• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Pokud je to nejaka rozumna znacka tak to jisti autorizovane servisy..
    ARAGORN
    ARAGORN --- ---
    SKALARIAK: ceny mají dost nízké (když se zaregistruješ jako distributor, tak ještě o dost nižší) ale je to vykoupené kvalitou a nulovým servisem - a nulovou zárukou, až to LCD budeš reklamovat, tak si užiješ.
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    ARAGORN: taktez zkusenosti dost hrozne s komunikacvi, nicmene jsem tam koupil LCD panel tak silene levne, jako bych nikde jinde ani zaboha nesehnal. S jinym druhem zbozi bych asi vahal...
    ARAGORN
    ARAGORN --- ---
    Zatím dost blbé zkušenosti s gigacomputerem, neřeší reklamace (poslali ntb s FR klávesnicí místo CZ, nefunkčním adaptérem, naštíplou baterkou) na mejly neodepisují, telefonický kontakt s nulovým výsledkem.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    Jinak mam taky v jednani par veci - na MALL.CZ jsem objednal zbozi s tim, ze si to necham stahnout na lokalni (Plzen) sberny misto abych netrapil postu a hlavne sebe tim, ze me nezastihnou doma, i kdyz tam nahodou jsem.. 19.12. melo byt zbozi na prodejne a pak uz jenom kazdej den chodily maily o posunu dodani zbozi na sberny misto - doslo to tak daleko, ze mi ve stredu v 5 odpoledne poslali dalsi datum s datem dodani 6.1.!

    Tak jsem kouknul na web, kde pres pul monitoru jezdil nejakej smejd s napisem Objednejte dnes, stihneme dodat do vanoc!

    Samozrejme jsem chytnul nerva a zavolal na spravny cislo, kde jsem objednavku zrusil, pani trosku poskadlil (nevynadal uplne, ale pry se jim to nestava a jmenem firmy se mi omlouva:) a nadiktoval ucet na vraceni obnosu... a tak ted cekam na penize, doufam ze ne tak dlouho jako SMario s Alzou :D

    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    LOPIK: nebavil jsem se s nima nijak do doby, než mi řekli, že to musí prověřit.

    A pokud spotřebák stojí ke dvoum litrům a ani nemají v katalogu originál spotřebák, tak bych prostě předpokládal, že si za tim spotřebákem stojej. Fakt mam svejch sraček dost, teď ještě musim řešit jejich. Grrr...
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    SUCZKER: Nevím jak bys to chtěl vyřešit líp - do reklamace ti to vzali (uvědom si, že to je spotřební zboží) a řeší to.. Vykuků co zkouší všelicos je víc než dost - jestli ses tam s nima bavil stylem, co předvádíš tady, tak buď vůbec rád, že to fakt vzali, protože přesně tohle co předvádíš je takovej poznávací znak č.1
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    ARXIE: Jasný, už se to posouvá mi věcnou rovinu. Ten alza toner se tam teď budu bát strčit, a marketing je pěkná věc, nicméně existujou firmy, kam když zavoláš, tak tvůj problém někdo řeší a příhlíží k tvejm potřebám. Slušnej poprodejní přístup by měl bejt imho dneska samozřejměností. Samozřejmě tu jenom mlátim slámu tim, že tu držkuju a ztrácim čas, nicméně na druhou stranu si nemohu pomoct a tohle mi nepřijde OK - i když je samozřejmě jenom můj názor.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SUCZKER: Hele chapu tve rozhorceni, ale nic to nemeni na tom, ze kdyz to nezajima tebe, tak to nemusi zajimat ani je a klidne te muzou tech 30dni vystrihnout jako vino a ty s tim fakt nic neudelas. Tady mlatis prazdnou slamu a jestli jsi obchodnik, tak urcite vis ze i novy nerepasovany veci se daji koupit uz rozbity... chce to klid, imho ublizujes sam sobe tim jak to hrotis. Zajed si koupit origo toner a nejpozdeji do mesice k nemu budes mit nahradu do paru ;)

    Jinak to co jsi popsal v prvni vete je marketing a jestli temhle kecum veris, ...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    ARXIE: Mě nezajímá, jaký problémy mají voni, když mají plnou hubu keců o kvalitě, tak ať se tím řídí, počítače a telefony si fakt v páru kupuju, s recyklovanym tonerem jsem problém neměl, dokud nebyl značky Alza. Navíc rozdíl mezi repasem a nerepasem je asi litr, takže už po týhle zkušenosti začnu kupovat originály, to si můžeš bejt jistej.

    Nicméně dokurvenej toner dodali voni, žádná záhada v tom neni a jejich dovolený jsou mi volný, ať si to zařídí jak chtějí. Tohle je prostě spotřebák a musí se točit, buďto měli vrátit prachy nebo to vyměnit, stejně to tak nakonec dopadne, tak proč mi v tom mají vyset prachy. Nebo možná ještě vymyslej, že jsem to vlastně rozbil sám.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SUCZKER: Ty jsi solidni demagog :), z jednoho reklamovanyho toneru tady delas hotovou tragedii... nekupuj si repasy a pokud mas fakt problem s casem, tak si kupuj tiskarny, tonery i pocitace v paru abys to pak nemusel resit s takovyma nervama.

    Fakt jsou svatky a milion reklamaci s milionem dovolenych + konkretni typ zbozi co se spatne reklamuje.. 30dni ze zakona maji, takze tvuj konrektni problem ze ti to nevymenili hned je i logicky vyusteni tyhle souhry. Osobne Alzu taky nemam rad, ale tohle te potka vsude jinde kde se na ne budes tvarit blbe, ani vlastne nemusis, blba potkas i v malem kramku;). Jinak pochybuju ze by alza mela duvod nejak tobe konrektne skodit a pokud to pujde, toner ti do tydne vymeni nebo vrati grose asap...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Na jednu stranu je spravne to vzit na reklamaci, na druhou stranu clovek co to prijma se nema chovat jak debil a musi to umet vysvetlit. Popis ten celej problem na kontaktni formular na webu co je, a nekdo z nadrizenych od tech lidi se o to postara, aby se to urychlilo..
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    DESTROYER: Centrála v Holešovické tržnici. Když si píšu do popisu produktu žvásty typu: "Tiskové kazety Alza zaručují vynikající barevnou stálost a kvalitu výtisků, přitom je pořídíte za zlomek ceny originálního spotřebního materiálu."

    tak bych se sakra měl snažit pesvědčit zákazníka, že to tak je.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Kde se ti to stalo? (ktera pobocka)
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    u alzy jsem zakoupil TV tunner, ktery pri nakupu "pry" meli na sklade a byl kompatibilni s MAC OS - pristi den jsem to jen pro jistotu kontroloval a zjistil jsem, ze na skladu uz neni nic a u me objednavky byl najednou status dodame do do dvou dnu... po dvou dnech jsem se dival na net a dodaci lhuta byla tyden, po tydnu mesic, az jsem se nasral objednavku zrusil a chtel penize zpet...

    resume - trvalo to 35dni, nez se vubec nekdo zaobiral tim, ze nemam zbozi ani penize, i kdyz jsem platil vse dopredu (ekonto - proforma faktura a platba okamzite) a jeste mne poslali nekam, ze to jsou jejich procedury a o co se to jako snazim... 3x jsem psal at to poslou na stejny ucet zpet, ale stejne pro jistotu vzdy psali at jim napisu cislo uctu - i kdyz jsem tak vzdy ucinil, tak stejne opet nic neposlali, a ze to museli dat schvalit vys atd - 2 mesice zacarovany kruh

    ALZA NEVER MORE - a od dob toho zkurveneho zeleneho zmrda tim tuplem! radeji si zaplatim za sluzbu navic nez aby mi davali vse sezrat zpusobem "mas to levnejsi, tak si naser" - je to pul roku, ale kdyz slysim ALZA, tak bych vrazdil! je to jen obri typicky cesky moloch
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NELDE: nevim, co si vymyslej, tvarili se, jako ze sem si to dojebal sam, optickej valec zasranej na prvni pohled, misto aby se omluvili, ze prodavaj smejdy a hodili to na hlavu vyrobci, co jim tim mrvi znacku, tak delaji debila ze me. Vim, co jsem s tim tonerem delal (strčil do tiskárny a zkusil tisknout pár stránek). Oni by meli bejt taky trochu slusny a vedet, ze to je repas a ne vsechno se tam da ohlidat. Opravdu mam dost jinejch starosti, nez zabijet cas jezdenim na jejich reklmace. Prostě mě ten přístup dost mrzí a v dnešní době nasyceného trhu jsem čekal trochu více prozákaznický přístup.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SUCZKER: na rovinu, ta závada není demonstrovatelná bez konkrétní tiskárny. Byl jsem svědkem podobného případu, kdy paní chtěla vrátit peníze za sw, jenže nebylo možné v daném okamžiku zjistit, zda byl nainstalovaný (použitý reg. kód či nikoli). Strašně se vztekala, že potřebuje něco přes víkend udělat (instalaci počítače prováděla v pátek).
    Jednoduchý dotaz - pokud je vadný, vrátí ti peníze? Mělo by jít domluvit, že ano, pokud si u nich koupíš nový hned. Při nejhorším budeš mít jeden toner navíc.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    DESTROYER: hm, po tejdnu - byly vánoce, dneska měli prvně otevřeno, tak kdy sem to tam měl asi zanést. A vsadim se, že teď to do tejdne neposoudí, protože na reklamacích mají všichni volno až do novýho roku. Nejvíc mě sere, že sem si to objednal kurýrem, páč nemám čas někam jezdit, a teď tam budu muset jak trotl jet ještě alespoň jednou. Fakt Kundenservis.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Podle paragrafu 53 OZ, neni mozne odstoupit od ks / vratit v pripade, ze se jedna o spotrebni material. Dalsi vec je, ze alza zpravidla tyhle veci meni okamzite, v pripade, ze je to reklamovano hned nebo do dalsiho dne od zakoupeni. Po tydnu se nemuzes divit, ze je to prijmuto na posouzeni, protoze to zkousi kdokdo. Jinak tyhle veci byvaji posouzeny / vyrizeny do tydne.
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    PETER_PAN: boží, jsem zvědavej kdo to bude převažovat, kolik v tom zbylo toneru, další zajímavá věc je, že jim to tam bude měsíc ležet na reklamaci a pak milostivě usoudí, že mi teda dají novej, tak by mě docela zajímalo, jak to bude s případnym požadavkem na vrácení, když to po dobu, kdy jsem to teoreticky mohl vrátit, leželo u prodejce v reklamaci.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam