SHINIGAMI:
JIMIQ:
JIMIQ: pointa je v rekuperaci. čísla pro mild hybrid, vybavený rekuperačním bržděním do baterie, zřejmě budou o něco lepší, než pro spalovací motor (ale je tam háček v tom, že ten hybrid by nesměl být až tak "mild", protože největší část energie kterou můžeš získat bržděním získáš v té nejvyšší rychlosti, kde je současně potřeba brzdit zatraceně výkonným motorem a současně taky do baterie s nějakým podstatným maximálním dobíjecím proudem...)
jinak elektromobily, zvlášť ty s asynchroním motorem jako Tesla, nemají žádné preferované otáčky, ve kterých by byla spotřeba minimální... spotřeba klesá prostě s klesající rychlostí, protože odpor vzduchu je od určité rychlosti hlavním žroutem energie.
elektromobil bude výrazně efektivnější v městském provozu, který je pomalý, s častým dobržďováním na křižovatkách. maximálně se tedy využije schopnost rekuperace.
na dálkových trasách ta efektivita klesá - a to po všech stránkách, např. delší doba dobíjení oproti tankování znamená, že průměrná rychlost přesunu na opravdu dlouhé vzdálenosti bude špatná (na druhou stranu, na takové vzdálenosti se většinou nejezdí nonstop, takže případné dobíjení přes noc to celkem řeší)