Jako je možný, že Dua nebyly takovej rachot jak by měly bejt, přece jen ten tlakáč tam je víceméně v plné palbě, ale basy to honí z klasické krabičky = vzniká tam velkej nepoměr mezi tlakama. K Triům se dělá šestinásobnej bass horn, aby se srovnaly úrovně:
Duo:
Trio s BH:
Celkem bych nebyl překvapenej, kdyby konkrétně Dua spolu s nějakou (navíc) hardrockovou nahrávkou, který všechny do jedné hrajou zprdele (asi jsou přefázovaný? Svanc?), udělaly blbej zvuk. A že ten basák nemůže stíhat za tím zbytkem je taky jasný, z principu tu budou energeticky nevyrovnaný bedny.
Praha je jen ochutnávka toho, co je možný. V Evropě lze vážně brát jen Mnichov.
Nicméně jak si takováto sestava posedá a umístí se do dostatečně dimenzovanýho prostoru, tak není nic srovnatelnýho. Vysoká citlivost je to jediný, co dodá pocit opravdové reality, a zbytek práce je odstranění efektu tlampače. Všechny ostatní systémy, jakkoli detailní, jakkoli vyšolichaný, páskový, statový, omnipolární, MBL, German Physiks, Kharma, Apogee, JBL, Vivid - - - po přechodu z expozice Avantgarde Acoustic byly doslova a do písmene jak tranzistorák. Opakuje se to každej rok. Té dynamice se nedá vyrovnat, chce to ji pouze mít vyrovnanou v celým pásmu. Což Dua nebudou umět.
Nicméně kdybych měl neomezenej budget, tak bych, bez ohledu na zvuk, chtěl Acapellu. Ty jejich věci jsou sochy, moderní umění.
Určitě to bude hrát JEŠTĚ LÍP než Avantgarde. Ale jinak si myslím, že tohle jsou dvě nejlepší bednařský firmy na světě. Jednu jsem slyšel, druhou ne.