• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    1% to vazne neni :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    QUASSAR: Alza i CZC i mironet takhle zijou dobre ;)
    Mam znameho u HP Partnera a kdyz mi da slevu, tak to stoji skoro jako alza ;)
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    Vy vazne nekdo v Praze prodavate notebooky s 1% marzi? A to jeste fungujete?
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    MAJA: Ad lustrovani ono jde spis o mne nez o lidi, jinak to co rika clovek klientum se stejne nakonec vzdy odviji od toho co je nejvic zajima...
    Ad zaruky to se tyka hlavne booku on je dost rozdil v tom co je s reklamaci trapeni... treba pro nekoho je domluva s PPLkem stelesnenim zla a radsi si vybere neco s cim se da zajit do kameneho servisu... pripadne dost lidi nevi ze k nekterym bookum je cca za 3.5k mozne mit NBD on-site zaruku a jsou na booku zavisli a ty penize navic s prihlednutim k mesicnimu vypadku jsou sranda...
    U monitoru resim spis takove veci jako chcete koukat na ten monitor i z postele? Jestli ano tak TN s naklonenim 5 stupnu nebude z toho uhlu koukatelne a podob... pripadne velikost/bodu/plochy/rozliseni... "technicke" parametry si vetsina nedokaze predstavit, ale pokud by to k danemu ucelu bylo vylozene v neporadku, tak na to po nejake dobe pravdepodobne prijdou...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    PETER_PAN: Proklilkl jsem to někde v mailu a vod tý doby nepruděj...
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    ALL: .. da se nekde na mironet.cz nastavit aby clovek NEDOSTAVAL ten neustaly spam ? ..
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    SUCZKER: No to je sice fakt, ale ta smlouva je imho stejna... Takze sice je tam asi napsano, ze otevrenim obalu souhlasite, ale pak je to v te smlouve znovu, ne?

    Hlavne at je to jak je to:
    1) myslim si, ze MS by v tomhle byl v pohode
    2) mam osobni zkusenost ze cislo z 32bit Windows funguje i pro 64 bit a naopak... takze teoreticky stacilo jen sehnat instalacku. Onehda sem volal na lic. cislo MS a tam mi rekli, ze pokud cislo projde instalatorem a aktivaci, tak mam SW legalne. Takze bych se tim kor v domacim pouziti netrapil.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    THE_MIRACLE: To se týká těch OEM widlí, co přijdou s PC, ty který přijdou na CD už to mají na obalu...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    SHITTIE: Veril bych tomu, ale ta smlouva ma kolikrat hromadu stranek, tak jak mam souhlasit se smlouvou, v ktere nevim, co je? Tistena verze smlouvy se imo s SW nedava a to, co uvadi Miracle jsem uz nekde kolikrat cetl pri instalaci SW ..
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    mam pocit ze licencni podminky jsou na zadni strane toho papirovyho obalu a jako souhlas s nimi je brano uz rozriznuti te cervene prelepky...
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Mozna se pletu, ale myslim si ze v momente, kdy se pri instalaci potvrzuje lic. smlouva je dole v ni napsano, ze pokud s ni nesouhlasite, mate sw vratit... Takze bych to vratil s tim, ze jsem zkratka nesouhlasil s lic. smlouvou.
    NELDE
    NELDE --- ---
    WRATA: Oni chtěli win64 (ale experti evidentně nebyli). As si mysleli, že to 2x lepší model (-; Bohužel jim nedokázal říci, že to nebude fungovat. MS naštěstí má nějakou linku pro OEM dealery, kde se to dá zjistit. On je stejně problém s tím, že i když to nikdo aktuálně nepoužil, tak nevíš, jestli to nepoužije za dva dny. Takže to číslo je potřeba zrušit.
    WRATA
    WRATA --- ---
    NELDE: Jestlize jim doporucoval Win 32 tak se na ne mohl vybodnout protoze to byla chyba toho zakaznika ze si koupil Win 64.
    Ja resim, jako prodavac pc her, prave nejvic SW reklamaci a je to straslivy ojeb v momente kdy je to rozbalene a hra ma multiplayer a tam ma zakaznik ve velke vetsine pripadu smulu protoze si proste nemas jak overit zda cislo pouzito bylo nebo ne.
    MAJA
    MAJA --- ---
    AHARAZ: jj, přesně. Dělám totéž v práci i pro svoje okolí - tam ale víceméně bezplatně.

    Zevrubné lustrování ale omezuj. Mám pocit, že lidi po chvíli přestane zajímat další parametry / technologie / záruky, když zjistí, že se např. podobný (naoko) monitor dá pořídit za 4 tisíce ... a proč by ho kupovali za 10 :-)
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    ZUZU: Ja nabizim pro lidi konzultace nakupu (nejlepe po upresneni zadani po emailu a priprave nekolika moznosti, osobne proberem naroky a dotazy klienta, pridam sve a obecne uzivatelske/internetove zkusenosti), pricemz samotne produkty najdu i za nejakou vstricnou cenu (v Praze - nakupovat nekde kam nemohu dojet se mi neosvedcilo), pripadne i zakoupim, zkompletuji a otestuji, samozrejme ze takove poradenstvi neni bezplatne, ale ukazuje se ze je to sluzba o kterou ma vetsina mych klientu zajem.
    Kdyz je treba poslu do Mironetu, ze jsem slysel ze tam je celkem vstricna obsluha narazi tam zrovna na nejakou nevstricnou a pak stejne prijdou ze chteji poradit a vysvetlit jaky je rozdil mezi nabidkami co dostali tam.

    Delam take podporu pri reklamacich, ale posledni dobou dost problematicke, jsou reklamace lowend zbozi jako netbooky, neni mozne rozumne uspisit reklamace kvuli zarukam s programem "vyzvedne PPL a do mesice vrati" (Acer, Asus, HP netbooky), coz drive slo i u lowendu treba vyberem overeneho servisu a reklamaci primo na miste... ale oni klienti vetsinou chteji abych za ne vyresil i treba "onsite NBD" zaruku, kdy se chteji vyhnout popisovani zavady a "odbornym" jednim s technikem...
    AHARAZ
    AHARAZ --- ---
    MAJA: njn, ale kolik lidi ma cas a rozumi recenzim...
    Ja dejme tomu mam celkem prehled, ale stejne kdyz po mne chce neco klient zabere mi dost casu, nez overim ze mi nevydali neco noveho o cem jsem jeste neslysel... pripadne ze nekdo zmenil politiku zaruk, prestal dodavat muj oblibeny model, nebo jen zmenili jeho vlastnosti a to v jistem ohledu zasadne a bez vetsiho upozorneni...
    U nekterych veci ktere se v cechach prodavaji, nejsou ceske recenze a to je pro dost lidi take omezujici...
    Kdyz vezmeme treba LCDcko - 3 zakaldni technologie, 6 konektoru pro pripojeni, nescetne modelu velikosti v palcech a k tomu jeste vice kombinaci dle rozliseni a pomeru stran... Pojmy jako imputlag, odezva, rovnomernost podsviceni, a dalsi a dalsi... to mi prijde ze je na par dni studia pro nekoho o kom Zuzu mluvi...
    MAJA
    MAJA --- ---
    Lepší žádnému prodejci nevěřit, často nemají (a nemůžou mít) dokonalé znalosti o všem, co prodávají. Než něco koupím, prolustruju to recenzema na webu a pokud je to dražší položka, tak si to před koupí někde prohlédnu/ošahám.
    CHROM
    CHROM --- ---
    ZUZU: Happy comp je to misto, kam chodi moji rodicove a kde si diky uchvatne odolnosti vyslouzili duveru na par vetsich nakupu. IMHO tam nemaji nic moc zajmaciho, ani ceny nijak zazracny, ale s chlapama se da pokecat (a rodice je maj doslova za rohem - dokonce bydlej ve stejnym bloku domu). Kdyz tam sedi zenska a neco nevi, zacne ti tvrdit, ze to nejde/neexistuje, ale nebejva tam furt a treba v sobotu dopoledne sem ji tam nevidel nikdy.
    Pro sebe nakupuju z CzC. :)
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    ZUZU: zkus CZc, mam dobry zkusenosti s Mironetem na P4
    ZUZU
    ZUZU --- ---
    CHROM: právě bych potřeboval konkrétní tip. mé okolí je praha.
    protože s povýšeným jednáním jsem se setkal i u pár lokálních prodejců, a tak mě to odrazuje. a jelikož jsou dražší než "velkoobchody" a na skladě nemaj prakticky nic, když už potřebuju něco pořídit, tak s touto zkušeností radši další ani nezkouším.
    čili na konkrétní doporučení se těším.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam