• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: Já to nemyslel jako srovnání s mironetem. Jenom si matně pamatuji že se to právě řešilo i v TV a novinach kvůli nějaké špatně nastavené ceně notebooku v Alze.
    Říkal jsem si, že si kauzu možná budeš pamatovat.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    MCKIDNEY: Kolega tady ma problem s Mironetem viz. ty odkazy..
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    DESTROYER: Nebyla to zrovna Alza co se před pár lety takhle dostala do novin?

    Objednávka je závazná a zákon se staví na stranu slabší části, což si ty jako zákazník.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Tak potvrzenou objednávku na disk Verbatim stornovali mně i kolegovi a už ani o tom neinformují :-).

    Asi dobrej podnik... :-D
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    THE_MIRACLE: Pokud mas potvrzenou objednavku tak ho musej dodat.. Postaci pohrozit COI a disk je tvuj :) Za tu pokutu jim to nestoji.
    QUARATH
    QUARATH --- ---
    Hm, ja si takhle pred nejakou dobou (uz nevim z jakyho e-shopu) koupil 10ks patch kabelu Belkin Cat6 STP 10m po dvou Kč a poslali to...tak sem si ted schvalne objednal nejakej ten disk :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    FREECOM 2.5" Mobile Drive Classic 1TB / 5400ot. / 2.5" | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...quot-mobile-drive-classic-1tb-5400ot-25quot-usb-30-cerny-externi+dp187916/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    HDD IOMEGA EGO DESKTOP / 2 TB / 7200ot. / 3.5" / 16 MB Cache | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/hdd-iomega-ego-desktop-2-tb-7200ot-35quot-16-mb-cache-usb-20-modry+dp105445/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    AMD A4-3400 @ 2.70GHz / 2C2T / 256kB L1, 1MB L2 / Radeon HD 6410D | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...400-270ghz-2c2t-256kb-l1-1mb-l2-radeon-hd-6410d-fm1-k10llano-65w+dp157457/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    LCD Monitor 19" SAMSUNG E1920N / LCD / 1366 x 768 / TN / 16: | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...lcd-1366-x-768-tn-169-5ms-500001-250cdm2-vga-vesa-cerny-vyprodej+dp116138/
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Jinak Mironet, jako malé dítě. Včera tam měli tento disk za 553,-

    ADATA Premier Pro SP600 128GB / SSD / 2.5" / SATA III / R: 3 | Mironet.cz
    https://www.mironet.cz/...ro-sp600-128gb-ssd-25quot-sata-iii-r-360mbs-zapis-130mbs-interni+dp183583/

    Objednal jsem, zaslali mi potvrzení a pak mi psal obchoďák, že objednávku ruší, protože disk není skladem. Když jsem mu poslal odkaz, že disk skladem je, tak mi na to odpověděl, že není skladem za akční cenu, kterou mám v objednávce. Informoval jsem ho, že o žádnou akci nešlo, že tak objednávka nebyla označena a stav kusů byl v pořádku, načež mi arogantně oznámil, že objednávku zrušil na základě Obchodních podmínek část: Objednávka a uzavření kupní smlouvy, číslo: 8. Prodávající má právo objednávku zrušit („stornovat“) nebo její část v případě, že objednané zboží během vyřizování objednávky nebude dostupné, případně se výrazným způsobem změní jeho cena či se změna bude týkat chybného parametru udané ceny předmětu zboží.

    Nicméně podle mě v momentě, kdy dodají potvrzení objednávky již objednávka je uzavřena a řeší se pouze expedice...
    WRATA
    WRATA --- ---
    THE_MIRACLE: Moc dlouhy linky takze nejdou otevrit :(
    NELDE
    NELDE --- ---
    DALL: Tohle je standardní přístup všech servisů - oni tam totiž nahrávají nový firmware. Doporučení je zálohovat (a nejen před servisem).
    DALL
    DALL --- ---
    Reklamoval jsem u ALZY telefon Prestigio kvůli konektoru, opravili to v rozumném čase, ale telefon se vrátil kompletně zformátovaný a vymazaný ačkoliv podle "nadstandardního servisu" garantují zachování dat. Tak jsem jim napsal na reklamační, že jsem nespokojen a nabídli mi poukaz na 1000,- Jinak s telefonem jsem zatím spokojenej.
    WRATA
    WRATA --- ---
    BUNDA: Spolubydlici reklamoval telefon. Vratili s tim ze byl namocenej
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KORAL: moje nedávná reklamace u Alza, tablet Prestigio a spokojenost. Ale asi to není standard no.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Prestigio je neustalej pruser dokola, neustale problemy s jejich servisem plnym hluchonemych rumunu. Bude se (v alze) s tou znackou koncit.
    Zazadej si o dobropis / vraceni penez na reklamacnim, dostanes je.
    KORAL
    KORAL --- ---
    DESTROYER: Prestigio

    Mám od nich ještě tablet. Tam odešla Wifi a tam se servis zachoval skvěle ... Ale u telefonu totálně pohořeli.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    KORAL: Lenovo?
    KORAL
    KORAL --- ---
    Oblíbil jsem si Alzu, jako prodejce, ale jednu věc jim musím hodit na hlavu. A to, že ve vyřizovaní reklamací mají stále co zlepšovat.

    Už potřetí u nich mám telefon s tou samou závadou. pokaždé mi ho vrátili, že je závada opravena. Pokaždé přímo na krámě jsem to s nimi ověřil a zjistili jsme, že není a stále se opakuje :)
    U zboží mají uvedeno "Nadstandartní servis" . Mno tohle taky nesplnují. Když jsem hodil stížnost, tak mi přišla odpověď, že nemohou nijak ovlivnit servis výrobce.
    Ale to si odoporuje s tím co píší přímo u tohoto servisu
    Cituji
    Můžeme Vám tak zaručit, že Vaše případná servisní zakázka bude odbavena s nejvyšší kvalitou a péčí.

    Pokud servis 2x vrátí zboží, že je opravené a pokaždé je tam ta samá chyba, svědčí to jen o jednom. Ani na to hehrábli a neověřovali. Dokonce to lehce svádí k tomu, myslet si, že to Alza ani nikam neposlal a nechala to u sebe 30 dní ležet.
    A jelikož se jedná o SW chybu, tak u toho skvělého servisu alza píše:
    Cituji
    Softwarové závady jsou řešeny nejpozději do druhého dne.
    V případě opakované vady je servis přednostní (95 % vyřešeno do 3 dnů).

    První rekalamce byla i na HW. Tam top zabralo 30 dní. HW opravili na SW se vykašlali. Takže jsem obratem reklamoval ten SW znovu. Podle textu výše "by to mělo být" vyřešené do 3 dnů. Ale reklamace opět trvala 30 dní ...

    Mno a při třetí reklamaci už je to tam ted 14 dní a to i po oné stížnosti :)


    Já na Alzu nezanevřu kvuli tomuhle, ale vím, že už jim nemám věřit tyhle keci:
    Skvělý servis
    https://www.alza.cz/skvely-servis-art12269.htm

    A vám doporučuji to samé. Protože realita je úplně jinde.

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam