• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Opět, neřekl jsem že máš nakupvoat v alze. Pouze jsem vyjádřil lítost nad tím, že ti to muselo dojít po zlém a takhle pozdě...
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    MCKIDNEY: Alza mam mimozemstana kterej me umi nasrat uz pouhym vzhledem tak, ze se mi rozpadaji krevni desticky na atomy.

    Ostatni maji divne weby a kdyz se mi nelibi web, spolecnost ma smulu
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Oni se takhle chovají od zacatku. Chceš, aby se o tebe obchodník staral a hýčkal tě? Tak proč lezeš do supermarketu? ;)
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    Za poslednich par let jsem tam utratil strasny kvanta penez protoze me PC proste bavi ... a oni se mi odvdeci takhle. Strasne me to sere
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    KONDIK: Dolu? ;)
    HELVETE
    HELVETE --- ---
    KONDIK: souhlas, kdysi oblíbená firma a už sem ji vymazal z bookmarků. Prijde mi, že některé firmy nepochopily, že spousta lidí nehladá nejlepší cenu (kterou ostatně stejně nemaj), ale slušný zacházení a schopnost se o zákazníka "postarat" (ať již kulturou krámu, vystupováním a chováním prodávajích, přístupem k reklamacím, schopností včas dodat nabízené zboží...) Pak mi je jedno, že mě celá sestava/ntb bude stát o xxx Kč víc.
    KONDIK
    KONDIK --- ---
    SMutny pribeh, v CZC jsem si skladal PC a jako dlouholety zakaznik se solidnim bodovym kontem bych ocekaval, ze mi to aspon prekontroluji co mi davaji.

    Pouzita zvukovka, deska bez prislusenstva a pouzitej poskrabanej rozvrzanej CASE.

    Musel jsme psat na stiznosti a osobne mi volal pan Macek s hromadou vymluv.
    Moc dobre vedi ze jsem silene namichlej kdyz vec vybali cili porusi nalepku.

    Jde to dolu vodou s tou firmou.
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    BOMBAR: A tos měl záruku on site předpokládám...?
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    Nem. Ved vidíš že to Lenovo je úplne na hovno. Ešte aj klávesnica blbne. :)
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    postove palito? seš maďar? :)))
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    PAKOK: Postove palito vzdy lenovo. Ja som vytlacil prepravny stitok co mi poslali, nalepil na krabicu a zavolal kuriera. Vzdy som mal notebook do 10dni naspat.
    RAB1T
    RAB1T --- ---
    Hele mate postedni dobou taky takový problémy s reklamacema a zaručníma opravama u DELLu? Od té doby co to přesunuli do polska docela tragedie. Poslední oser je reklamovaný 2209WA už to trvá 14 dní dvě urgence a kurýr nikde v dohledu.
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Asi levněji, než donést a autorizovanou pobočku. Standardní záruka ja Carry-In a oni uz to do polska pošlou sami ;)
    PAKOK
    PAKOK --- ---
    BOMBAR: Na kolik souhrnem vyšlo 4x poštovný do Polska?
    BOMBAR
    BOMBAR --- ---
    Lenovo G550 T6600 4GB ram G210M
    kúpa november 2009
    1. reklamácia december 2009: vadný HDD
    2. reklamácia marec 2010: vadná doska
    3. reklamácia apríl 2010: vadný HDD
    4. momentálne vadná doska.... vrátia money

    Inak som to vzdy poslal do Polska a vratilo sa mi to do 10dni.
    SELECTOR_IX
    SELECTOR_IX --- ---
    v mironetu měním kus za kus.
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    MCKIDNEY: beru to tak, že buď mám levnější zboží a pak reklamace trvají déle, protože to posílají dodavateli apod. Nebo chci NBD a pak si připlatím a koupím si DELL nebo něco podobného.

    Každopádně pokud jsem neměl nereálné požadavky, tak mne Alza v tomhle nezklamala. Nakupuju tam jenom věci, u kterých mi ten měsíc čekání nevadí a je to ok. Každopádně mi nic nezamítli, ale vše vyřešili výměnou, opravou, vrácením peněz - vždy byl výsledek ten, že jsem měl funkční zboží nebo peníze.

    A na práci, kde čekat nemůžu (tedy já bych klidně počkal, ale zadavateli by se to nelíbilo ;)) mám zrovna toho zmíněného DELLa, u kterého mne minulý týden naštvali, protože novou DVD mechaniku dodali o den později (ale budiž jim připsáno k dobru, že to řešili telefonicky okamžitě a o prodloužené lhůtě o jeden den jsem věděl).
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    3 týdny nejsou nic moc. Ale jinak alza na tom není tak špatně. CZC je na tom třeba podstatně hůř. Vždy mě vrátili peníze, protože nezvládli 30dnenní lhůtu
    STARE_CASY
    STARE_CASY --- ---
    Tak jsem se před chvílí vrátil z reklamace v Alze. Pořád nechápu, co proti ní lidi maj. Měl jsem tam už téměř dvacet reklamací a všechny byly vyřešeny v pohodě, i když některé trvaly téměř ten měsíc. Konkrétně dnes to byl externí disk, který měl problém se čtením/zápisem - dával jsem jim to před třemi týdny, dnes jsem dostal úplně nový. Bez řečí, bez zdržování, bez problémů...
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NELDE: nikam nešel, to dá rozum, přemýšlej. ty sluchátka jsem objednal a hned co mi přišel potvrzovací mejl, ze stránek zmizely (Tento produkt již bohužel není v nabídce. Vyberte si prosím jiný produkt z této kategorie.). "nebo se podíval na fotku" - to myslíš tu fotku, kterou jsem tam s dotazem vložil já? to nemyslíš vážně, že ne :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam