• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: Vis, vetsinou se lidi divi, kdyz do kosiku na eshopu daji PRO a kuryr proveze STUDENT. Nebo ty by jsi jasal? Co tohle ma byt za reakci? :D lOL
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    KULA: :-) Každá mince má dvě strany ... :-) Já s těmi zákazníky pracuji a můj názor je můj názor. Kdybych s nimi nepracoval, tak nemám výsledky a dělám někde jinde. :-) Ale myslet si to můžu a můžu svůj názor zde prezentovat.
    Je tu spoustu lidí, s kterými jsme udělali kšeft a bylo to bez zbytečných keců a dotažené do konce. A tak to má být. Je to o slušném chování. Já narozdíl od tebe vím, že ve slově přihlouplý se píše "y" a nejsem hlupákem , komu někdo prodal office home and student a tvrdil mu, že je to krabicovka PRO. Takže si dál stěžuj , nadávej do čuráků a naváděj k self fackování. Třeba si příště koupíš krabicovku správně. ;-)
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: uprime, vic to popisujes, tim vic roste muj prostrednicek smerem k tobe. Tohle je prace ve sluzbach a jestli neumis pracovat s prihlouplim zakaznikem je jen a jen tvuj problem.
    Co je tohle za pristup? Zakaznik je debil a jeste k tomu si neprisel ke me koupit pc za 40k, monitor za 15k a tiskarnu za 8k. Z toho duvodu ode me zakazniku dostavas cedulku curak.
    Dej si facku prodavaci...Prace ve sluzbach ma urcita pravidla ale klidne dal sni o zakaznicich co si prijdou pro kamion laptopu.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    WILDENBURY_SQ: ... špatně pochopeno. Bylo to ve spojitosti stou marží a s meditací nad cenou. Bavím se o "problémových zákaznících", kteří ti tu meditují jestli Verbatim spindl 25 ks za 157,- a nebo Memorex za 152,- , ale to že si kvůli nim dvakrát volal a přijel trolejí za 10 Kč to už mu nedochází. Tam je důležité to že se tváří, jak kdyby dával na chléb vezdejší. A to jsem nezmínil skupinu, která přijde pro DVD , je za ním řada jako prase a on si začne s dotazama na i7 , kterou si nikdy nekoupí , ale četl o ní na internetu ... a .... a .... a tohle už není omezenost, ale arogance vuči ostatním. Naneštěstí je tato skupina lidí velmi velmi početná.
    A tvé přirovnání je přesné potud, že si jdu pro rohlíky, ale kurva se netvářím, jak kdyby mi ten krám patřil, ale jsem rád že ten krám je a mám kam pro ty rohlíky jít.
    Spíš je to o tom, že ta mince má dvě strany a nazývat kurvama někoho, komu třeba prostě jen selhala logistika , je větší zlo, než fakt, že jsem měl podrážděnou ...
    Mě by třeba nikdy nenapadlo, když přijdu někam do krámu, který otevírá v devět , abych v 8:50 bušil na dveře , vidě že tam někdo je , abych se nečeho dožadoval, stejně jako bych nenazval prodejce kurvou proto, že mu PPL někde zavleklo balík.
    Stejně to nevyřešíme, ale slušnost a soudnost je obecně prostě nedostatkové zboží , vidím to každý den.
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    SYNTHY: Cetl jsem Tve prispevky i dal, takze jsem pochopil, jak to myslis.. Ale konkretne z tohodle prispevku me zaujalo..


    "Dnes mám nějakou podrážděnou a lidi co tu stojí řadu na DVDéčka a tváří se jako by ti dávali na chléb vezdejší mi jdou na nervy úplně stejně jako meditátoři , jestli je lepší NB Acer nebo HP a po 40 minutách vysvětlování se zeptají, jestli není nekterý model v akci"


    Pokud vas serou lidi kupujici si DVDcka, tak DVDcka proste neprodavejte.. Tenhle pristup ja proste nepochopim. To je kurva jak kdyby me vyfakovali ve večerce, ze si jdu "jenom pro rohliky a tvarim se u toho, ze jejich kram funguje kvuli me.."
    MAJA
    MAJA --- ---
    Veškeré reklamace posílám PPL/poštou, i přesto, že to mám třeba na pobočku Alzy asi 10 minut pěšky ... ušetří mi to čas i nervy :-)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    PETER_PAN: .. tedy hlavne se takhle jedou firemni notebooky .. ze si je kupuje majitel na sebe a ozeli odecet DPHcka, ale zase vi ze se muze oprit o to ze je koncak ! ..
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    M4Y4: Ten retard co na reklamacích seděl byl na zabití, ale principielně to dělal dobře - teda pokud hlavním cílem bylo někogo vyfuckovat :)))
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    .. tako znam lidi co uz od jiste doby nehlede na distributora nekupujou nic na ICO/DIC, ale i server za 80kkc pekne na franta lolášek, vyfakující 26, praha - strčprdy ..
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    M4Y4: reklamace na alza.cz, jak uz jsem psal mnohokrat nejenom v tomto auditku, jsou fakt infarktovy .. jako vubec bych se nedivil kdyby nekdy nekomu ruply nervy a toho typka na reklamacnim tam nekdo umlatil ..
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    OCTOPUSS: no na reklamace tam nevzpomínám vůbec v dobrém, dokonce jsem koketoval s myšlenkou, že je zažaluju, sic jsem byl pouhý koncák :)
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: ... e-e ... spíš jsem si chtěl dokreslit tu chybu logistiky .... ;-) Nejde o cenu objednávky. :-)
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    BTW : pamatujete na FINET ? :-D
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SYNTHY: Podle mě je dost jedno jestli si člověk objednal zboží za stovku nebo 30k. Podmínky by měly být stejný pro všechny tak jak inzerujou... I když si ale nemyslím, že v mým případě by to hrálo nějakou roli - prostě v tom mají bordel.
    M4Y4: No Vašíček to poslal pěkně do prdele :)) Klíma (jestli se nepletu) byl ok, ale V. s tou svojí nánou byla dvojka, podle který by na tetě Wiki mohli definovat aroganci a namyšlenost :))
    Přitom ten krám měl ale potenciál - měli obrovský množství zákazníků a tržby jak ohovado (jednou jsem se uprostřed dne ovíval svazkem bankovek v hodnotě 700 tisíc :D)
    M4Y4
    M4Y4 --- ---
    OCTOPUSS: Na Monimu mám nezapomenutelné zážitky a rozhodně né dobré :)
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: V TSB. Spíš mi prozraď , v rámci vylepšení úsměvu na tváři, co jsi měl objednáno a za kolik. Abych měl dokresíno situačně. :-D
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Synth, kde děláš? :)

    Btw já vím co to je dělat v obchodě, strávil jsem chvíli v neblahé paměti Monimě...
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: No a samozřejmě k tomu "sraní na zákazníky" - občas se to stane a rozhodně to není záměr.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: ... neřekl jsem , ře jsi něco řekl. Napsal se, že je to kvalitní názor, co jsi napsal. :-)))

    Ten další odstavec bylo jen vysvětlení mého momentálního rozpoložení. Dnes jsem si při interakci s zákošem , který mě upozornil na to, že daná věc stála ještě v pondělí o 2 Kč bez daně míň v okamžiku kdy třímal fakturu v ruce a já jsem mu musel vysvětloval , že každé úterý aktualizujeme ceny - ( podotýkám že šlo o čtečku na 139,- Kč bez DPH )
    tak jsem šáhl do kapsy a ty dvě kč mu podal a tím pádem u mě zas došlo k uvědomění si cenění lidí " kteří prostě ví jak to je." V postatě jak píšeš, díky za všechny kteří si umí spojit dvě a dvě .... naneštěstí jich je pořád výrazná menšina.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SYNTHY: Copak říkám, že je to špatně, že serou na své zákazníky?
    Já si naopak myslím, že je to dobře. Pokud někdo chce dobré zacházení má si za něj zaplatit.

    Pokud jsem člověk co si umí spojit 2 a 2 ve specifikacích a má praktické zkušenosti s daným produktem, tak je mi úplně jedno zda mě pozdraví v obchodě. Jde mi o cenu a schopnosti ohledně reklamací a dodání zboží.

    BTW: A musím říct, že logistiku alza třeba už zvládna, narozdíl od CZC/Mironetu balení poškozená nejsou, naštěstí se vše dnes balí 2x, takže k poškození výrobku dojde málokdy, ale furt třeba plus pro alzu.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    MCKIDNEY: Ano tohle je kvalitní názor.

    Dnes mám nějakou podrážděnou a lidi co tu stojí řadu na DVDéčka a tváří se jako by ti dávali na chléb vezdejší mi jdou na nervy úplně stejně jako meditátoři , jestli je lepší NB Acer nebo HP a po 40 minutách vysvětlování se zeptají, jestli není nekterý model v akci ... a když jim prozradíš, že na NB je marže procento nebo dvě a že není kam uhnout, tak koulí očima a ani náhodou si nespojí, že když budu s někým řešit NB za 20k a on si ho nakonec koupí, tak kapitalista utrží 4 stovky a jsem pro něj nerentabilní. Zřejmě to u mě bude ještě postprosincové trauma, ale vidím, že zdravý rozum zvaný selský je nedostatkové zboží.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam