CRU: Moje nejpozději druhá otázka při prodeji zní: popište mi ve třech větách váš běžný den s počítačem.
Ale i tak se kategorie s uvedením Timeline řady na trh vyselektovali na dobrou mobilitu a ty druhé.
Nechtěl jsem vyvolat flame , ale vycházím z toho co mi projde rukama. Troufám si tvrdit, že vzorek je to výrazně vyšší než bežné populace a moje zkušenost hovoří o tom, že Asus má nejlepší servis v ČR. ( a znovu opakuju - je to moje osobní zkušenost a subjektivní názor ).
Rozhodně je nejrychlejší a když už něco projde Asus Czech, tak je to ve valné většině precizně spravené. Uznají i věci, které nejsou na reklamaci uznatelné. Z posledních případů - novej NB (5 dní starý) a přítelkyně majiteli poslala meltu do klávesnice. Odnesla to jen klávesnice ale i tak. Asus vyměnil a bez komentářů. To samé poškozené plasty a spol, má vlastní zkušenost s NB rodiného příslušníka: výměna displeje Za 4 dny včetně cesty. Připouštím, že může vzniknout komplikace s náhradními díly , ale rozhodně to není pravidlo.
Tenhle servis je následován Toshibou a Acerem.
S Pentou alias MSI až tak pozitivní zkušenost není ... ale prodeje MSI u nás nejsou tak vysoké .....
... ale jsou i značky které bych vyloženě nedoporučoval - např. Fujitsu Siemens.
* opakuju: No flame a případné dotazy nebudu odpovídat. Berte to jako zkušenost obchodníka, kterej prodává víc než stovku zařízení měsíčně a zároveň řeší i reklamace a jedna z úvodních vět , kterou říkám - všechny značky si můžou stran procentuálního srovnání prodej/reklamace podat ruku a na čích linkách vzniká valná většina NB je všeobecně známé - vivat globalizace *