CUKI: podivej se pokud mas nejakou klimu mas dva vymeniky ... jeden musis ofukovat - sahara a z nej beres teplo ... a druhej vymenik predava teplo do kabiny - 1W vetrackem to neudelas ani jedno ani druhe ...
oje pidi sahara ma na aute bez klimy blbejch 5A 12V motor - to mas 60W a vetrak do kabiny ma take 5A 12V Motor ano u meho auta je to jeste odporem - rizeni otacek - dnes PWM ... Co mame vetsi auta v praci je na vetrak 6A 24V motor ... to musis pricist k tomu kompresosru a vsemu na TC ...
Je jasne jak to myslim? dekuji
Heled mluvilo se o extremu ne o tom co je normalni - netocim se kolem - pouze me zajimal extrem - kdy ucinnost TČ je proste skoro nulova - nic vic nic min ...
Jak jsem psal - doufam ze muj pristi vuz bude elektromobil - a ze treba problem s teplotni konstantou baterek taky pohnou nejakym jinym dielektrikem atd ...
PS: u fabie ma palubni pocitac klidne litr rozdil od zkutecne hodnoty - a reknou ti to sami ve skodovce :-) takze pokud mas opravdu presny pocitac tak bud rad, ale nikdo mi nepotvrdil ze by presnost byla pod pul litru. Klidne se optej po lidech co do toho delaji :-)
PSS: pokud fabia 1.4 16V stoji na miste je jeji spotreba podle meraku pod 1.2 litru :-) coz neni tak spatne ... se vsim spustenym pokud se nepletu ukazovala 1,5l coz je pekne ... Beru ze ma automatickou klimu a prumer za cekani na 35ce v kolone v tomhle peknem pocasi kolem nuly ...