• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    CHROM
    CHROM --- ---
    Tak oni jsou hlavne i lide, co si vecnost kupuji datova media, naplne do tiskaren, fotopapiry a jsou stale zvedavi a otravni a pak jednou nakoupi najednou celou PC sestavu, notebook a wif router od Cisca (priklad z praxe - moji rodice).
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    MCKIDNEY: Hlavne slusnost a sebereflexe musi byt na obou stranach... Ale jinak souhlasim s tim, ze profesionalni obchodnik by se mel snazit o zakaznika postarat tak, aby vydelala firma, kde dela. Rozhodne neni dobre si nepravem nechat srat na hlavu, ale myslim si, ze lidi co prijdou a ptaji se na ntb, zdrzi obchodnika pul hodiny a pak odchazi s prazdnou moc neni.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jinak tady máš názory:
    To že ty jdeš o obchod vedle ale není reference, ale konstatování rozhodnutí.

    To že lidé chodí o obchod vedle je v pořádku, ale taky je v pořádku, že chodí obchody o zákazníka vedle, to co lidé nepochopili je to, že Kapitalismus je oboustranný meč, vaše peníze nás zajímají pouze pokud je utratíte za našich podmínek.

    Slušnost a sebereflexe má s volným trhem hodně společného, stejně jako její absence.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KULA: Postoj a názor jsou 2 věci, něco co v čechách zdá se ještě nepochopili.
    KULA
    KULA --- ---
    MCKIDNEY: ja nazor mam. respektive postoj. Mas obchod? Mas v obchode co chci? Tak se o me koukej postarat a nebo pujdu o ulici vedle. Takhle to chodi vsude na svete. Jen v cechach jsme to jeste tak uplne nepochopili.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tohle je můj oblíbený typ diskuze.
    1 strana má pravdu a slušnost a sebe-reflexe je ve světě vzácné zboží
    2 strana má pravdu, že jí to nezajímá, což je správný postoj zákazníka
    No a co je na tom vtipné, je to, že si to neodporuje ;)

    No a pak jsou tu lidé jako KULAco názor nemají a jen verbálně zvrací ;)

    Každopádně myslím, že už se dál nedostaneme.
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    BUNDA: mas pravdu ale obcas jinak nez osobni navstevou to resit nejde. nebudu davat 120kc za postovne kdyz chci jen pixlu vzduchu za 80kc. nastesti kousek od kanclu mam docela sikovnej kramek na tyhle veci... tak tam posilam sekretarku.
    SYNTHY: presne vim o cem mluvis. za mlada jsem byl na strane te socky a po par letech jsem si zkusil praci za pultem a bylo to velmi narocne. jestli tohle vsechno delas i jako majitel tak ti to nezavidim.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    zajímavá přestřelka :-)

    btw: já nakupuji podle svých potřeb. Potřeby prodavače jsou mi šumák. A abych si ušetřil ty zmíněné zážitky tak nakupuji téměř vše přes web. Zážitky s občasnou reklamací naprosto stačí.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: :-) Ono to totiž od začátku bylo ne o DVDéčkách, ale o tom primárně slušným chování. :-))) O té sebereflexi. :-) Jen demonstrovaný na šp=atném příkladu. Kapitalismus není o tom, že když někdo ví co je molex, tak je nadčlověk. :-) Jsem rád, že jsi napsal to co jsi napsal, přestože jsem svůj postoj ventiloval na základě toho, že tobě nevyšla fáze a tvýmu prodejci logistika a ty jsi je nazval kurvama. Ale tyhle projevy a tohle chování mají právě především lidé, kteří chodí pro spindly DVD a řeší každou korunu, aby potom, upirátili duševní vlastnictví .... :-D To je asi ten kapitalismus v komunistickým podání. :-)

    Půl roku tu čtu invektiva na prodejce a reklamační oddělení ... ale ani jeden názor v protiváze. Když jsem v auditku Stavíme PeCky řešil s jedním ID nějaké komponenty v čase vánočním , tak se mě těsně před dokončením akce zeptal, jestli mám z toho provizi za obrat. Když jsem mu řekl že ne, tak se podivoval nad tím, proč to dělám ( lidem z nyxu za ceny dealer ) ... odpověď si nechám pro sebe ... ale faktem je, že jsem se nad tím zamyslel až mi tu otázku položil a rozhodně změním na věc pohled.

    A až zase přijdete do Alzy na reklamační oddělení a budete řešit nějaké trable ... tak si zkuste uvědomit, že ten člověk který vaši reklamaci přijímá, tak jich řeší přes 10.000 ročně a rozhodně to není osoba, která se vás, nebohého koncáka , snaží podělat ...

    PAKOK
    PAKOK --- ---
    Pobaveně sleduju tuhle debatu a jen si dovolím k tomu poznamenat, že pokud někdo prodává NB s marží 1% koncákovi, tak dobře mu tak a má co si zaslouží. Tzn že to vnímá jako vojeb, že se s někým takovým musí bavit, namísto toho aby byl rád že poskytl dobrou službu adekvátně zaplacenou
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Já Synthymu zase docela rozumím. Kdo z vás kdy pracoval v jakýmkoli obchodě? Troufám si tvrdit, že nikdo.
    Ono je to kurevskej ojeb, když se u vás přes den vystřídá třeba sto lidí a každej chce něco spešl, a hlavně každej očekává, že ho budete obskakovat a vnucovat mu i to zlatý prase zadarmo... To je přesně ta druhá strana mince, o který běžnej člověk nemá ani páru.
    Tím ale samozřejmě nechci obhajovat situace, kdy jste za nepodstatný čurany, protože zrovna potřebujete jen tu krabičku DVDček...
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    KULA: Do té skupiny ses nedostal nákupem officů, ale označením cedulkou s prima oslovením. :-D Takže skupina arogantní šmejd. :-D Loni jsem osobně řešil cca 16 780 lidí , takže se ten jeden kus v té třetině ztratí . :-D
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: pochlubis se ve kterem obchodne na tebe muzu narazit? Abych prisel pro dvdcka a mohl sledovat tvuj kyselej oblicej?
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: no ROFL. Zakaznik si objedna pro dostane student a kdyz se divi, patri do nejake tretinove skupiny. Obchodnik tipu SYNTHY je vazne hodnotitel :D
    Ok, ode dneska budu mr. bad office ed. & asshole :D
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    KULA: Ne já už bych v tom shopu nenakoupil. Co je to za reakci? Máš na ty prodavače čuráky prostě štestí .... :-)

    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: Vis, vetsinou se lidi divi, kdyz do kosiku na eshopu daji PRO a kuryr proveze STUDENT. Nebo ty by jsi jasal? Co tohle ma byt za reakci? :D lOL
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    WILDENBURY_SQ: ... takže naposled ... , nerozdělil jsem to na skupiny, v tom postu jsem uvedl DVDéčkáře a nakupovače notebooků .... spolu na jednom příkladě. S těmi lidmi dělám každý den a stále k nám chodí. A nedělám tu měsíc ani rok ... , jen jsem si "povzdychl" že ta skupina je nehorázně velká. :-)
    A jak je vidět na postu níže od pána s officem , tak statisticky je to třetina. :-D


    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    KULA: Rekl bych to mirnejc, ale castecne souhlasim.

    SYNTHY: Nektery lidi jsou čůrácí, o tom žádná, ale podle me to beres z uplne spatnyho konce.. Je rozvinutej kapitalismus uz nejakej ten rok, takze kšefty maji byt radi, ze k nim chodi zakaznici, ze si vubec ten obchod vybrali v dnesni konkurenci.. Ze je par dementu, co se tvari, jak kdyz jim to patri - je jen a jen na profesionalnim pristupu obchodu tyto situace diplomaticky a rychle resit. Neni komunismus, kdy zakaznici maji byt radi, ze v Ovo-Zel maji banany.. Je to presne naopak. Ksefty maji byt radi, ze se k nim hrnou zakaznici, at uz pro malickost nebo pro 50 firemnich kompu, dementni zakazniky resit slusne a rychle (klidne odpalkovat, ale slusne..). Rozdelovat na lukrativni utráceče a chudáky, co potrebujou DVD, to je zvrhlost.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    KULA: :-) Každá mince má dvě strany ... :-) Já s těmi zákazníky pracuji a můj názor je můj názor. Kdybych s nimi nepracoval, tak nemám výsledky a dělám někde jinde. :-) Ale myslet si to můžu a můžu svůj názor zde prezentovat.
    Je tu spoustu lidí, s kterými jsme udělali kšeft a bylo to bez zbytečných keců a dotažené do konce. A tak to má být. Je to o slušném chování. Já narozdíl od tebe vím, že ve slově přihlouplý se píše "y" a nejsem hlupákem , komu někdo prodal office home and student a tvrdil mu, že je to krabicovka PRO. Takže si dál stěžuj , nadávej do čuráků a naváděj k self fackování. Třeba si příště koupíš krabicovku správně. ;-)
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: uprime, vic to popisujes, tim vic roste muj prostrednicek smerem k tobe. Tohle je prace ve sluzbach a jestli neumis pracovat s prihlouplim zakaznikem je jen a jen tvuj problem.
    Co je tohle za pristup? Zakaznik je debil a jeste k tomu si neprisel ke me koupit pc za 40k, monitor za 15k a tiskarnu za 8k. Z toho duvodu ode me zakazniku dostavas cedulku curak.
    Dej si facku prodavaci...Prace ve sluzbach ma urcita pravidla ale klidne dal sni o zakaznicich co si prijdou pro kamion laptopu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam