MRAKY: nevim jestli zdejsi chytrolini alespon nekdy krome zvednute kapoty videli nekdy neco na aute jak je to uvntitr ... rozdil naprav atd ...
Ale napada me problem se spinou u motoru v kolech - tesneni lozisek, namahani cepu pri rozjezdech atd ... preci jen to bude cele jine nez je to ted ... namahani privodnich vodicu a jejich provedeni kvuli pohybu kola at kolem osy - zataceni, tak i vlivem pohybu kola nahoru a dolu ... spina prodira izolaci atd ...
Je tam spousta veci co je potreba vyresit aby to byl opravdu kvalitni bezudrzbovy vuz ...
preci jen se muzeme shodnout ze pokud bude mit auto rozjezd 2s ns 60 s nebo 10s na 60 bude uplne jine namahani tech casti co to drzi ... a i to ze musi zapocitat ... pokud to nema tuhou napravu jako V3S :-D
Nikde jsem nenasel rozbory a testy ohledne ruznych veci ... jak to auto funguje ve spine kdyz stoji celorocne na silnici atd ... a nidke jsem ani nejak nevidel presne nakresy a namahani atd ...
Jen co si vzpomenu na patrola 60tku - kulove cepy se bezne vrtaly a davala se na ne maznicka - dokud jsi mazal byly nesmrtelne ... pozdejsi s plastovou lamelou uz staly pekne na hovno - navic co si pamatuju se menila cela naprava - "nelze" rozdelat vymenit vybrousit a sehnat treba vetsi tu kulovou cast atd ...
Jak jsem psal - stara C5 rok 2004 neni tak shnila jako nova C5 2014 - u dveri uz puchyre spodek rezati a vnitrni casti - nemaji ani kolikrat pozink ... spodek ma jen slaby pozink a kataforezu - tam neni ani lak leckde ... na vrch nacpou plasty a konec ... a nejaka ta cerna sracka co jsem mel na cliu 5mm hehe ani ve spojich kastle - jen tak pretreno stetkou ... proste sila co ty automobilky delaji - a ted kdyz si to predstavim na tom EV ... tak si za 10 let nerekneme :-((( protoze budou kastle shnily na sracku ...
Nevim jak vice priblizit sve obavy - ale clovek tvych znalosti to jiste pochopi ... ze mam jen strach z kvality provedeni a hlavne CENY DILU ... protoze pokud me stejne draze prijde vymenit za zivotnost auta dil 3x nebo 1x - nic se pro me nemeni ...