REDGUY: plné odpružení je potřeba kvůli solárním panelům, v lehoverzi. v cargoverzi skutečně kvůli cargu.
ty polní cesty jsou tam fakt dost uježděný do roviny, ne všude je to písek. ale uvidíme. většina cesty je asfalt. já se účastním z čirý tvrdohlavosti, a protože to má šanci jakž-takž zaujmout, když jedeme tisíce kilometrů pustinou.. to se nedělá každý den... (a ono tolik pustiny ani dnes už na Zemi není, jinde)
rád bych skutečně časem provozoval se solárními koly cestovku a ta bude o komfortu. podle mě lidi by za přejezd Hedvábné stezky (i s budoucí možností odklonu přes Tibet do Nepálu nebo přes Karakoram Highway do Pakistánu a v obou případech nakonec do Indie) dali min. tolik, kolik za letenku.
Protože třeba backpackeři mezi 20-30 lety prostě někteří cestovat chtějí a hledají dobrodružství (nebo možná tahle generace ani ne... ale zase to přijde do módy, protože to chodí v takových vlnách). A ne každý se cítí na to vyrazit třeba na motorce... lidi mají různou představu dobrodružství a já to od začátku koncipuju jako dobrodužství nového druhu - něco z cyklistiky, něco z motorkářství, něco z backpackerství a trekkingu...