• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    NELDE
    NELDE --- ---
    DESTROYER: Prodejce jim prý řekl, že by to na tom hardwaru mohlo fungovat, nicméně jim doporučoval win32. Takže nějakou vinu na tom měl a bylo fér to vyměnit (technik se tvářil, že to ze strany MS není problém, takže asi na tom netratili).

    I na SW se snad vztahuje záruka. Pokud nebude fungovat na počítači, na kterém fungovat má a pro který ti to prodali, tak máš nárok ho vrátit.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    NELDE: Hele nemas pravdu. Na software se zadne reklamace ani moznost vraceni nevztahuji. Prodavajici toto nemusi vubec resit a to ze to takhle clovek z mironetu udelal je velice vstricny a prozakaznicky krok a vsechna cest. Ten zakaznik by mel za to pekne podekovat. Samozrejme tedy pokud mu tento system chybne neporadil prodavajici.
    CHROM
    CHROM --- ---
    ZUZU: Hledas-li vrele prijeti a vstricne jednani, zkus maleho lokalniho prodejce ve svem okoli...
    NELDE
    NELDE --- ---
    ZUZU: Pokud vím tak reklamační technik v Mironetu je hodnocen podle množství reklamací, které řešil, nikoli podle toho, jak je vyřešil. Tedy pokud je to jenom trochu možné, tak dá jiné zboží výměnou. Osobní zkušenost: u nás velice vstřícný. Před námi byl problém s Win32 vs. Win64 - koupili si Win64 pro počítač, který to neumí. Přišli reklamovat. Technik přijal, ale nemohl vyřešit hned, protože to bylo rozlepené a nebylo jisté, zda číslo nebylo použité (což může potvrdit jen MS - ve všední den). Zákazníci byli vzteklí, že na tom počítači potřebují do pondělí něco udělat. A že samozřejmě to číslo nepoužili. Na jednu stranu je chápu, ale pokud si někdo v sobotu koupí nový počítač, protože do neděle na něm potřebuje něco udělat a jsem si jist, že jsem číslo nepoužil, tak bych přistoupil na jeho nabídku, že si koupím Win32 a peníze za Win64 dostanu zpátky v pondělí, až to MS potvrdí. Ostatně jinde by jim na to aplikovali 30 denní lhůtu (-;
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    ja teda musim rict ze v posledni dobe i s Alzou mam dobre zkusenosti jak co se tyka nakupu tak vraceni zbozi
    dlouhodobe mam dobre zkusenosti s CZc, ale i tady se najdou nazory, ktere to vyvraci - urcite je to hodne o tom v jake nalade byl zakaznik, v jake nalade byl prodejce a kdyz to "neklapne" tak je z toho proste problem v komunikaci
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    no tak jsem se tu dočet to, co již dlouho v praxi "běžného zákazníka" sleduju, totiž že malí zákazníci jsou prodejcům hardware u prdele a obtěžují je. (otázkou pak mimochodem ale je - proč teda např. alza rozjíždí obrovskou reklamní kampaň pro malé zákazníky.) povýšené chování a přezíravost s jakou fuckují běžné lidi, kteří počítačům nerozumí tak jako oni, je pochopitelná, obzvlášť ve velkokšeftech jako alza, czc nebo mironet. ale co když chci vstřícné zacházení, i když si jdu koupit třeba jen myš, co když chci vlídný přístup, člověka ochotného mi poradit, co když chci, aby pracovník reklamačního oddělení neměl jako základní náplň práce reklamaci nepřijmout za každou cenu, prostě, co když chci od prodejce i ony níže zmiňované hodnoty patřící do sektoru služeb? a to samozřejmě i za adekvátně vyšší cenu než v oněch hypermarketech na kompy. doporučte nějaký takový prodejce. konkrétně. marně je sháním. a marně se mě spousty lidí se špatnými zkušenostmi z "velkoobchodů" ptaj na jejich doporučení. zkrátka - když si moje rodiče usmyslí, že si koupí notebook - kam mají jít? kde jim poradí a nebudou si z nich dělat srandu? kde se k nim budou chovat slušně a s trpělivostí a ne jako nevychovaný odsekávající spratci co každým pohledem dávají najevo jak strašně je cokoliv obtěžuje? kde si jich budou vážit i přesto, že si nekupujou těch notebooků dvacet co půl roku?
    CHROM
    CHROM --- ---
    Tak oni jsou hlavne i lide, co si vecnost kupuji datova media, naplne do tiskaren, fotopapiry a jsou stale zvedavi a otravni a pak jednou nakoupi najednou celou PC sestavu, notebook a wif router od Cisca (priklad z praxe - moji rodice).
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    MCKIDNEY: Hlavne slusnost a sebereflexe musi byt na obou stranach... Ale jinak souhlasim s tim, ze profesionalni obchodnik by se mel snazit o zakaznika postarat tak, aby vydelala firma, kde dela. Rozhodne neni dobre si nepravem nechat srat na hlavu, ale myslim si, ze lidi co prijdou a ptaji se na ntb, zdrzi obchodnika pul hodiny a pak odchazi s prazdnou moc neni.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Jinak tady máš názory:
    To že ty jdeš o obchod vedle ale není reference, ale konstatování rozhodnutí.

    To že lidé chodí o obchod vedle je v pořádku, ale taky je v pořádku, že chodí obchody o zákazníka vedle, to co lidé nepochopili je to, že Kapitalismus je oboustranný meč, vaše peníze nás zajímají pouze pokud je utratíte za našich podmínek.

    Slušnost a sebereflexe má s volným trhem hodně společného, stejně jako její absence.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KULA: Postoj a názor jsou 2 věci, něco co v čechách zdá se ještě nepochopili.
    KULA
    KULA --- ---
    MCKIDNEY: ja nazor mam. respektive postoj. Mas obchod? Mas v obchode co chci? Tak se o me koukej postarat a nebo pujdu o ulici vedle. Takhle to chodi vsude na svete. Jen v cechach jsme to jeste tak uplne nepochopili.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Tohle je můj oblíbený typ diskuze.
    1 strana má pravdu a slušnost a sebe-reflexe je ve světě vzácné zboží
    2 strana má pravdu, že jí to nezajímá, což je správný postoj zákazníka
    No a co je na tom vtipné, je to, že si to neodporuje ;)

    No a pak jsou tu lidé jako KULAco názor nemají a jen verbálně zvrací ;)

    Každopádně myslím, že už se dál nedostaneme.
    LEXXA
    LEXXA --- ---
    BUNDA: mas pravdu ale obcas jinak nez osobni navstevou to resit nejde. nebudu davat 120kc za postovne kdyz chci jen pixlu vzduchu za 80kc. nastesti kousek od kanclu mam docela sikovnej kramek na tyhle veci... tak tam posilam sekretarku.
    SYNTHY: presne vim o cem mluvis. za mlada jsem byl na strane te socky a po par letech jsem si zkusil praci za pultem a bylo to velmi narocne. jestli tohle vsechno delas i jako majitel tak ti to nezavidim.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    zajímavá přestřelka :-)

    btw: já nakupuji podle svých potřeb. Potřeby prodavače jsou mi šumák. A abych si ušetřil ty zmíněné zážitky tak nakupuji téměř vše přes web. Zážitky s občasnou reklamací naprosto stačí.
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    OCTOPUSS: :-) Ono to totiž od začátku bylo ne o DVDéčkách, ale o tom primárně slušným chování. :-))) O té sebereflexi. :-) Jen demonstrovaný na šp=atném příkladu. Kapitalismus není o tom, že když někdo ví co je molex, tak je nadčlověk. :-) Jsem rád, že jsi napsal to co jsi napsal, přestože jsem svůj postoj ventiloval na základě toho, že tobě nevyšla fáze a tvýmu prodejci logistika a ty jsi je nazval kurvama. Ale tyhle projevy a tohle chování mají právě především lidé, kteří chodí pro spindly DVD a řeší každou korunu, aby potom, upirátili duševní vlastnictví .... :-D To je asi ten kapitalismus v komunistickým podání. :-)

    Půl roku tu čtu invektiva na prodejce a reklamační oddělení ... ale ani jeden názor v protiváze. Když jsem v auditku Stavíme PeCky řešil s jedním ID nějaké komponenty v čase vánočním , tak se mě těsně před dokončením akce zeptal, jestli mám z toho provizi za obrat. Když jsem mu řekl že ne, tak se podivoval nad tím, proč to dělám ( lidem z nyxu za ceny dealer ) ... odpověď si nechám pro sebe ... ale faktem je, že jsem se nad tím zamyslel až mi tu otázku položil a rozhodně změním na věc pohled.

    A až zase přijdete do Alzy na reklamační oddělení a budete řešit nějaké trable ... tak si zkuste uvědomit, že ten člověk který vaši reklamaci přijímá, tak jich řeší přes 10.000 ročně a rozhodně to není osoba, která se vás, nebohého koncáka , snaží podělat ...

    PAKOK
    PAKOK --- ---
    Pobaveně sleduju tuhle debatu a jen si dovolím k tomu poznamenat, že pokud někdo prodává NB s marží 1% koncákovi, tak dobře mu tak a má co si zaslouží. Tzn že to vnímá jako vojeb, že se s někým takovým musí bavit, namísto toho aby byl rád že poskytl dobrou službu adekvátně zaplacenou
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    Já Synthymu zase docela rozumím. Kdo z vás kdy pracoval v jakýmkoli obchodě? Troufám si tvrdit, že nikdo.
    Ono je to kurevskej ojeb, když se u vás přes den vystřídá třeba sto lidí a každej chce něco spešl, a hlavně každej očekává, že ho budete obskakovat a vnucovat mu i to zlatý prase zadarmo... To je přesně ta druhá strana mince, o který běžnej člověk nemá ani páru.
    Tím ale samozřejmě nechci obhajovat situace, kdy jste za nepodstatný čurany, protože zrovna potřebujete jen tu krabičku DVDček...
    SYNTHY
    SYNTHY --- ---
    KULA: Do té skupiny ses nedostal nákupem officů, ale označením cedulkou s prima oslovením. :-D Takže skupina arogantní šmejd. :-D Loni jsem osobně řešil cca 16 780 lidí , takže se ten jeden kus v té třetině ztratí . :-D
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: pochlubis se ve kterem obchodne na tebe muzu narazit? Abych prisel pro dvdcka a mohl sledovat tvuj kyselej oblicej?
    KULA
    KULA --- ---
    SYNTHY: no ROFL. Zakaznik si objedna pro dostane student a kdyz se divi, patri do nejake tretinove skupiny. Obchodnik tipu SYNTHY je vazne hodnotitel :D
    Ok, ode dneska budu mr. bad office ed. & asshole :D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam