• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    IMPROVIZACE
    IMPROVIZACE --- ---
    HELVETE: ja to mam sporny.. odnes sem tam par mechanik.. vzdycky sem dostal kus za kus... grafiku u ktery bylo na fakture 12k sem reklamoval 2x a cekal pokazdy tyden... nedavno sem tam nes pameti a cekat asi tri tydny.. .. to je za posledni dobu...
    pred lety co si pamatuju sem vsechno dostaval rovnou do ruky vymeneny.. a nebyly to zadny laciny polozky...
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    Ja tam mel reklamace taky vzdycky uplne v pohode a proto jsem tam nakupoval vzdycky rad. Ted jsem reklamoval asi po 2 letech. A ta flashka byla 2 mesice stara...
    CRUSHEER
    CRUSHEER --- ---
    Ja teda taky bez problemu. Mimo klasickych "rozbila se mi MP3ka po roce a pul", coz musi poslat k vyrobci na zhodnoceni, takze to trva dele, mi treba odesel subwoofer u Logitech X-230 2.1 3 dny po koupi, dosel jsem tam, technik obratne vymenil za novy kus a za hodinku jsem doma zase poslouchal...
    TRANZISTOR
    TRANZISTOR --- ---
    HELVETE: cece, to je divny, ja mel s nim a vzdycky dobry zkusenosti, ja si myslim ze tam je nejaky hovado ktery nedela to co ma a tim pade se stal v tvym pripade pruser. Ja tem bohuzel resil cca 4 reklamace vzdycky byli rychly a kladne vyrizeny...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    HELVETE: Skoda, pokud to je, jak rikas. CzC byli mi oblibenci.
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    musim rict, ze mam cerstvou zkusenost s CzC, vzdycky byvali na reklamace rychli a to jsem dost ocenoval, ale to ze blbou flashku maj v reklamaci 30 dni, 31. tam jdu pro penize, protoze mi zadnej mail o tom, ze je reklamace vyrizena neposlali, a oni, ze tam "uz" 3 dny je zpatky, to me docela nasralo. Tak rikam technikovi, ze to teda taky mohli zjistit na miste, ze je rozbita, a vymenit hned, coz temer vzdy delali (timhle pristupem u me ziskali spoustu pozitivnich bodu v minulosti, vim ze to nemusi delat) a on, ze si lidi za posledni rok rozhodne stezujou vic, pote co cast firmy odprodali. inu asi jiny pristup managementu k zakaznikum... Vzhledem k tomu, ze mam ted Alzu bliz, u CzC me nakupy zrejme skoncili...
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TOMMY69: snazime se to delat podobne ale marzi pro lidi z ulice drzim na tech cca 10 coz je na tech ntb okolo 1000 - 1500 opravdu se me posledni dobu nepodarilo prodat nic za vic jak 30
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    Marze na notebooky se opravdu pohybujou max na 5%.. Proto jsme se uz temer uplne vykaslali na prodej hardware jako takovyho a delame to uz jenom pro staly klienty, kteri jsou ochotni si priplatit vic, ale dostanou note/desktop jiz komplet nainstalovany se vsim, co si reknou.. Popripade veskery reklamace a podobny osery uz pak resej pres nas, aby ti lide vubec nemuseli prijit do styku s neprijemnyma reklamacnima technikama a nemuseli tim ztracet svuj cas.. To vsechno je zahrnuto uz pri koupi v cene..

    Ja nedelat v oboru, tak bych takovejhle pristup asi taky ocenil..
    Zakaznici: "Nefunguje mi to, tady to mate a dejte mi brzo vedet, jestli je to SW vec, kterou date dohromady vy, nebo HW a vyridte mi reklamaci.."
    CUBE3D
    CUBE3D --- ---
    dve kacky? to ja kamo sem tam posilam lidem s dobropisem pade za jejich postovne ale pak sem tam dostanu od sefu nejmenovane firmy vino vyssi hodnoty, muhaha
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    SHITTIE: no my bezne davame 6-10% a vetsinou se dostaneme na ceny alzy, popripade czc. Navic predpokladam, ze tyhle kolosy maj mnohem lepsi nakupky nez my, takze muj odhad je ze maj na ntb 8-12%.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    cca prumerne 5-20%..
    NELDE
    NELDE --- ---
    SHITTIE: Nebo je drží vysoko, aby mohl dávat slevy (-;
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    QUASSAR: dobra pohadka :)
    u nb jsou marze v prumeru nejakych 2 až 5%, nekdy vic (ale pres 10% to jde fakt malokdy) a nekdy i min... jestli nekdo stabilne drzi v ceniku nb s marzi pres 10%, tak jsou to bud "sedivky", nebo ma cenu tak nahore, ze si je stejne nikdo nekoupi...
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    10% minimalne imho
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: no to ne ;) ale vic jak 10% to taky není.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    1% to vazne neni :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    QUASSAR: Alza i CZC i mironet takhle zijou dobre ;)
    Mam znameho u HP Partnera a kdyz mi da slevu, tak to stoji skoro jako alza ;)
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    Vy vazne nekdo v Praze prodavate notebooky s 1% marzi? A to jeste fungujete?
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    MAJA: Ad lustrovani ono jde spis o mne nez o lidi, jinak to co rika clovek klientum se stejne nakonec vzdy odviji od toho co je nejvic zajima...
    Ad zaruky to se tyka hlavne booku on je dost rozdil v tom co je s reklamaci trapeni... treba pro nekoho je domluva s PPLkem stelesnenim zla a radsi si vybere neco s cim se da zajit do kameneho servisu... pripadne dost lidi nevi ze k nekterym bookum je cca za 3.5k mozne mit NBD on-site zaruku a jsou na booku zavisli a ty penize navic s prihlednutim k mesicnimu vypadku jsou sranda...
    U monitoru resim spis takove veci jako chcete koukat na ten monitor i z postele? Jestli ano tak TN s naklonenim 5 stupnu nebude z toho uhlu koukatelne a podob... pripadne velikost/bodu/plochy/rozliseni... "technicke" parametry si vetsina nedokaze predstavit, ale pokud by to k danemu ucelu bylo vylozene v neporadku, tak na to po nejake dobe pravdepodobne prijdou...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    PETER_PAN: Proklilkl jsem to někde v mailu a vod tý doby nepruděj...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. da se nekde na mironet.cz nastavit aby clovek NEDOSTAVAL ten neustaly spam ? ..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SUCZKER: No to je sice fakt, ale ta smlouva je imho stejna... Takze sice je tam asi napsano, ze otevrenim obalu souhlasite, ale pak je to v te smlouve znovu, ne?

    Hlavne at je to jak je to:
    1) myslim si, ze MS by v tomhle byl v pohode
    2) mam osobni zkusenost ze cislo z 32bit Windows funguje i pro 64 bit a naopak... takze teoreticky stacilo jen sehnat instalacku. Onehda sem volal na lic. cislo MS a tam mi rekli, ze pokud cislo projde instalatorem a aktivaci, tak mam SW legalne. Takze bych se tim kor v domacim pouziti netrapil.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: To se týká těch OEM widlí, co přijdou s PC, ty který přijdou na CD už to mají na obalu...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    SHITTIE: Veril bych tomu, ale ta smlouva ma kolikrat hromadu stranek, tak jak mam souhlasit se smlouvou, v ktere nevim, co je? Tistena verze smlouvy se imo s SW nedava a to, co uvadi Miracle jsem uz nekde kolikrat cetl pri instalaci SW ..
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    mam pocit ze licencni podminky jsou na zadni strane toho papirovyho obalu a jako souhlas s nimi je brano uz rozriznuti te cervene prelepky...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Mozna se pletu, ale myslim si ze v momente, kdy se pri instalaci potvrzuje lic. smlouva je dole v ni napsano, ze pokud s ni nesouhlasite, mate sw vratit... Takze bych to vratil s tim, ze jsem zkratka nesouhlasil s lic. smlouvou.
    NELDE
    NELDE --- ---
    WRATA: Oni chtěli win64 (ale experti evidentně nebyli). As si mysleli, že to 2x lepší model (-; Bohužel jim nedokázal říci, že to nebude fungovat. MS naštěstí má nějakou linku pro OEM dealery, kde se to dá zjistit. On je stejně problém s tím, že i když to nikdo aktuálně nepoužil, tak nevíš, jestli to nepoužije za dva dny. Takže to číslo je potřeba zrušit.
    WRATA
    WRATA --- ---
    NELDE: Jestlize jim doporucoval Win 32 tak se na ne mohl vybodnout protoze to byla chyba toho zakaznika ze si koupil Win 64.
    Ja resim, jako prodavac pc her, prave nejvic SW reklamaci a je to straslivy ojeb v momente kdy je to rozbalene a hra ma multiplayer a tam ma zakaznik ve velke vetsine pripadu smulu protoze si proste nemas jak overit zda cislo pouzito bylo nebo ne.
    MAJA
    MAJA --- ---
    AHARAZ: jj, přesně. Dělám totéž v práci i pro svoje okolí - tam ale víceméně bezplatně.

    Zevrubné lustrování ale omezuj. Mám pocit, že lidi po chvíli přestane zajímat další parametry / technologie / záruky, když zjistí, že se např. podobný (naoko) monitor dá pořídit za 4 tisíce ... a proč by ho kupovali za 10 :-)
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    ZUZU: Ja nabizim pro lidi konzultace nakupu (nejlepe po upresneni zadani po emailu a priprave nekolika moznosti, osobne proberem naroky a dotazy klienta, pridam sve a obecne uzivatelske/internetove zkusenosti), pricemz samotne produkty najdu i za nejakou vstricnou cenu (v Praze - nakupovat nekde kam nemohu dojet se mi neosvedcilo), pripadne i zakoupim, zkompletuji a otestuji, samozrejme ze takove poradenstvi neni bezplatne, ale ukazuje se ze je to sluzba o kterou ma vetsina mych klientu zajem.
    Kdyz je treba poslu do Mironetu, ze jsem slysel ze tam je celkem vstricna obsluha narazi tam zrovna na nejakou nevstricnou a pak stejne prijdou ze chteji poradit a vysvetlit jaky je rozdil mezi nabidkami co dostali tam.

    Delam take podporu pri reklamacich, ale posledni dobou dost problematicke, jsou reklamace lowend zbozi jako netbooky, neni mozne rozumne uspisit reklamace kvuli zarukam s programem "vyzvedne PPL a do mesice vrati" (Acer, Asus, HP netbooky), coz drive slo i u lowendu treba vyberem overeneho servisu a reklamaci primo na miste... ale oni klienti vetsinou chteji abych za ne vyresil i treba "onsite NBD" zaruku, kdy se chteji vyhnout popisovani zavady a "odbornym" jednim s technikem...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam