• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: Ano tohle je kvalitní názor.

    Dnes mám nějakou podrážděnou a lidi co tu stojí řadu na DVDéčka a tváří se jako by ti dávali na chléb vezdejší mi jdou na nervy úplně stejně jako meditátoři , jestli je lepší NB Acer nebo HP a po 40 minutách vysvětlování se zeptají, jestli není nekterý model v akci ... a když jim prozradíš, že na NB je marže procento nebo dvě a že není kam uhnout, tak koulí očima a ani náhodou si nespojí, že když budu s někým řešit NB za 20k a on si ho nakonec koupí, tak kapitalista utrží 4 stovky a jsem pro něj nerentabilní. Zřejmě to u mě bude ještě postprosincové trauma, ale vidím, že zdravý rozum zvaný selský je nedostatkové zboží.

    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SYNTHY: Potřebuješ Octopuss-Czech slovník. Kurvy znamená, že kdybys měl věci nazývat správnými vulgarismy tak jsou to kurvy ;)

    Ale tohle je alza, je to velkoobchod co se tváří jako maloobchod a dokud nejsi pravidelný partner tak jsi nic.... S tímhle se musí počítat u obchodů co mají 200 ve frontě každý den celý den.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: Si myslíš, že houpou nohama ... a proto jsou to kur ... ? :-)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Musím říct, že chcít nakoupit po letech u Alzy se mi opět vymstilo, a potvrdilo se mi, že jsou to kur..

    Z časových důvodů jsem si nechal komponenty poslat na místní pobočku na Praze 5. Na webu ujištění, že zboží tam dováží ještě ten den. Jeden den nic, dva dny nic, víkend - zavřeno. Na mojí už poněkud nervózní rozladěnou urgenci mi v neděli ráno odpověděli, že se omlouvají, že se to asi někde zdrželo/zapomnělo, a že mi pošlou SMS až tam zboží bude (ujištění že další den, tzn. v pondělí). Samozřejmě ani ťuk. Napsal jsem další mail, na který mi včera kdosi odpověděl, že se omlouvají, že se to asi nějak neposlalo a že zboží mám připravené k vyzvednutí. Chtěl jsem si to po práci vyzvednout, a teď vidím v mailu zprávu, že objednávka byla kvůli nevyzvednutí stornována. Fakt neskutečný.
    Budu dál jezdit do CzC, i když to mám přes celou Prahu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: nevím tvrdil to prodavač, když jsme se ho ptali a obsluhoval ho on. Takže jsme pedpokládali, že ví co dělá :-)
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    překvapuje mě, že jim běžel eshop jen na jednom pc. obvykle běží tak na deseti. s tím "největším předváděcím centrem" s tebou souhlasím, největší si představuju trochu jinak a předváděcí taky, ale tuhle sem tak ntb vybíral a zmákli sme to, výběr sme nakonec zůžili na 3 kandidáty a ty si nechali rozbalit. vzhledem k tomu, že to bylo krátce po vánocích si myslím, že to byl slušnej výkon.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: linux vadil hlavně v tom, že přes něj nebyl kolega schopen zjistit o jaký model jde a jak je vybaven (viz řešení alzy, kde problém neměl pod různými verzemi win) a asi mátl i toho šikulu prodavače, protože pak nebyl schopen potvrdit, zda ten model bude možné koupit s předinstalovanými W7 nebo zda k němu bude na ně alespoň kupón.

    Možná to tam bylo dříve jiné, možná jsme jen měli smůlu na prodavače, ale každopádně já tam už chodit nebudu ani je doporučovat ostatním.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Ono driv to centrum bylo dobry (Teda nachapu v cem vadi linux ;) ), ale pak v jednu chvíli sony mělo stánek a ostatních ubylo třeba 60%

    Ale koukám že jejich bádání po nové pracovní síle je oprávněné, protože ten člověk s vámi byl idiot.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: koukám evidentně tě to baví. Takže se rozepíši.

    Kolega v práci sháněl ntbk, při projíždění netu narazil na údajné největší ntbk centrum, kterým se chvástal Mironet. Měli jsme vybráno několik kandidátů, ale chtěl je vidět osahat a zkouknout provedení. Na místě byl totálně zklamán velikostí místnosti a s tím souvisejícím počtem vystavených modelů. Po chvilce prohlížení a zjištění, že není nijak označeno o jaký model jde (je tam sice číslo pozice, ale tu musíš dohledat v jejich eshopu a ten zas běží jen na jednom pc jak jsme pak zjistili) a pokud jsou v provozu běží na nich linux.

    Pak se nám nabídl prodavač a začal vysvětlovat, že vlastně mají vždy vystaven jeden kus celé řady. Protože přece provedení 13-17" je stejné. Stejně tak i výbava a display. Ukázali jsme mu tedy vybrané kandidáty (papírový výtisk) a chtěli ukázat, kde ty ntbk najdem (nebo tedy jejich alternativu ze stejné řady). Takže se přesunul k tomu jedinému pc na kterém mu šel spustit eshop a začal hledat a filtrovat. Jak na mrchu jim zrovna systém nějak zlobil takže nemohl nic najít. Asi po deseti minutách to vzdal a začal hledat mezi ntbk tak jak jsme to dělali my a zhruba se stejným úspěchem.

    Možnost předvedení nevystaveného nám ani nenabídl a doporučil si vybrat přes net.
    Tak jsme mu poděkovali a přesunuli se do Alzy.

    Vystavených kousků podstatně více a na větším prostoru, daleko lépe roztříděny jednotlivé značky a typy. Na každém běžel browser s detaily vystaveného typu. Takže jsme se v klidu podívali a vyzkoušeli.

    A kontrolní otázka. Hádej, kde se nakupovalo?

    btw podobnou zkušenost sem sice vyslechl několikrát od dalších lidí co v tom největším ntbk centru (kam šli i na mé doporučení podle netu) byli a z té téměř desítky tam nikdo nenakoupil. Nechápal sem to, ale po vlastní zkušenosti už jo.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    FRAUD: mironet je od alzy asi 700 metrů

    BUNDA: čím odradí?
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    Alza ma neuveritelny mnozstvi skladem a je (relativne) v centru Prahy = vetsi sklady, drazsi misto = vyssi ceny .. tak to beru a akceptuju, kdyz neco chci hned vetsinou mam velkou sanci to mit z Alzy ten den .. CZc super, ale krome mainstream veci maji spoustu veci na objednavku, pravdou je ze casto maji treba 1-2ks takze ja si ten jeden pro sebe koupim ;)
    pred vanoci resil v Alze jednu reklamaci + jedno vraceni pri nakupu pres net a v obou pripadech to bylo vyreseno naprosto v pohode, bez jakychkoliv problemu (novy kus za necele 2 tydny a pri vraceni naprosto bez jakychkoliv otazek penize zpatky)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: když odradí zákazníka ještě při výběru tak je případný cenový rozdíl a přístup při reklamaci bezpředmětný ne?
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: alza je bohužel dražší, jinak mi to přijde co se obsluhy týká podobný - s tím že v alze maj vysírací reklamační oddělení, v mironetu je imho lepší
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Ale jo jasny, myslim to tak ze sracky se stavaji a to vsem.. I my (alza) mame sve dny :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Souhlasím, taky ta výstavka dost upadla, ale výhoda je,že ti každý model co je skladem rádi rozbalí a ukážou. S čímž má třeba alza i czc dost problém.
    KULA
    KULA --- ---
    DESTROYER: v cene produktu jsou naklady na vsecho mozny. A ja fakt nemuzu zato, ze maji hotline a neumeji ho provozovat. Jo a nemam potrebu nekoho pomlouvat a nebo pro zmenu za nekoho orodovat.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: oboje stejně jako měsíční zdržení při vracení platby.
    SELECTOR_IX: ne reagoval jsem na zkušenost KULA.

    btw v Mironetu nenakupuji, ale byl sem tam nedávno zkouknout ntbk a byli jsme zklamáni a to jak vystavovaným množstvím tak přístupem obsluhy. V Alze to bylo podstatně lepší.
    KULA
    KULA --- ---
    Rozhodně chápu naše názory. Ono moje přirovnání k pindourům si zasloužili za to, že prodali studenský office za 11.5k a dokázali tvrdit, že studenská licence je stejná jako business licence.
    A to, že jsme si to nechali poslat kuryrem nebyla frajeřina ale spíš to způsobil nedostatek času na osobní náštěvu.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    BUNDA: tvoje zkušenost? mě vždycky vyšli vstříc, i když jsem "reklamoval" zboží protože jsem ho chtěl vyměnit za jiný (2 x 1 GB za 2 x 2 GB např.) což rozhodně nemuseli. to že sem tam něco nefunguje, to se prostě stává, ale vždycky to ochotně vyřešili, vyměnili, případně vrátili prachy... ale neumím si představit, jak bych tohle řešil s nějakým Kubou nebo brigádnicí z HD :)
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KULA: Vetsinou nema smysl resit problemy pres callcentra, je to oddeleni kam se berou vetsinou novackove, brigadnici a podobne.. Prusery resit osobne a vyjdou ti vstric prakticky vzdy. Shazovat firmu kvuli jedne takove veci neni potreba.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam