• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Harley Davidson’s upcoming electric motorcycles seek to expand to younger, urban riders | Electrek
    https://electrek.co/2018/04/27/harley-davidson-electric-motorcycles-younger/
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: to uz budes odjizdet ?
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: vidis slusna odpoved a i ja budu slusny. rozdil je v rozvoru. Ano pokud nenajedes na muldy tak to bude ok ;-) vidis. Vyhoda kratsich ramu. no pak omerim toho prcka co mam.
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    Tady díky vrhaným stínům můžete dobře posoudit světlost podvozku v polovině rozvoru :-)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ABDULAH: záleží na tom, jestli šlapeš patama nebo špičkama :-) samotná světlost je 18cm, mění se o zdvih zadního tlumiče, který je cca 1.5 cm.

    šlapky jsou nad zemí přesně stejně jako u normálního kola, jediný rozdíl je v úhlu nohy vůči zemi. Ten lze v nejhorším kompenzovat posunem nohy, že šlápneš patou (na rovině ale můžeš v pohodě šlapat špičkama). Při šlapání patou je rozdíl světlosti oproti normálnímu kolu tak o jeden cm (úhel šlapky) - největší úhel vůči zemi mají šlapky v horní fázi, ne v dolní. (chce to fakt video šlapání zblízka, asi...)

    jel jsem s tím už do terénu a třeba na polní cestě samozřejmě je problém třeba jízda v té rýze - a to kvůli řízení. ale o podvozek jsem fakt nezavadil zatím ani jednou (snad jen nájezd z roviny na prudké schody by byl problém... ten se dá vyřešit rozjezdem a skokem :-))

    vyšel jsem hlavně ze zkušeností s tandemem, který ale navíc neměl dole ochranou mříž a v terénu hrozilo, že zavadím o zem přímo řetězem. To se ale moc často nedělo, tak právě na základě těch 10000 km na tandem (byť většinu času jsem na něm jel sám) jsem si troufl jít do téhle konstrukce... ta je fakt níž nad zemí jen zdánlivě, ta světlost uprostřed je v podstatě lepší, než u kola, co má uprostřed šlapky.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: jeste pridej cisla z podvozku.

    kolik cm je od slapky kdyz je nejniz k zemi - a kolik od tacu nebo ramu v nejnizsim bode k zemi. prujezdny profil. tvrda data
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ABDULAH: střecha je polohovatelná podle výšky jezdce. Já plánuju dolní okraj střechy 145, horní 150 cm.
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: me by zajimala ta prujezdna vejska ... staci napsat cislo :-) tvrda data :-)
    REDGUY
    REDGUY --- ---
    XCHAOS: já se snažím říkat věci potvrzené tvrdými daty a osobní zkušeností. - eeehm. A kolikpak uz jsi toho na tom lowrideru najezdil? Myslim, ze trojmistny cislo to jeste nebude, ze? To je fakt hodne zkusenosti 8)) Nebo myslis ty "tvrdy data" o spotrebe, co mely rozptyl +-50%? 8))
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ANDY_WARHOL: v Praze, ale Lenochod je teď v Dohalicích a zítra vyráží na trasu do Berlína a zpět a pak půjde do zinkovny :-)

    Ale v květnu někde možná bude. Uvažuju ho dovést na MMM (jestli bude), tam je to jen denní akce, tak bych se tak jako mihnul, chvíli dobíjel a zase jel. Na Bio bych na něm jel hrozně rád (už proto, že by baterka nejspíš vydržela bez dobíjení, a byl bych tam za 2-3h - to je nesrovnatelné s běžným kolem), ale fakt si nejsem úplně jistý tím, že bych ho dostatečně bezpečně zaparkoval - byl bych hrozně nervózní, mám zařízený ten závod, čínská víza, tou dobou měl mít i ruská víza, a Bio je týden před odjezdem a pravděpodobně bych ho nestihl opravit.

    Pravděpodobně bych předváděcí jízdy v květnu mohl dělat v Praze na Ladronce... plánuju kus odtamtud, kde bydlím, vyrobit v garáži takovou kladku a skladovat kolo u stropu :-) další možnost je, že budu na chatě, což je taky kus od Prahy (ostatně - kromě závodu je to kolo určené hlavně na to, abych po práci mohl dorazit na chatu rychleji, než vlakem nebo autem... jenže i tady je ten háček, že se solárními panely si netroufnu ho nechat parkovat jen tak na ulici, a i bez nich a s baterkou budu dost váhat... většímu rozšíření hi-tech dopravních prostředků prostě brání tlaky archaické společnosti...

    (BTW, mohlo by tě pobavit, že mechanik, který podle mého projektu kolo zkonstruoval - nemyslím ten svářeč, makají na tom dva - vlastní taky nějaké velké americké auto, se kterým jezdí akorát na srazy - jinak je hodně fanatický cyklista - a na jednom z těch srazů se účastnil nějaké soutěže o nejhezčí zvuk motoru :-) když mi to prozradil, tak jsem si vzpomněl na naší dávnou debatu a musel jsem si připustit, že vesmír má smysl pro humor :-)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: tak pokud neprivezes lenochoda na bio,tak se hlasim na zkusebni jizdu nekde jinde. kde vlastne bydlis ?
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    ANDY_WARHOL: ne, Lenochod je ten novej. potřebuju prodat CT2, to je pomalý cargokolo s bednou (jako jo, je těžký a pomalý.. ale zase má bednu!!! a vejde si o do vlaku, teda do těch nízkopodlažních, bez schůdků...)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    V továrnách automobilky Lamborghini se budou vyrábět elektrokola. Nejlevnější vyjdou na 367 000 korun | Hospodářské noviny (IHNED.cz)
    https://byznys.ihned.cz/...borghini-se-budou-vyrabet-elektrokola-nejlevnejsi-vyjdou-na-367-000-korun
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: staci zmerit hodnoty :-P
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    XCHAOS: lenochod je to s tim bambusem ? skoda, ja bych chtel zkusit to tvoje novy kolo. musim rict ze pres vsechn vyhrady se mi libi ;)
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    LINKOS: no ano, tvrdými daty na displeji mého cycleanalystu :-) tak asi ten displej budu fotit na mobil, nebo nevím jak vám to předat :-)
    ABDULAH
    ABDULAH --- ---
    XCHAOS: tak to zmer at mame tvrda data :-) porovname to s tim pidi koleckem 26 co mam doma a to ma ram proklate nizko :-) jsem prcek :-)
    LINKOS
    LINKOS --- ---
    XCHAOS: potvrzene tvrdymi daty...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam