• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    FRAUD
    FRAUD --- ---
    SKALARIAK: no ale né když je to nefunkční - při vrácení si samozřejmě prodávající může zkontrolovat (a měl by to udělat), že vracené zboží je v bezvadném stavu (tzn. bez známek používání, opotřebení, funkční atd.) a v původním obalu - pokud není, má nárok dokonce na úhradu nákladů spojených např. s novým obalem/přebalením apod., případně pokud objednával zboží speciálně pro tebe tak náklady spojené s vrácením jeho dodavateli atd.

    takže vracet monitor "bez udání důvodu v rámci 14. denní lhůty pro vrácení" když nefunguje může znamenat (spíš znamená), že to obchodník otočí proti tobě s tím, že se snažíš (podvodně) vrátit zboží který sis koupil, ale který jsi **možná** sám rozbil - a proto se ho pokoušíš vrátit
    na to pozor!
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    DESTROYER: tak co koupis pres net, to muzes do 14dni vratit, takto to aspon chapu ja...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Vadne zbozi realne nejde vratit, pouze reklamovat. 14denni lhuta v tom nehraje moc roli..
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    ARAGORN: takl rpave LCD mi prijde jako docela bezpecny kup v tomto - kdyz bude nejake vadne tak vratim rovnou ve lhute 14dni (predpokladam ze z toho se nevylzou) a ty panely uz se potom moc nekazej, kdyz jen tak lezej na stole... ale do pocitace bych asi nesel no...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    Pokud je to nejaka rozumna znacka tak to jisti autorizovane servisy..
    ARAGORN
    ARAGORN --- ---
    SKALARIAK: ceny mají dost nízké (když se zaregistruješ jako distributor, tak ještě o dost nižší) ale je to vykoupené kvalitou a nulovým servisem - a nulovou zárukou, až to LCD budeš reklamovat, tak si užiješ.
    SKALARIAK
    SKALARIAK --- ---
    ARAGORN: taktez zkusenosti dost hrozne s komunikacvi, nicmene jsem tam koupil LCD panel tak silene levne, jako bych nikde jinde ani zaboha nesehnal. S jinym druhem zbozi bych asi vahal...
    ARAGORN
    ARAGORN --- ---
    Zatím dost blbé zkušenosti s gigacomputerem, neřeší reklamace (poslali ntb s FR klávesnicí místo CZ, nefunkčním adaptérem, naštíplou baterkou) na mejly neodepisují, telefonický kontakt s nulovým výsledkem.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    Jinak mam taky v jednani par veci - na MALL.CZ jsem objednal zbozi s tim, ze si to necham stahnout na lokalni (Plzen) sberny misto abych netrapil postu a hlavne sebe tim, ze me nezastihnou doma, i kdyz tam nahodou jsem.. 19.12. melo byt zbozi na prodejne a pak uz jenom kazdej den chodily maily o posunu dodani zbozi na sberny misto - doslo to tak daleko, ze mi ve stredu v 5 odpoledne poslali dalsi datum s datem dodani 6.1.!

    Tak jsem kouknul na web, kde pres pul monitoru jezdil nejakej smejd s napisem Objednejte dnes, stihneme dodat do vanoc!

    Samozrejme jsem chytnul nerva a zavolal na spravny cislo, kde jsem objednavku zrusil, pani trosku poskadlil (nevynadal uplne, ale pry se jim to nestava a jmenem firmy se mi omlouva:) a nadiktoval ucet na vraceni obnosu... a tak ted cekam na penize, doufam ze ne tak dlouho jako SMario s Alzou :D

    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    LOPIK: nebavil jsem se s nima nijak do doby, než mi řekli, že to musí prověřit.

    A pokud spotřebák stojí ke dvoum litrům a ani nemají v katalogu originál spotřebák, tak bych prostě předpokládal, že si za tim spotřebákem stojej. Fakt mam svejch sraček dost, teď ještě musim řešit jejich. Grrr...
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    SUCZKER: Nevím jak bys to chtěl vyřešit líp - do reklamace ti to vzali (uvědom si, že to je spotřební zboží) a řeší to.. Vykuků co zkouší všelicos je víc než dost - jestli ses tam s nima bavil stylem, co předvádíš tady, tak buď vůbec rád, že to fakt vzali, protože přesně tohle co předvádíš je takovej poznávací znak č.1
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    ARXIE: Jasný, už se to posouvá mi věcnou rovinu. Ten alza toner se tam teď budu bát strčit, a marketing je pěkná věc, nicméně existujou firmy, kam když zavoláš, tak tvůj problém někdo řeší a příhlíží k tvejm potřebám. Slušnej poprodejní přístup by měl bejt imho dneska samozřejměností. Samozřejmě tu jenom mlátim slámu tim, že tu držkuju a ztrácim čas, nicméně na druhou stranu si nemohu pomoct a tohle mi nepřijde OK - i když je samozřejmě jenom můj názor.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SUCZKER: Hele chapu tve rozhorceni, ale nic to nemeni na tom, ze kdyz to nezajima tebe, tak to nemusi zajimat ani je a klidne te muzou tech 30dni vystrihnout jako vino a ty s tim fakt nic neudelas. Tady mlatis prazdnou slamu a jestli jsi obchodnik, tak urcite vis ze i novy nerepasovany veci se daji koupit uz rozbity... chce to klid, imho ublizujes sam sobe tim jak to hrotis. Zajed si koupit origo toner a nejpozdeji do mesice k nemu budes mit nahradu do paru ;)

    Jinak to co jsi popsal v prvni vete je marketing a jestli temhle kecum veris, ...
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    ARXIE: Mě nezajímá, jaký problémy mají voni, když mají plnou hubu keců o kvalitě, tak ať se tím řídí, počítače a telefony si fakt v páru kupuju, s recyklovanym tonerem jsem problém neměl, dokud nebyl značky Alza. Navíc rozdíl mezi repasem a nerepasem je asi litr, takže už po týhle zkušenosti začnu kupovat originály, to si můžeš bejt jistej.

    Nicméně dokurvenej toner dodali voni, žádná záhada v tom neni a jejich dovolený jsou mi volný, ať si to zařídí jak chtějí. Tohle je prostě spotřebák a musí se točit, buďto měli vrátit prachy nebo to vyměnit, stejně to tak nakonec dopadne, tak proč mi v tom mají vyset prachy. Nebo možná ještě vymyslej, že jsem to vlastně rozbil sám.
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    SUCZKER: Ty jsi solidni demagog :), z jednoho reklamovanyho toneru tady delas hotovou tragedii... nekupuj si repasy a pokud mas fakt problem s casem, tak si kupuj tiskarny, tonery i pocitace v paru abys to pak nemusel resit s takovyma nervama.

    Fakt jsou svatky a milion reklamaci s milionem dovolenych + konkretni typ zbozi co se spatne reklamuje.. 30dni ze zakona maji, takze tvuj konrektni problem ze ti to nevymenili hned je i logicky vyusteni tyhle souhry. Osobne Alzu taky nemam rad, ale tohle te potka vsude jinde kde se na ne budes tvarit blbe, ani vlastne nemusis, blba potkas i v malem kramku;). Jinak pochybuju ze by alza mela duvod nejak tobe konrektne skodit a pokud to pujde, toner ti do tydne vymeni nebo vrati grose asap...
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Na jednu stranu je spravne to vzit na reklamaci, na druhou stranu clovek co to prijma se nema chovat jak debil a musi to umet vysvetlit. Popis ten celej problem na kontaktni formular na webu co je, a nekdo z nadrizenych od tech lidi se o to postara, aby se to urychlilo..
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    DESTROYER: Centrála v Holešovické tržnici. Když si píšu do popisu produktu žvásty typu: "Tiskové kazety Alza zaručují vynikající barevnou stálost a kvalitu výtisků, přitom je pořídíte za zlomek ceny originálního spotřebního materiálu."

    tak bych se sakra měl snažit pesvědčit zákazníka, že to tak je.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    SUCZKER: Kde se ti to stalo? (ktera pobocka)
    SMARIO
    SMARIO --- ---
    u alzy jsem zakoupil TV tunner, ktery pri nakupu "pry" meli na sklade a byl kompatibilni s MAC OS - pristi den jsem to jen pro jistotu kontroloval a zjistil jsem, ze na skladu uz neni nic a u me objednavky byl najednou status dodame do do dvou dnu... po dvou dnech jsem se dival na net a dodaci lhuta byla tyden, po tydnu mesic, az jsem se nasral objednavku zrusil a chtel penize zpet...

    resume - trvalo to 35dni, nez se vubec nekdo zaobiral tim, ze nemam zbozi ani penize, i kdyz jsem platil vse dopredu (ekonto - proforma faktura a platba okamzite) a jeste mne poslali nekam, ze to jsou jejich procedury a o co se to jako snazim... 3x jsem psal at to poslou na stejny ucet zpet, ale stejne pro jistotu vzdy psali at jim napisu cislo uctu - i kdyz jsem tak vzdy ucinil, tak stejne opet nic neposlali, a ze to museli dat schvalit vys atd - 2 mesice zacarovany kruh

    ALZA NEVER MORE - a od dob toho zkurveneho zeleneho zmrda tim tuplem! radeji si zaplatim za sluzbu navic nez aby mi davali vse sezrat zpusobem "mas to levnejsi, tak si naser" - je to pul roku, ale kdyz slysim ALZA, tak bych vrazdil! je to jen obri typicky cesky moloch
    SUCZKER
    SUCZKER --- ---
    NELDE: nevim, co si vymyslej, tvarili se, jako ze sem si to dojebal sam, optickej valec zasranej na prvni pohled, misto aby se omluvili, ze prodavaj smejdy a hodili to na hlavu vyrobci, co jim tim mrvi znacku, tak delaji debila ze me. Vim, co jsem s tim tonerem delal (strčil do tiskárny a zkusil tisknout pár stránek). Oni by meli bejt taky trochu slusny a vedet, ze to je repas a ne vsechno se tam da ohlidat. Opravdu mam dost jinejch starosti, nez zabijet cas jezdenim na jejich reklmace. Prostě mě ten přístup dost mrzí a v dnešní době nasyceného trhu jsem čekal trochu více prozákaznický přístup.
    NELDE
    NELDE --- ---
    SUCZKER: na rovinu, ta závada není demonstrovatelná bez konkrétní tiskárny. Byl jsem svědkem podobného případu, kdy paní chtěla vrátit peníze za sw, jenže nebylo možné v daném okamžiku zjistit, zda byl nainstalovaný (použitý reg. kód či nikoli). Strašně se vztekala, že potřebuje něco přes víkend udělat (instalaci počítače prováděla v pátek).
    Jednoduchý dotaz - pokud je vadný, vrátí ti peníze? Mělo by jít domluvit, že ano, pokud si u nich koupíš nový hned. Při nejhorším budeš mít jeden toner navíc.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam