• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    NELDE
    NELDE --- ---
    MAJA: Nesrovnávej FS s Dellem, prosím.
    MAJA
    MAJA --- ---
    KORKMAZ: předpokládám, že to bylo nějaké FS Amilo ? LifeBooky mají NDB on site servis jako Dell.
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Já vím, oni to posílají do servisu. Dříve to zasílali do kapše na žižkov, ted do nějaká S and T, má pobočku taky v areálu těch jatek v Holešovicích. Značka kompa Fujitsu Siemens.
    MAJA
    MAJA --- ---
    KORKMAZ: Alza imho zadne LCD nemeni, co to bylo za servis / znacku notebooku ?
    KORKMAZ
    KORKMAZ --- ---
    Nahazuji svou zkušenost s alzasoftem. Notebook, co jsem si tam koupil, jsem mohl normálně odnést do reklamace. Po čase se ale rozmysleli, že s tím musím rovnou do servisu a vyrazili mě, prý mám na faktuře ičo. V servise jsem žádal už podruhé o výměnu lcd kvůli bílým flekům a ty špecifíci mi ho vyměnili za ještě poškozenější a očesali mi z ntb všechny gumové nožičky. No borci...Příště si raději připlatím pár set za seriozní jednání a koupím to někde jinde.
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    TOMMY69: jak pise JENDAVB ...maj to naposledy updatnuty snad pred nekolika lety :(
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    QUARATH: UZ asi neee prolez jsem snad vesechny vetsi dodavaele a taky nic kamoska chtela nejakej tip kuly desigenu do sviho obivacku
    TOMMY69: :-]]]]]] tam jsme taky uvedeny a uz rok nic :-]]]] protebe jako pedo fanouska TOO OLD
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    Plz, nevite, jestli v CR nekdo prodava monitory ViewSonic? Ted sem prolezl co se dalo a nikde sem nenasel. :(
    KEJML
    KEJML --- ---
    ROENICK: Jo aha, já už někde na nyxu četl, že to i museli dodat, tak to asi bylo jinde :) a i ten původní odkaz dneska vede na upravenej článek
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KEJML: nejdriv je odmitl a ted je musi dodat :) to je ten rodzil :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    me moc nepotesil ani Anacomp..posrali fakturu, pak ji odmitli opravit (nedali tam IC a DIC, kdyz jsem to bral na kamose kvuli DPH tak to potesi), vec co sem objednal ihned zdrazili a trochu kecali o dostupnosti... takovej mikro shop se slusnejma cenama co mam hned u prace, ale moc si me neziskali :)
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    tak kdo me zpocatku mile prekvapil byl www.pcseznam.cz pak me ale nasrali ne jsme si objednal dva repasy, a oni mi jeden zrusili, kdybych se nepodival do stavu objednkavy tak mi to ani nereknou a poslou jen jeden. duvod? pry neaktualni stav nabidky na webu.. fuck off hlavne ze tam maj napsano skladem, a ja objednaval v nedeli v noci a v pondeli to zrusili az kolem poledniho..

    naopak kdo prekvapil mile rychlosti a prefesionalitou byl eurotech..

    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    NELDE: Jako souhlasim stebou ja jsem se dostal ale tak daleko po nekolika takovejhlech bitvach ze po mim telefonatu rovnou vola pravnik ( Mam Naseho pravnika 12 schodu daleko odeme ) tak me nedela problem si ho chtit pak je vse vetsinou do druheho dne srovna no a vyreseno :-] Mluvi asi nejakou magickou reci pravniku :-] Pak si nasi firmu vetsinou pamatujou ty dotycny jeste nekolik let no
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: O žádném soudu jsem nic nepsal. Jenom o nutnosti nenechat si nakydat na hlavu. Podle obchodního zákona to má být předmětem smlouvy. Protože nemají pro každého zákazníka smlouvu, tak se uplatňují jejich reklamační řád, kde to ovšem není řečeno. Takže se obrátit na Alzu a trvat na tom, ať ti ukáží, kde je napsáno, jak dlouho na to mají. Pokud nikde, tak bych trval na době v branži obvyklé, to jest 30 dní nebo rovnou výměnou za nové. Resp. ti měli při podání reklamace tu dobu sdělit (součást reklamačního protokolu).
    Pokud od nich bereš zboží za účelem dalšího prodeje, tak přece nemůžeš jeji vágní reklamační podmínky přenést na koncového zákazníka.
    Podle mě, když si dáš trochu práce, tak máš peníze zpět.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Hele u nas (alza), pokud jsou nejake problemy.. Tak idealne napsat maila primo na reditele pece o zakazniky (kontakt je na webu), ten obvykle zajisti promtni vraceni penez atd.. (i pro pravnicke osoby)
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    ROENICK: imho dobra reklama a dobrej napad, par mailu do redakci a nekdo se samozrejme chyti... myslim ze normalni cestou by ta reklama stala v prepoctu mnohonasobek toho co dostanou udajni zakaznici (i za cenu toho ze by byli skutecni a ne najati - jak dlouho predstirala firma ze zbozi nevyda.. no presne tak dlouho, aby to nevypadalo ze jedna pod natlakem, ale ze se svobodymyslne rozhodla vyjit zakaznikum vstric a ze je soldni ;)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    FAJL: tak treba na letakach od obchodu je to poreseny tim ze dolu das mikropismem "chyba tisku vyhrazena" a je to :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam