• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ZUZU: Pravo.. Mas pravo sem psat co chces. A my na to mame pravo reagovat :))

    .. Ja zas nejak nechapu, kolik lidi pokrocileho veku nechape, ze svet je plny zmrdu, šmelin, leváren, pochobnych obchodu a obchodníčků .. Je to tak, no. Urcite je dulezity o tom mluvit, psat tipy, jak se tomu branit, psat reference .. Ale prehnane nad tim "brečet" imho nema smysl :)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    THE_MIRACLE:
    WILDENBURY_SQ:
    žiju v tom naivním světě, že prostě reklamace je moje právo, a že jsem zákazník, a že na mě nic "zkoušet nemaj". tenhle princip je zvrácený a mám právo se kvůli tomu vztekat. to jako sorry. často si hlavně u IT a telekomunikačních firem připadám jako obtížný hmyz, kterej by měl ideálně pracovat pro ně a platit si za to. to mě mrdá. a proto mám právo sem napsat, že se chovali jako zmrdi.
    navíc samozřejmě, že jsem to nepřešel mlčením a mám pocit, že dotyčný týpek už tam nepracuje. ale jako... člověk potřebuje ten počítač funkční co nejdřív, protože na něm je potřeba ve firmě pracovat, tak naletí těm kecům typu "jo za tejden UŽ URČITĚ" apod... a navíc jako mám to já zapotřebí tohleto? hádat se po xkrát po telefonu kvůli nějakýmu počítači? :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    ZUZU: Neber to nijak zle, ale oni proste zkousi, co zakaznik zkousne... Ono je bohuzel problem, ze lidi si proste nechaj vsechno libit a pak se vztekaj. Uz jsem to tu asi psal, ale koupil jsem od kamose pred rokem 7600GT grafiku. Byla asi roka pul stara. Koupena za cca 3700,-, v te dobe jsem z ani dal asi 1000,-. Karta odesla hned po chvili pouzivani. Poslal jsem ji na reklamaci, po cca 3 tydnech mi oznamili, ze tam nebylo nalepeno seriove cislo a ze tudiz reklamaci zamitaji. Ja jim sdelil, ze to je sice zvlastni pristup, ze tam to cislo urcite bylo, ale ze teda at si tu kartu nechaj (pac se mi nechtelo platit dalsich 100,- za postovne, coz pro me v pripade navratu chteli. Asi za dalsich 14 dni mi volalal kamarad, ze ma na poste balik z CZC. Prestoze sem jim sdelil svou adresu (novy majitel) a sdelil, ze to posilat nechci, poslali to na fakturacni adresu. Kamarad to neprevzel, balik se jim vratil, tak mi volali, proc jsem to neprebral. Vysvetlil jsem jim znovu celou vec s neurcitym vysledkem. Za cca dalsi 3 tydny mu prisel balik znovu. Tentokrat uz mi nevolali, ale kdyz se jim to vratilo podruhe, ztrhli mu z uctu 200,- za dopravu (z kreditu u CZC). Nacez jsem se nastval, zavolal jim tam a oznamil jim, ze se asi spletli. Chybu uznali, ale ja byl natolik vytocen, ze jsem jim rekl, ze uz me to nezajima, ze to nestihli do 30ti dnu a ze chci vratit penize. Takze jsem koupil kartu za 1000,- a vratili mi 3700,-. Jen bych jeste upozornil, ze hned pri prvnim kontaktu, kdy mi rekli, ze to zamitaj a jestli to chci za 100,- poslat jsem jim rekl, ze ne, ale ze duvod stitku se mi nelibi. Ze je to slovo jejich proti memu a at si zvazi, jestli jako velke firme by jim neprislo fer nejakou starou podobnou kartu najit a poslat mi ji. Nakonec tedy calovali celou castku. Takze chce to se hned nedat.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    Velká pochvala pro CZC, kupoval jsem trafo a novou grafiku, trafo bylo moc hlučný, tak jsem ho vrátil, bez keců vrátili peníze, grafika den na to odešla, bez keců výměna za novou...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    ZUZU: Měls tam přijít po 30 dnech a jejich kecy ignorovat - buď ti dají počítač nebo peníze. :)
    TRITON
    TRITON --- ---
    JENDAVB: Uvidíme. :o)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TRITON: co trebas pristi anketu reklamace primo u virobce =) komu se to vzplati a nevzplati posilat primo atd...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    NELDE: ano je to podraz. a proto to sem píšu. :]
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: jen vecna.. S tema Dellama uz neni takova sranda jak byvavala. Mnoho prodavanych modelu a predevsim ty kancl stroje za 15-20k NBD nemaji a plati na ne normalni dvouleta zaruka.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    TOMMY69: No, obávam se, že pokud se ti to rozbije, tak stejný mXdky - budou se vymlouvat, všechno bude trvat tři měsíce s cílem zákazníka co nejvíc znechutit a tak... ale jako držim palce, ať k tomuhle nedojde... Já se na to radši kdycky ptam a popravdě, i když je rozdíl v ceně třeba litr, tak mi to za to u mobilu nestojí, páč je to věc, co používam možná víc než komp a modlit se, jestli se to nerozpadne, to fakt nepotřebuju...
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZUZU: To je ale podraz, protože do měsíce od dání do reklamace, mají vrátit opravené nebo peníze. Už je špatné, že obchodníci mají smlouvy na záruční opravy do 30 dnů - nemají-li svoz každý den, může se stát, že těch 30 dní nedodrží z principu. Měls tam přijít po 30 dnech a jejich kecy ignorovat - buď ti dají počítač nebo peníze.
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    SUCZKER: A jak je na tom http://www.mobilkuryr.cz? Mam od nich totiz telefon (a i nejaky lidi kolem me) a na netu jsem toho o nich moc nenasel.. Kazdopadne..jak z pravniho hlediska muzou prodavat sedivky - tj. mobily z dovozu? Ja na to prisel uplne nahodou, kdyz jsem chtel aktualizovat FW a nasledne se kouknul na product code.. I kdyz bylo mi uz pri nakupu zvlastni, ze davaj svoje zarucaky a ne original Nokia..(kazdopadne ta samolepka s IMEI v nem je, takze teoreticky neni co resit..)
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    PISTA1: dal jsem tam na reklamaci pocitac-sestavu. po mesici se ozvali, ze v ty sestave je vadna zakladni deska, atak tedy tu zakladni desku posilaj na reklamaci k vyrobci-distributorovi - takze se vymlouvali, ze ta reklamace na ten motherboard bude az za dalsi mesic.... a ze reklamace se nevztahuje na sestavu ale na jednotlive komponenty.... proste vochcavka.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ZUZU: nejak nechapu tvoji dvou a pul mesicni reklamaci,. jak mohli ziskat mesic navic?
    _K5_
    _K5_ --- ---
    SUCZKER: pro Pixmania doporučuji hledat totéž ;-)
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    KOCKAMNEMYS: Kdo si koupí dneska něco u Mobilky.cz bez toho, aby si předtim dal na webu hledat "pozor mobilky.cz" nebo "reklamace mobilky.cz", tak toho politujeme, ale asi pro něj víc udělat nemůžeme...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE: jednani s typkemm bylo v poho, rikal ze tusi, ze by to mohlo trvat cca 3 tydny a ze pokud si s tim nebudou moc vedet rady, tak vetsinou presvihnou tech 30 dni a Alza to odnese (musi vydat dobropis)... Takze i AT, SWS apod. s Alzou zrejme celkem ojebavaji...
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    koukám že tu běží debata o prodejcích počítačů a reklamacích a tak...:

    cca před 3mi lety jsem reklamoval počítač v mironetu - tak povýšený jednání a snahu vyhnout se evidentně pro záruční servis určené závadě, a poté snaha vytáhnout ze mě prachy tím, že to vyměnili za dražší součástku a chtěli to doplatit... totální zlo.

    před rokem jsem reklamoval u czc.cz u nich zakoupenou sestavu (po spuštění jen vrčí a nic se neděje). po cca 28 dnech se na to konečně podívali a zjistili, že jde o vadnou MB. a vyreklamovali ji. => získali další měsíc času na opravu. takže oprava trvala namísto měsíce, jak správně má být, dva měsíce pomocí takovýhle ochcávky. mě nezajímá co je tam za vadnou součástku - reklamoval jsem jejich sestavu jako celek. opět naprosto povýšený jednání. počítač byl nakonec spraven za dva a půl (!) měsíce, s překročením lhůty si starost nedělali. jako "omluvu" za ten půlměsíc ten počítač poslali zadarmo kurýrem. a keců milión. kdybych tam skoro denně nevolal, pravděpodobně to opravujou dodnes.

    letos jsem reklamoval ten samej počítač se stejnou závadou. výměna MB, HDD a DVD trvala tři dny naprosto bez problémů a zdarma si to od nás odvezli i to přivezli. tak nevim - stal se zázrak?

    akorát teda (po výměně hdd) bych chtěl vidět normálního "smrtelníka", kterýmu by vrátili počítač bez dat (ač jsem žádal o přetáhnutí na nový disk - ten starý nebyl úplně nefunkční, data z něj šlo přečíst, jen měl špatný konektor, tak se "občas" vypojil) a jen s čistou instalací windows. (jako instalovat všechny ovladače a soft znovu, nastavovat miliardu věcí, o nutnosti to poté aktivovat win přes telefon už ani nemluvim) no - bejt moje matka, docela bych se divil... :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE: HP byl jen priklad, vetsina lidi je povazuje za slusne notasy, ja taky.
    1) budiz, ale stojim si za svym. Je lepsi mit sluzbu uz v cene
    2) jak se to vezme, prividelavanim bych to nenazyval. kdyz te znamej poprosi, porad mi kde a jakej notes koupit, tak tomu asi moc nerozumi. Pak kdyz se mu pos***, tak se vetsinou opet obrati na tebe: "A nemohl bys mi to vyridit? Ja tomu nerozumim."
    3) to mas pravdu, ale data jsou ve vsech ntb zranitelna podobne. Rozhodne bych se vic bal reklamovat treba Toshibu a posilat ji do servisu s HDD, nez kdyz vim, ze je vadnej board, tak zavolam Dellaka a on to vymeni predemnou. Tudiz data v poho. Nikdy nevis, kdo se ti v servisu v tom bude hrabat apod. A jestli si myslis, ze soukr. osobam to je sumak, ze jim nekdo muze lezt do dat, tak se pletes. Takze timto si mi vlastne dal dalsi argument, diky :-).
    KOCKAMNEMYS
    KOCKAMNEMYS --- ---
    KILL THE MOTHERFUCKING MOBILKY.CZ
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam