• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    FRANCIMORSolarni technika,Solar cooking-baking & Elektrick bike,cars,
    JAZZZ
    JAZZZ --- ---
    SHINIGAMI: pokud přestane zbytečně svítit alespoň část lamp na dálnicích, tak třeba ne
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    CYBERHIPPY: to zvysi odber Prahy tak o 10-20% co?
    JIMIQ
    JIMIQ --- ---
    má někdo zkušenost s FVE východ-západ? Navíc s tím že to není čistý východ, ale lehce do jihu, azimut 103° (když 90° je čistý východ a 180° čistý jih)
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Praha má 13 stožárů veřejného osvětlení připravených na nabíjení elektromobilů; může jich být až 6000 | Hybrid.cz
    http://www.hybrid.cz/...jneho-osvetleni-pripravenych-na-nabijeni-elektromobilu-muze-jich-byt-az-6000
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    DZODZO: tak rozhodně je to realističtější varianta "solárních silnic" :-) a navíc ochrana proti dešti a sněhu :-)
    SHINIGAMI
    SHINIGAMI --- ---
    DZODZO: no vidis, jeste tam rovnou pridat troleje a jedem ;)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    Rada hlavního města Prahy schválila Memorandum o spolupráci při umístění dobíjecích stanic na lampách veřejného osvětlení se společností Pražská energetika, a.s. http://www.hybrid.cz/praha-bude-mit-nabijeci-stanice-pro-elektromobily-v-poulicnich-lampach
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Jak to bude s dotacemi na solární elektrárny? — Solární Novinky
    https://www.solarninovinky.cz/jak-to-bude-s-dotacemi-na-solarni-elektrarny/

    "Decentralizací výroby, tedy tím, že si domácnost vyrábí elektřinu v místě spotřeby, dosahujeme toho, že energie nemusí cestovat na dlouhé vzdálenosti. Tím pádem klesají nároky na distribuční soustavu, a s tím i náklady spojené s přenosem elektřiny. To je další důvod pro podporu výroby energie samotnými domácnostmi."
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    CYBERHIPPY: na stacionární systém určitě ok, tam se sledují jiné parametry... ale na tom kole z té váhy úplně nadšený nejsem. Sice tu váhu do budoucna chci ušetřit jinde, a pořád lepší než čínské e-scootery s olověnými bateriemi... ale stejně..
    CYBERHIPPY
    CYBERHIPPY --- ---
    XCHAOS: ...jeden tento valecek (66160 2.3V 40Ah) vazi 1.25kg, takze 100kg to bude vazit bez spojovacieho materialu, ale vzhladom k tomu, ze to bude sluzit ako stacionarne uloziste, tak to absolutne nevadi... Su o kusok drahsie ako LiFePo4 ale maju lepsie elektricke vlastnosti i znesu velke cyklicke nabijeni-vybijeni, znesu i nizke teploty, takze mozu byt v nevytapene garazi... ;oD
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    oni tie lifepo tiez nie su ziadni drobeckovia, tie rackove moduly co mam su 24kg na kazdy 2,4kwh 2U modul
    XCHAOS
    XCHAOS --- ---
    CYBERHIPPY: ...a jaká bude energetická hustota, tedy kolik těch 7 kWh váží? :-) I když samozřejmě, do garáže se to LTO hodí víc.. ale podle mě to pod 70 kg nebude :-)

    (To se docela divím, že Elon Musk, kterýmu teď chybí kapacita Li-AlNiCo a začíná do čínských Tesel 3 dávat LiFePO, nezačal tohle dávat do powerwallů už dávno.... do stacionárních instalací to dává fakt hodně smysl...)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    daj potom foto ake je to velke dokopy
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam