• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    KEJML
    KEJML --- ---
    ROENICK: Jo aha, já už někde na nyxu četl, že to i museli dodat, tak to asi bylo jinde :) a i ten původní odkaz dneska vede na upravenej článek
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    KEJML: nejdriv je odmitl a ted je musi dodat :) to je ten rodzil :)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    me moc nepotesil ani Anacomp..posrali fakturu, pak ji odmitli opravit (nedali tam IC a DIC, kdyz jsem to bral na kamose kvuli DPH tak to potesi), vec co sem objednal ihned zdrazili a trochu kecali o dostupnosti... takovej mikro shop se slusnejma cenama co mam hned u prace, ale moc si me neziskali :)
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    tak kdo me zpocatku mile prekvapil byl www.pcseznam.cz pak me ale nasrali ne jsme si objednal dva repasy, a oni mi jeden zrusili, kdybych se nepodival do stavu objednkavy tak mi to ani nereknou a poslou jen jeden. duvod? pry neaktualni stav nabidky na webu.. fuck off hlavne ze tam maj napsano skladem, a ja objednaval v nedeli v noci a v pondeli to zrusili az kolem poledniho..

    naopak kdo prekvapil mile rychlosti a prefesionalitou byl eurotech..

    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    NELDE: Jako souhlasim stebou ja jsem se dostal ale tak daleko po nekolika takovejhlech bitvach ze po mim telefonatu rovnou vola pravnik ( Mam Naseho pravnika 12 schodu daleko odeme ) tak me nedela problem si ho chtit pak je vse vetsinou do druheho dne srovna no a vyreseno :-] Mluvi asi nejakou magickou reci pravniku :-] Pak si nasi firmu vetsinou pamatujou ty dotycny jeste nekolik let no
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: O žádném soudu jsem nic nepsal. Jenom o nutnosti nenechat si nakydat na hlavu. Podle obchodního zákona to má být předmětem smlouvy. Protože nemají pro každého zákazníka smlouvu, tak se uplatňují jejich reklamační řád, kde to ovšem není řečeno. Takže se obrátit na Alzu a trvat na tom, ať ti ukáží, kde je napsáno, jak dlouho na to mají. Pokud nikde, tak bych trval na době v branži obvyklé, to jest 30 dní nebo rovnou výměnou za nové. Resp. ti měli při podání reklamace tu dobu sdělit (součást reklamačního protokolu).
    Pokud od nich bereš zboží za účelem dalšího prodeje, tak přece nemůžeš jeji vágní reklamační podmínky přenést na koncového zákazníka.
    Podle mě, když si dáš trochu práce, tak máš peníze zpět.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Hele u nas (alza), pokud jsou nejake problemy.. Tak idealne napsat maila primo na reditele pece o zakazniky (kontakt je na webu), ten obvykle zajisti promtni vraceni penez atd.. (i pro pravnicke osoby)
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    ROENICK: imho dobra reklama a dobrej napad, par mailu do redakci a nekdo se samozrejme chyti... myslim ze normalni cestou by ta reklama stala v prepoctu mnohonasobek toho co dostanou udajni zakaznici (i za cenu toho ze by byli skutecni a ne najati - jak dlouho predstirala firma ze zbozi nevyda.. no presne tak dlouho, aby to nevypadalo ze jedna pod natlakem, ale ze se svobodymyslne rozhodla vyjit zakaznikum vstric a ze je soldni ;)
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    FAJL: tak treba na letakach od obchodu je to poreseny tim ze dolu das mikropismem "chyba tisku vyhrazena" a je to :)
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    NELDE: ok takze budeme se soudit ? cotim ziskame ? co tim ziskaj oni ? Jsem se nesoudil ani kuly serveru za 60k protoze by me to nic nevyresilo to jsem radsi dal nazrat UPC a posla jsem si desku pres pul sveta na Taiwan :-] a hlavne to znam i zdruhe strany barikady ( vite pane tady mate cislo na zpravce konkurzni podstaty :-]] a nebo se dohodnem )
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    NELDE: a alza to tam ma nebo ne? kolega to skenoval ty jejich podminky a nic moc tam nenasel...
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    JENDAVB: ja ne, kolega ! :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    JENDAVB: Obchodní zákoník definuje, že platí takové podmínky, které mezi sebou strany dohodnou, to jest mělo by to být součástí smlouvy. Pokud to tam není, tak se uplatňují obchodní podmínky prodejce, na které firma koupí přistupuje a pokud v nich není explicitně řečeno, že pro firmy je to jinak, tak se těch 30 uplatňuje i pro firmy. Na základě tohoto jsem u jedné nespolehlivé firmy (hifishop) reklamaci vyhádal. Také na mě zkoušeli, že 30 dní neplatí, jenže to by to také mohli opravovat do soudného dne!
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ROENICK: QNAP neco ma ale to nesmis nakupovat na lamacky alze by cekal ze to vemes prez nekoho solidniho alza ma lidi dost tak nato prcaj by jsi mel lepsi to poslat http://www.umax.cz/index.php?modul=podpora&skupina_zbozi=QN&kategorie=QN nemo jestli ses prazak tak to tam hodit
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    JENDAVB: aha aha. Tohle je ta QNAP naska, to asi zadny carepacky nema, jako HP...
    JENDAVB
    JENDAVB --- ---
    ROENICK: kdyz by jsi na to koupil care pack tak pak jim muze slapat po krku jinak maj na vyjadreni ne na reseni 3 mesice co mam skusenost obecne vetsinou to resej dodatkem kesmloue
    ROENICK
    ROENICK --- ---
    draci jaky mate zkusenosti s reklamacema jako pravnicky osoby? kolega z prace koupil do firmy svyho otce v alze za 13k NASku, posrala se asi po mesici, a ted ceka uz vic nez mesic a smejou se mu ze neni fyzicka osoba a ze pro ne neplati 30dni

    rychlej google dal napr http://www.epravo.cz/top/clanky/ochrana-zakazniku-podnikatelu-dle-zakona-o-ochrane-spotrebitele-55296.html - kde nakej pravnik (cetl jsem to zbezne) rika, ze takhle by s podnikatelema vyjebavat nemeli...

    co si o tom myslite a jaky mate zkusenosti? diky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam