• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    M4Y4: Ten retard co na reklamacích seděl byl na zabití, ale principielně to dělal dobře - teda pokud hlavním cílem bylo někogo vyfuckovat :)))
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    M4Y4: reklamace na alza.cz, jak uz jsem psal mnohokrat nejenom v tomto auditku, jsou fakt infarktovy .. jako vubec bych se nedivil kdyby nekdy nekomu ruply nervy a toho typka na reklamacnim tam nekdo umlatil ..
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    OCTOPUSS: no na reklamace tam nevzpomínám vůbec v dobrém, dokonce jsem koketoval s myšlenkou, že je zažaluju, sic jsem byl pouhý koncák :)
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: ... e-e ... spíš jsem si chtěl dokreslit tu chybu logistiky .... ;-) Nejde o cenu objednávky. :-)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BTW : pamatujete na FINET ? :-D
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SYNTHY: Podle mě je dost jedno jestli si člověk objednal zboží za stovku nebo 30k. Podmínky by měly být stejný pro všechny tak jak inzerujou... I když si ale nemyslím, že v mým případě by to hrálo nějakou roli - prostě v tom mají bordel.
    M4Y4: No Vašíček to poslal pěkně do prdele :)) Klíma (jestli se nepletu) byl ok, ale V. s tou svojí nánou byla dvojka, podle který by na tetě Wiki mohli definovat aroganci a namyšlenost :))
    Přitom ten krám měl ale potenciál - měli obrovský množství zákazníků a tržby jak ohovado (jednou jsem se uprostřed dne ovíval svazkem bankovek v hodnotě 700 tisíc :D)
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    OCTOPUSS: Na Monimu mám nezapomenutelné zážitky a rozhodně né dobré :)
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: V TSB. Spíš mi prozraď , v rámci vylepšení úsměvu na tváři, co jsi měl objednáno a za kolik. Abych měl dokresíno situačně. :-D
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Synth, kde děláš? :)

    Btw já vím co to je dělat v obchodě, strávil jsem chvíli v neblahé paměti Monimě...
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: No a samozřejmě k tomu "sraní na zákazníky" - občas se to stane a rozhodně to není záměr.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: ... neřekl jsem , ře jsi něco řekl. Napsal se, že je to kvalitní názor, co jsi napsal. :-)))

    Ten další odstavec bylo jen vysvětlení mého momentálního rozpoložení. Dnes jsem si při interakci s zákošem , který mě upozornil na to, že daná věc stála ještě v pondělí o 2 Kč bez daně míň v okamžiku kdy třímal fakturu v ruce a já jsem mu musel vysvětloval , že každé úterý aktualizujeme ceny - ( podotýkám že šlo o čtečku na 139,- Kč bez DPH )
    tak jsem šáhl do kapsy a ty dvě kč mu podal a tím pádem u mě zas došlo k uvědomění si cenění lidí " kteří prostě ví jak to je." V postatě jak píšeš, díky za všechny kteří si umí spojit dvě a dvě .... naneštěstí jich je pořád výrazná menšina.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SYNTHY: Copak říkám, že je to špatně, že serou na své zákazníky?
    Já si naopak myslím, že je to dobře. Pokud někdo chce dobré zacházení má si za něj zaplatit.

    Pokud jsem člověk co si umí spojit 2 a 2 ve specifikacích a má praktické zkušenosti s daným produktem, tak je mi úplně jedno zda mě pozdraví v obchodě. Jde mi o cenu a schopnosti ohledně reklamací a dodání zboží.

    BTW: A musím říct, že logistiku alza třeba už zvládna, narozdíl od CZC/Mironetu balení poškozená nejsou, naštěstí se vše dnes balí 2x, takže k poškození výrobku dojde málokdy, ale furt třeba plus pro alzu.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: Ano tohle je kvalitní názor.

    Dnes mám nějakou podrážděnou a lidi co tu stojí řadu na DVDéčka a tváří se jako by ti dávali na chléb vezdejší mi jdou na nervy úplně stejně jako meditátoři , jestli je lepší NB Acer nebo HP a po 40 minutách vysvětlování se zeptají, jestli není nekterý model v akci ... a když jim prozradíš, že na NB je marže procento nebo dvě a že není kam uhnout, tak koulí očima a ani náhodou si nespojí, že když budu s někým řešit NB za 20k a on si ho nakonec koupí, tak kapitalista utrží 4 stovky a jsem pro něj nerentabilní. Zřejmě to u mě bude ještě postprosincové trauma, ale vidím, že zdravý rozum zvaný selský je nedostatkové zboží.

    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SYNTHY: Potřebuješ Octopuss-Czech slovník. Kurvy znamená, že kdybys měl věci nazývat správnými vulgarismy tak jsou to kurvy ;)

    Ale tohle je alza, je to velkoobchod co se tváří jako maloobchod a dokud nejsi pravidelný partner tak jsi nic.... S tímhle se musí počítat u obchodů co mají 200 ve frontě každý den celý den.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: Si myslíš, že houpou nohama ... a proto jsou to kur ... ? :-)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Musím říct, že chcít nakoupit po letech u Alzy se mi opět vymstilo, a potvrdilo se mi, že jsou to kur..

    Z časových důvodů jsem si nechal komponenty poslat na místní pobočku na Praze 5. Na webu ujištění, že zboží tam dováží ještě ten den. Jeden den nic, dva dny nic, víkend - zavřeno. Na mojí už poněkud nervózní rozladěnou urgenci mi v neděli ráno odpověděli, že se omlouvají, že se to asi někde zdrželo/zapomnělo, a že mi pošlou SMS až tam zboží bude (ujištění že další den, tzn. v pondělí). Samozřejmě ani ťuk. Napsal jsem další mail, na který mi včera kdosi odpověděl, že se omlouvají, že se to asi nějak neposlalo a že zboží mám připravené k vyzvednutí. Chtěl jsem si to po práci vyzvednout, a teď vidím v mailu zprávu, že objednávka byla kvůli nevyzvednutí stornována. Fakt neskutečný.
    Budu dál jezdit do CzC, i když to mám přes celou Prahu.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: nevím tvrdil to prodavač, když jsme se ho ptali a obsluhoval ho on. Takže jsme pedpokládali, že ví co dělá :-)
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    překvapuje mě, že jim běžel eshop jen na jednom pc. obvykle běží tak na deseti. s tím "největším předváděcím centrem" s tebou souhlasím, největší si představuju trochu jinak a předváděcí taky, ale tuhle sem tak ntb vybíral a zmákli sme to, výběr sme nakonec zůžili na 3 kandidáty a ty si nechali rozbalit. vzhledem k tomu, že to bylo krátce po vánocích si myslím, že to byl slušnej výkon.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MCKIDNEY: linux vadil hlavně v tom, že přes něj nebyl kolega schopen zjistit o jaký model jde a jak je vybaven (viz řešení alzy, kde problém neměl pod různými verzemi win) a asi mátl i toho šikulu prodavače, protože pak nebyl schopen potvrdit, zda ten model bude možné koupit s předinstalovanými W7 nebo zda k němu bude na ně alespoň kupón.

    Možná to tam bylo dříve jiné, možná jsme jen měli smůlu na prodavače, ale každopádně já tam už chodit nebudu ani je doporučovat ostatním.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    BUNDA: Ono driv to centrum bylo dobry (Teda nachapu v cem vadi linux ;) ), ale pak v jednu chvíli sony mělo stánek a ostatních ubylo třeba 60%

    Ale koukám že jejich bádání po nové pracovní síle je oprávněné, protože ten člověk s vámi byl idiot.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SELECTOR_IX: koukám evidentně tě to baví. Takže se rozepíši.

    Kolega v práci sháněl ntbk, při projíždění netu narazil na údajné největší ntbk centrum, kterým se chvástal Mironet. Měli jsme vybráno několik kandidátů, ale chtěl je vidět osahat a zkouknout provedení. Na místě byl totálně zklamán velikostí místnosti a s tím souvisejícím počtem vystavených modelů. Po chvilce prohlížení a zjištění, že není nijak označeno o jaký model jde (je tam sice číslo pozice, ale tu musíš dohledat v jejich eshopu a ten zas běží jen na jednom pc jak jsme pak zjistili) a pokud jsou v provozu běží na nich linux.

    Pak se nám nabídl prodavač a začal vysvětlovat, že vlastně mají vždy vystaven jeden kus celé řady. Protože přece provedení 13-17" je stejné. Stejně tak i výbava a display. Ukázali jsme mu tedy vybrané kandidáty (papírový výtisk) a chtěli ukázat, kde ty ntbk najdem (nebo tedy jejich alternativu ze stejné řady). Takže se přesunul k tomu jedinému pc na kterém mu šel spustit eshop a začal hledat a filtrovat. Jak na mrchu jim zrovna systém nějak zlobil takže nemohl nic najít. Asi po deseti minutách to vzdal a začal hledat mezi ntbk tak jak jsme to dělali my a zhruba se stejným úspěchem.

    Možnost předvedení nevystaveného nám ani nenabídl a doporučil si vybrat přes net.
    Tak jsme mu poděkovali a přesunuli se do Alzy.

    Vystavených kousků podstatně více a na větším prostoru, daleko lépe roztříděny jednotlivé značky a typy. Na každém běžel browser s detaily vystaveného typu. Takže jsme se v klidu podívali a vyzkoušeli.

    A kontrolní otázka. Hádej, kde se nakupovalo?

    btw podobnou zkušenost sem sice vyslechl několikrát od dalších lidí co v tom největším ntbk centru (kam šli i na mé doporučení podle netu) byli a z té téměř desítky tam nikdo nenakoupil. Nechápal sem to, ale po vlastní zkušenosti už jo.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    FRAUD: mironet je od alzy asi 700 metrů

    BUNDA: čím odradí?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam