• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Opět, neřekl jsem že máš nakupvoat v alze. Pouze jsem vyjádřil lítost nad tím, že ti to muselo dojít po zlém a takhle pozdě...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    MCKIDNEY: Alza mam mimozemstana kterej me umi nasrat uz pouhym vzhledem tak, ze se mi rozpadaji krevni desticky na atomy.

    Ostatni maji divne weby a kdyz se mi nelibi web, spolecnost ma smulu
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Oni se takhle chovají od zacatku. Chceš, aby se o tebe obchodník staral a hýčkal tě? Tak proč lezeš do supermarketu? ;)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Za poslednich par let jsem tam utratil strasny kvanta penez protoze me PC proste bavi ... a oni se mi odvdeci takhle. Strasne me to sere
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Dolu? ;)
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    KONDIK: souhlas, kdysi oblíbená firma a už sem ji vymazal z bookmarků. Prijde mi, že některé firmy nepochopily, že spousta lidí nehladá nejlepší cenu (kterou ostatně stejně nemaj), ale slušný zacházení a schopnost se o zákazníka "postarat" (ať již kulturou krámu, vystupováním a chováním prodávajích, přístupem k reklamacím, schopností včas dodat nabízené zboží...) Pak mi je jedno, že mě celá sestava/ntb bude stát o xxx Kč víc.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    SMutny pribeh, v CZC jsem si skladal PC a jako dlouholety zakaznik se solidnim bodovym kontem bych ocekaval, ze mi to aspon prekontroluji co mi davaji.

    Pouzita zvukovka, deska bez prislusenstva a pouzitej poskrabanej rozvrzanej CASE.

    Musel jsme psat na stiznosti a osobne mi volal pan Macek s hromadou vymluv.
    Moc dobre vedi ze jsem silene namichlej kdyz vec vybali cili porusi nalepku.

    Jde to dolu vodou s tou firmou.
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    BOMBAR: A tos měl záruku on site předpokládám...?
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    Nem. Ved vidíš že to Lenovo je úplne na hovno. Ešte aj klávesnica blbne. :)
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    postove palito? seš maďar? :)))
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    PAKOK: Postove palito vzdy lenovo. Ja som vytlacil prepravny stitok co mi poslali, nalepil na krabicu a zavolal kuriera. Vzdy som mal notebook do 10dni naspat.
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    Hele mate postedni dobou taky takový problémy s reklamacema a zaručníma opravama u DELLu? Od té doby co to přesunuli do polska docela tragedie. Poslední oser je reklamovaný 2209WA už to trvá 14 dní dvě urgence a kurýr nikde v dohledu.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Asi levněji, než donést a autorizovanou pobočku. Standardní záruka ja Carry-In a oni uz to do polska pošlou sami ;)
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    BOMBAR: Na kolik souhrnem vyšlo 4x poštovný do Polska?
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    Lenovo G550 T6600 4GB ram G210M
    kúpa november 2009
    1. reklamácia december 2009: vadný HDD
    2. reklamácia marec 2010: vadná doska
    3. reklamácia apríl 2010: vadný HDD
    4. momentálne vadná doska.... vrátia money

    Inak som to vzdy poslal do Polska a vratilo sa mi to do 10dni.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    v mironetu měním kus za kus.
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    MCKIDNEY: beru to tak, že buď mám levnější zboží a pak reklamace trvají déle, protože to posílají dodavateli apod. Nebo chci NBD a pak si připlatím a koupím si DELL nebo něco podobného.

    Každopádně pokud jsem neměl nereálné požadavky, tak mne Alza v tomhle nezklamala. Nakupuju tam jenom věci, u kterých mi ten měsíc čekání nevadí a je to ok. Každopádně mi nic nezamítli, ale vše vyřešili výměnou, opravou, vrácením peněz - vždy byl výsledek ten, že jsem měl funkční zboží nebo peníze.

    A na práci, kde čekat nemůžu (tedy já bych klidně počkal, ale zadavateli by se to nelíbilo ;)) mám zrovna toho zmíněného DELLa, u kterého mne minulý týden naštvali, protože novou DVD mechaniku dodali o den později (ale budiž jim připsáno k dobru, že to řešili telefonicky okamžitě a o prodloužené lhůtě o jeden den jsem věděl).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    3 týdny nejsou nic moc. Ale jinak alza na tom není tak špatně. CZC je na tom třeba podstatně hůř. Vždy mě vrátili peníze, protože nezvládli 30dnenní lhůtu
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    Tak jsem se před chvílí vrátil z reklamace v Alze. Pořád nechápu, co proti ní lidi maj. Měl jsem tam už téměř dvacet reklamací a všechny byly vyřešeny v pohodě, i když některé trvaly téměř ten měsíc. Konkrétně dnes to byl externí disk, který měl problém se čtením/zápisem - dával jsem jim to před třemi týdny, dnes jsem dostal úplně nový. Bez řečí, bez zdržování, bez problémů...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NELDE: nikam nešel, to dá rozum, přemýšlej. ty sluchátka jsem objednal a hned co mi přišel potvrzovací mejl, ze stránek zmizely (Tento produkt již bohužel není v nabídce. Vyberte si prosím jiný produkt z této kategorie.). "nebo se podíval na fotku" - to myslíš tu fotku, kterou jsem tam s dotazem vložil já? to nemyslíš vážně, že ne :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Co se týče těch sluchátek, nevím proč by si to dotyčný vymýšlel. Prostě se došel podívat, nebo se podíval na fotku. Je ale docela možné, že výrobce ten konektor dává různý.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam