ZUZU: Ja nabizim pro lidi konzultace nakupu (nejlepe po upresneni zadani po emailu a priprave nekolika moznosti, osobne proberem naroky a dotazy klienta, pridam sve a obecne uzivatelske/internetove zkusenosti), pricemz samotne produkty najdu i za nejakou vstricnou cenu (v Praze - nakupovat nekde kam nemohu dojet se mi neosvedcilo), pripadne i zakoupim, zkompletuji a otestuji, samozrejme ze takove poradenstvi neni bezplatne, ale ukazuje se ze je to sluzba o kterou ma vetsina mych klientu zajem.
Kdyz je treba poslu do Mironetu, ze jsem slysel ze tam je celkem vstricna obsluha narazi tam zrovna na nejakou nevstricnou a pak stejne prijdou ze chteji poradit a vysvetlit jaky je rozdil mezi nabidkami co dostali tam.
Delam take podporu pri reklamacich, ale posledni dobou dost problematicke, jsou reklamace lowend zbozi jako netbooky, neni mozne rozumne uspisit reklamace kvuli zarukam s programem "vyzvedne PPL a do mesice vrati" (Acer, Asus, HP netbooky), coz drive slo i u lowendu treba vyberem overeneho servisu a reklamaci primo na miste... ale oni klienti vetsinou chteji abych za ne vyresil i treba "onsite NBD" zaruku, kdy se chteji vyhnout popisovani zavady a "odbornym" jednim s technikem...