• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PEETIK: hmm no jestly tam nemas nejako zazracnou paku tak cekej a cekej ale asi se brzo nedockas
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    JENDAVB: Mám ASUS, psal sem i do reklamací v ASUSU a dneska mi napsali, že ani jim se neozívaj :-(
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    PEETIK: jsem to resil v praci mas ACER co nakonec jsem to musel resit pres svojeho cloveka v aceru =))))))) a pak jsem to mel 4 den na stole
    PEETIK
    PEETIK --- ---
    Asi trošku mimo, ale sem dost naštvanej na MentorMedia... dělali upgrade na Win7. Už je tomu skoro půlrok a nic mi nepřilo, to sem to řádně zaplatil. Už to prej měli v Čechách, ale nic mi neposlali. že sem šel jenatk okolo, tak sem si chtěl postěžovat.
    IMPROVIZACE
    IMPROVIZACE --- ---
    HELVETE: ja to mam sporny.. odnes sem tam par mechanik.. vzdycky sem dostal kus za kus... grafiku u ktery bylo na fakture 12k sem reklamoval 2x a cekal pokazdy tyden... nedavno sem tam nes pameti a cekat asi tri tydny.. .. to je za posledni dobu...
    pred lety co si pamatuju sem vsechno dostaval rovnou do ruky vymeneny.. a nebyly to zadny laciny polozky...
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    Ja tam mel reklamace taky vzdycky uplne v pohode a proto jsem tam nakupoval vzdycky rad. Ted jsem reklamoval asi po 2 letech. A ta flashka byla 2 mesice stara...
    CRUSHEER
    CRUSHEER --- ---
    Ja teda taky bez problemu. Mimo klasickych "rozbila se mi MP3ka po roce a pul", coz musi poslat k vyrobci na zhodnoceni, takze to trva dele, mi treba odesel subwoofer u Logitech X-230 2.1 3 dny po koupi, dosel jsem tam, technik obratne vymenil za novy kus a za hodinku jsem doma zase poslouchal...
    TRANZISTOR
    TRANZISTOR --- ---
    HELVETE: cece, to je divny, ja mel s nim a vzdycky dobry zkusenosti, ja si myslim ze tam je nejaky hovado ktery nedela to co ma a tim pade se stal v tvym pripade pruser. Ja tem bohuzel resil cca 4 reklamace vzdycky byli rychly a kladne vyrizeny...
    WILDENBURY_SQ
    WILDENBURY_SQ --- ---
    HELVETE: Skoda, pokud to je, jak rikas. CzC byli mi oblibenci.
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    musim rict, ze mam cerstvou zkusenost s CzC, vzdycky byvali na reklamace rychli a to jsem dost ocenoval, ale to ze blbou flashku maj v reklamaci 30 dni, 31. tam jdu pro penize, protoze mi zadnej mail o tom, ze je reklamace vyrizena neposlali, a oni, ze tam "uz" 3 dny je zpatky, to me docela nasralo. Tak rikam technikovi, ze to teda taky mohli zjistit na miste, ze je rozbita, a vymenit hned, coz temer vzdy delali (timhle pristupem u me ziskali spoustu pozitivnich bodu v minulosti, vim ze to nemusi delat) a on, ze si lidi za posledni rok rozhodne stezujou vic, pote co cast firmy odprodali. inu asi jiny pristup managementu k zakaznikum... Vzhledem k tomu, ze mam ted Alzu bliz, u CzC me nakupy zrejme skoncili...
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    TOMMY69: snazime se to delat podobne ale marzi pro lidi z ulice drzim na tech cca 10 coz je na tech ntb okolo 1000 - 1500 opravdu se me posledni dobu nepodarilo prodat nic za vic jak 30
    TOMMY69
    TOMMY69 --- ---
    Marze na notebooky se opravdu pohybujou max na 5%.. Proto jsme se uz temer uplne vykaslali na prodej hardware jako takovyho a delame to uz jenom pro staly klienty, kteri jsou ochotni si priplatit vic, ale dostanou note/desktop jiz komplet nainstalovany se vsim, co si reknou.. Popripade veskery reklamace a podobny osery uz pak resej pres nas, aby ti lide vubec nemuseli prijit do styku s neprijemnyma reklamacnima technikama a nemuseli tim ztracet svuj cas.. To vsechno je zahrnuto uz pri koupi v cene..

    Ja nedelat v oboru, tak bych takovejhle pristup asi taky ocenil..
    Zakaznici: "Nefunguje mi to, tady to mate a dejte mi brzo vedet, jestli je to SW vec, kterou date dohromady vy, nebo HW a vyridte mi reklamaci.."
    CUBE3D
    CUBE3D --- ---
    dve kacky? to ja kamo sem tam posilam lidem s dobropisem pade za jejich postovne ale pak sem tam dostanu od sefu nejmenovane firmy vino vyssi hodnoty, muhaha
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    SHITTIE: no my bezne davame 6-10% a vetsinou se dostaneme na ceny alzy, popripade czc. Navic predpokladam, ze tyhle kolosy maj mnohem lepsi nakupky nez my, takze muj odhad je ze maj na ntb 8-12%.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    cca prumerne 5-20%..
    NELDE
    NELDE --- ---
    SHITTIE: Nebo je drží vysoko, aby mohl dávat slevy (-;
    SHITTIE
    SHITTIE --- ---
    QUASSAR: dobra pohadka :)
    u nb jsou marze v prumeru nejakych 2 až 5%, nekdy vic (ale pres 10% to jde fakt malokdy) a nekdy i min... jestli nekdo stabilne drzi v ceniku nb s marzi pres 10%, tak jsou to bud "sedivky", nebo ma cenu tak nahore, ze si je stejne nikdo nekoupi...
    QUASSAR
    QUASSAR --- ---
    10% minimalne imho
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: no to ne ;) ale vic jak 10% to taky není.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    1% to vazne neni :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    QUASSAR: Alza i CZC i mironet takhle zijou dobre ;)
    Mam znameho u HP Partnera a kdyz mi da slevu, tak to stoji skoro jako alza ;)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam