• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: linux vadil hlavně v tom, že přes něj nebyl kolega schopen zjistit o jaký model jde a jak je vybaven (viz řešení alzy, kde problém neměl pod různými verzemi win) a asi mátl i toho šikulu prodavače, protože pak nebyl schopen potvrdit, zda ten model bude možné koupit s předinstalovanými W7 nebo zda k němu bude na ně alespoň kupón.

    Možná to tam bylo dříve jiné, možná jsme jen měli smůlu na prodavače, ale každopádně já tam už chodit nebudu ani je doporučovat ostatním.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Ono driv to centrum bylo dobry (Teda nachapu v cem vadi linux ;) ), ale pak v jednu chvíli sony mělo stánek a ostatních ubylo třeba 60%

    Ale koukám že jejich bádání po nové pracovní síle je oprávněné, protože ten člověk s vámi byl idiot.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: koukám evidentně tě to baví. Takže se rozepíši.

    Kolega v práci sháněl ntbk, při projíždění netu narazil na údajné největší ntbk centrum, kterým se chvástal Mironet. Měli jsme vybráno několik kandidátů, ale chtěl je vidět osahat a zkouknout provedení. Na místě byl totálně zklamán velikostí místnosti a s tím souvisejícím počtem vystavených modelů. Po chvilce prohlížení a zjištění, že není nijak označeno o jaký model jde (je tam sice číslo pozice, ale tu musíš dohledat v jejich eshopu a ten zas běží jen na jednom pc jak jsme pak zjistili) a pokud jsou v provozu běží na nich linux.

    Pak se nám nabídl prodavač a začal vysvětlovat, že vlastně mají vždy vystaven jeden kus celé řady. Protože přece provedení 13-17" je stejné. Stejně tak i výbava a display. Ukázali jsme mu tedy vybrané kandidáty (papírový výtisk) a chtěli ukázat, kde ty ntbk najdem (nebo tedy jejich alternativu ze stejné řady). Takže se přesunul k tomu jedinému pc na kterém mu šel spustit eshop a začal hledat a filtrovat. Jak na mrchu jim zrovna systém nějak zlobil takže nemohl nic najít. Asi po deseti minutách to vzdal a začal hledat mezi ntbk tak jak jsme to dělali my a zhruba se stejným úspěchem.

    Možnost předvedení nevystaveného nám ani nenabídl a doporučil si vybrat přes net.
    Tak jsme mu poděkovali a přesunuli se do Alzy.

    Vystavených kousků podstatně více a na větším prostoru, daleko lépe roztříděny jednotlivé značky a typy. Na každém běžel browser s detaily vystaveného typu. Takže jsme se v klidu podívali a vyzkoušeli.

    A kontrolní otázka. Hádej, kde se nakupovalo?

    btw podobnou zkušenost sem sice vyslechl několikrát od dalších lidí co v tom největším ntbk centru (kam šli i na mé doporučení podle netu) byli a z té téměř desítky tam nikdo nenakoupil. Nechápal sem to, ale po vlastní zkušenosti už jo.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    FRAUD: mironet je od alzy asi 700 metrů

    BUNDA: čím odradí?
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    Alza ma neuveritelny mnozstvi skladem a je (relativne) v centru Prahy = vetsi sklady, drazsi misto = vyssi ceny .. tak to beru a akceptuju, kdyz neco chci hned vetsinou mam velkou sanci to mit z Alzy ten den .. CZc super, ale krome mainstream veci maji spoustu veci na objednavku, pravdou je ze casto maji treba 1-2ks takze ja si ten jeden pro sebe koupim ;)
    pred vanoci resil v Alze jednu reklamaci + jedno vraceni pri nakupu pres net a v obou pripadech to bylo vyreseno naprosto v pohode, bez jakychkoliv problemu (novy kus za necele 2 tydny a pri vraceni naprosto bez jakychkoliv otazek penize zpatky)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: když odradí zákazníka ještě při výběru tak je případný cenový rozdíl a přístup při reklamaci bezpředmětný ne?
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: alza je bohužel dražší, jinak mi to přijde co se obsluhy týká podobný - s tím že v alze maj vysírací reklamační oddělení, v mironetu je imho lepší
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Ale jo jasny, myslim to tak ze sracky se stavaji a to vsem.. I my (alza) mame sve dny :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Souhlasím, taky ta výstavka dost upadla, ale výhoda je,že ti každý model co je skladem rádi rozbalí a ukážou. S čímž má třeba alza i czc dost problém.
    KULA
    KULA --- ---
    DESTROYER: v cene produktu jsou naklady na vsecho mozny. A ja fakt nemuzu zato, ze maji hotline a neumeji ho provozovat. Jo a nemam potrebu nekoho pomlouvat a nebo pro zmenu za nekoho orodovat.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: oboje stejně jako měsíční zdržení při vracení platby.
    SELECTOR_IX: ne reagoval jsem na zkušenost KULA.

    btw v Mironetu nenakupuji, ale byl sem tam nedávno zkouknout ntbk a byli jsme zklamáni a to jak vystavovaným množstvím tak přístupem obsluhy. V Alze to bylo podstatně lepší.
    KULA
    KULA --- ---
    Rozhodně chápu naše názory. Ono moje přirovnání k pindourům si zasloužili za to, že prodali studenský office za 11.5k a dokázali tvrdit, že studenská licence je stejná jako business licence.
    A to, že jsme si to nechali poslat kuryrem nebyla frajeřina ale spíš to způsobil nedostatek času na osobní náštěvu.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: tvoje zkušenost? mě vždycky vyšli vstříc, i když jsem "reklamoval" zboží protože jsem ho chtěl vyměnit za jiný (2 x 1 GB za 2 x 2 GB např.) což rozhodně nemuseli. to že sem tam něco nefunguje, to se prostě stává, ale vždycky to ochotně vyřešili, vyměnili, případně vrátili prachy... ale neumím si představit, jak bych tohle řešil s nějakým Kubou nebo brigádnicí z HD :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Vetsinou nema smysl resit problemy pres callcentra, je to oddeleni kam se berou vetsinou novackove, brigadnici a podobne.. Prusery resit osobne a vyjdou ti vstric prakticky vzdy. Shazovat firmu kvuli jedne takove veci neni potreba.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    MCKIDNEY: Ještě jsem zapoměl:
    Servis:
    Doporučeno 4 lidem jako pozáruční servis a vše dopadlo v pořádku, ani nenamlouvali moc kravin na to, že jde o low-end techniky
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    no kyž už tu máme mironet:

    Koupě:
    CCA 100000,- 45-55 nákupů.
    Slevy může mít i IČO.
    Registrace není vázana na IČO/Jméno, ale pouze na Email.
    Reklamace:
    cca 13 produktů. většina na místě. Možné reklamovat pouze část soupravy (Naříklad SubWoofer a zbytek nechat doma na zdi.)
    Vrácení produktu také nebyl problém, doplatil jsem a koupil správný (měli špatný popisek)
    Web:
    Dobré třídění, občas buguje.
    Katalog:
    Chybné popisy a často i špatné odpovědi na otázky zákazníků v komentářích.
    Pokud si to fotili sami, tak jsou skvělé fotky, jinak velmi špatné.
    Elektronické platby:
    Zdržení cca 2 dny, osobně považuji za nepřípustné pokud nemáte stejnou bánku, nabízejí banky 2.
    Sklady:
    Všude po Praze
    Ceny:
    Všeobecně nejnižší, či blízko ostatním obchodům. Slevy za věrnost a studenty.
    Výstavka:
    není co bývala, stále hodně notebooku, ale již spíše nadotaz, než 100% výběr uvnitř
    Celkově:
    Všeobecně spokojen. Žádné vážné problémy.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Co je neseriozní? že poslali špatný produkt, nebo to že helpdesk nevěděl o co se jedná?

    Ale málem bych zapoměl jsou to prostě čůráci!

    Hele ono tenhle klub se už moc nedá brát vážně od spamu v 99% příspěvcích. Ale pokud lidé nejsou schopni podat referenci a místo toho si tu vylévate hormony, tak už je to mrtvé.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: třeba by to pomohlo, ale nic to nemění na tom, že jejich přístup je velmi slušně řečeno neseriózní.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    KULA: přitom tam stačilo zajet, že? ;)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    FRAUD: Pro reklamaci nemusis mit dle zakona obal.. Jediny na co muzes narazit je pri prekrocene reklamaci (30dnu) kdy musis dodat prislusenstvi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam