• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    MACHALIK: vymenil jsi hifi-fora za Nyx? :)
    JCIO
    JCIO --- ---
    Tak a z jiného soudku... soudku poslouchání muziky mimo domov.

    Nemáte někdo nový Sony Walkman ZX1 (top audio v ktergorii walkmanů, minimálně cenou, to by mělo místním rejpalům stačit :-)) nebo spíš nižší F886? Zajímaly by mne nějaké detaily co se týkají správy souborů a navigace. Díkec.
    MATT
    MATT --- ---
    MACHALIK: už jsem to tu několikrát psal, mam Tannoy System 800 s nakym deafultnim Technicsem, hraju mp3 z AWE32 ;) (případne Sennheisery HD435 z motherboardu). palečky dávam spíš za informativní nebo vtipný, resp. uražený nebo ofenzivní příspěvky. kupodivu i ode mě si dostal + a svanc - .. věřim, že když ten rozdíl vidíš, že ho i slyšíš, a třeba ho jen cejtíš, když ho nevidíš. já jsem si laťku posadil raději níže, abych si nekazil zážitek z poslechu jeho analýzou. ale třeba hudba nahlas z mobilu mě ničí ;) bohužel (?) z celýho poslechovýho řetězce nelze abstrahovat posluchače, o což se asi svanc snaží.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Ti nevim, že sis dávno nedal kripla do ignore. Tedy jako rétorický cvičení dobrý, ale co jako řešit s těma postadolescentama? Je třeba si uvědomit, že oni nikdy neseženou ani 150- 200k na nějakej entry level. A víš jak fungujou tihle mentoši: " Co nemůžu mít je nahovno" + 100 tis. argumentů, proč to tak je ;)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ostatně třeba přínosem, resp. odnosem ABX boxu, se Macura zabejval někdy v letech 2000-2005, kdy sám zastával podobné názory jako ty. Testování různých komponentů na mnoha aparátech, mezi nimi i špičkových u bohatých hifistů z celé ČR, však ukázalo slabiny onoho přístupu a nakonec ABX zavrhnul a sepsal o tom zprávu včetně technických zdůvodnění, proč je to k ničemu. I kdybych já sám osobně neměl vůbec žádnou poslechovou zkušenost s ničím a byl v celém dilematu odkázán jen na pouhou víru v tezi 1 či 2 (tak jako místní parta hic), tak budu stokrát věřit Macurovi a ani jednou tobě, a to z hromady důvodů, přičemž ten, že on elektronice rozumí a ty ne, by ani zdaleka nebyl hlavním z nich. Mohl bych jít do archívů a zkusit to někde najít, ale zabralo by mi to nejspíš několik hodin až dní a stejně by se z toho stal invalidní argument, takže si tu práci ušetřím. Nicméně třeba bys svoje krabičky, kterejma si můžeš přepínat libovolný věci u sebe doma a zjistit, že neslyšíš nic, mohl probrat aktuálně s ním na fóru? Jistě se rád vrátí o deset let zpátky a bude se zabývat dávno vyřešeným, zejména když mu napíšeš, že se mýlí a dělá to jen z a) finanční zaujatosti, b) neschopnosti akceptovat jasné a správné články z internetu, které mu okopíruješ, a c) neschopnosti přiznat si vlastní blbost. Co? Pojď do toho, bude to prdel. Tyjo, to by mě snad přimělo se po čtyřech letech vrátit na hifi fóra a něco si tam číst!
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    A jsem fascinovanej, jak ti tadydle hoši dávají ty palečky. Pocit, že všichni jsou blbci, jen MY jsme na to vyzráli, tak budem držet při sobě, musí bej úžasnej. By mě zajímalo, co mají pánové Goshewan, Aligátor a Matt za aparáty a jaký jsou jejich poslechový zkušenosti, když mají pocit, že jsou kvalifikovaní k tomu brát strany.

    Svancu, jen teoreticky: Když tě navedu do fóra, kde si budeš moct veřejně popovídat s Macurou, Tichým, Stoudou, Dudkem, Buntou a dalšíma konstruktérama, s nimiž mimochodem můžeš jít až na dřeň a pustit se do zkreslení, jitteru a bufferu, "nul a jedniček" a dalších oblíbenejch mouder vaší místní party, jakož i opravdovejma hifistama, ne tady tou partičkou teoretiků a študentů, budeš ochotnej se tam vytasit s tímhle vším a trvat si na tom, že od 80. let se zvuk elektroniky už neposunul a všechno je jen blamáž a slepý testy jsou jediný relevantní na světě atd.? Já ti to vlákno založím, zaregistruju tě, dám ti heslo, ty si ho změníš, všechno za tebe udělám, nemusíš hnout prstem. A pak tam budu chodit jen číst, slibuju, že si do tebe nezareju. Fakt by mě zajímalo, jak bys obstál v trochu jiným kroužku než tady mezi těmahle nehifistama. Pojď do toho! Pojď se něco dozvědět!
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: To je prdel, jak jsi vyloučil další argument. Read argument from list, argument := invalid. Čili konstruktérama se nebudeme zabejvat, ty tam tahat nechceme. Ne ne ne.

    OK. Co teda hobbíci? Nic neprodávají (mimochodem, uvedl jsem Macuru právě proto, že není výrobcem ani prodejcem, je jen badatelem, zajímá ho to jako koníček a staví proto, že chce porozumět, proč je slyšet to, co by nemělo bejt slyšet), nic pro nikoho nevyrábějí, staví si na doma. Kupř. Pistole, asi znáš. Dělá si to pro sebe, přesto tak jednou ročně dodělá další iteraci zesilovače, vyzkouší nový konstrukční řešení, nakonec to hraje líp než to minulý. Když to doveze na sraz, jsou z toho celkem rozpadení i ostatní lidi, jak konstruktéři, tak spoluhifisti. Nemá na to jakejkoli finanční interest, dělá to z plezíru. Bádá. Proč takovej se na to nevysere? Ostatně do téhle kategorie zapadá i Macura. Máš na to teorii? Myslíš, že si oba v minulosti koupili nějakej drahej kabel a teď vyvíjí zesáky jako formu sebemrskačství, aby nemuseli přiznat blbost? Nebo jak si to vysvětluješ?

    Ještě teda že vzpomenu Pavla Dudka. Éra devadesátek, slavná řada DPA. Zásadní modely byly 222 a 380, ke každé z nich pak existovalo několik verzí (SE, SSE). Tisíce lidí včetně zcela nezainteresovanejch bastlířů-hobbíků to stavěly, dělali si to sami v garážích, pak to porovnávali, DPA de facto definovalo československou hifi scénu na minimálně jednu dekádu. Udělaly se miliony testů, všichni porovnávali mosfet s bipolárem, SE s SSE atakdále, všichni dospěli ke stejným výsledkům, přičemž internetový fóra tehdy rozhodně nebyly, aby si o tom mohli říct. Chodili akorát tak do hospody a jednou za čas se něco napsalo do Amara. Stejně všichni slyšeli to stejný, rozdíly popisovali stejně. Jak si to vysvětluješ, když tam žádný rozdíly nebyly? I ti si všichni koupili drahej kabel a nechtěli si to přiznat?

    Rozumíš, snažím se rozkrýt míru poškození.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    TEDDYBEDDY: když mluvíš o většině elektronicky produkované hudby jako o sračkách, tak jistě existuje i nějaká menšina, o které bys to neprohlásil. jen tak pro zajímavost - která to je?
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Já se živím technickými překlady, kromě kecání s tebou denně překládám kolem 20 normostránek, takže docela slušnej job, navíc bez budíku a osoby šéfa. A co myslíš, že bych udělal, kdybych jednou zjistil, že někde existuje automatický překladač, který mou práci zvládne? Že bych jako zákazníkům řekl "Sorry, já už jsem tu zbytečnej"? :-)
    Spíš bych si dal hodně práce, pokusil se najít nějaká místa, kde software zrovna nezabodoval, a ukazoval je každému, kdo by se na možnost strojního překladu zeptal.
    Prostě tahat do téhle debaty lidi, kteří jsou na mýtech hi-endu jakkoli finančně zainteresováni, je nesmysl. Ta zainteresovanost přitom ani nemusí být finanční, klidně může být i emocionální - úplně stačí, třeba z nedostatku informací, koupit drahý káble, a už je o jednoho zastánce kabelové magie víc. Přiznat, že člověk udělal (popř. léta hlásal) blbost, totiž dokáže málokdo.

    A pokud jde o to posunování se někam, tak tuhle námitku neberu a už vůbec ne od tebe. Vždyť ty sám nehybně lpíš pořád na stejných tvrzeních, jejichž nesmyslnost je čím dál očividnější. Lpíš na nich i navzdory tomu, že jsi za celou tu dobu nebyl schopen přinést jakýkoli argument, který by se validitou alespoň blížil řadě těch, které jsem tu postoval.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    TURF: Stručné a výstižné. Ano to je to, co tu celou dobu vysvětluji ;)
    TURF
    TURF --- ---
    TEDDYBEDDY: to, ze jsi barvoslepej, neni dukaz neexistence barev ;)
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Abych tedy nebyl moc chytrej musím připustit, že pro posluchače sraček ( většiny elektronicky generované hudby na pc, apod. syntetickýho shitu) je úplně jedno z čeho to hraje. Sračka obsahem/ sračka formátem/ sračka aparátem= sračka ke sračce sedá => není slyšet rozdíl.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    btw kdo odsud z Phy jezdite do Mnichova? Pristiho rocniku se hodlam stuj co stuj zucastnit a v parte byva sranda, tak bych se rad k nekomu "prifaril" do auta. Jasne, jeste je vic jak pul roku casu, ale ono to leti :)
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    ale stejně ji zabalili do těžší plechové krabice as cílem voholit tě vo prachy

    Nezapomínej na žulu :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Ty bys fakt neměl dělat vědeckou kariéru. Čím se živíš? Když už jsme u těch osobních zpovědí.

    A hodláš se někdy přes tenhle základní blok přenést nebo budeš až do konce života psát o tom, jak jsou slepý testy skvělý a kdo s tebou tenhle (skutečnej a pravdivej) názor nesdílí, ten je ošálenej blb? Rozumíš, mi nevadí, že si myslíš, co si myslíš, prostě ses v tom našel a je ti tam dobře, tak proč ne. Co mě na celé věci ale zaráží je ta tvoje ochota setrvávat ve stagnaci tak strašně dlouhou dobu. Vždyť už o tom samým meleš a na stejný obrázky a články se odkazuješ minimálně šest let! To ses fakt neposunul ani o píďu? Není to nuda a oser, bejt takhle dlouho zakopanej na místě?

    A jedna k "tématu": jak se stavíš k faktu, že i konstruktéři komponentů pokračují ve vývoji lepších modelů a testují je slepě i neslepě, aby dospěli k něčemu, o čem si oni i konzumenti myslí, že je lepší zvuk? Třeba Pavla Dudka nebo Pavla Macuru, abych zůstal tady u nás a předhodil ti jména, který snad znáš, lze jen těžko podezřívat z toho, že tě chcou vodrbat a vymysleli si na tebe pičovinu, která nemá smysl, ale stejně ji zabalili do těžší plechové krabice as cílem voholit tě vo prachy. Naopak, vrážejí do toho svoje vlastní prachy, prodej nemají, nedělají pro žádný firmy, a přesto všichni vyvíjejí a posunují se. Z tvých teorií vyplývá, že si stačí koupit libovolnou Yamahu nebo Denon z osmdesátek a mít vykydáno, už jen oblepit sklep platama od vajec. Tak proč se na to - tihleti chytří, zkoumaví, vědečtí borci, se kterejma se mimochodem můžeš potkat na Slovanetu a svoje bezva teorie jim předložit, byla by prdel to sledovat - jednoduše nevyserou? To mi vysvětli.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    LOPIK: Imo musíš rozlišovat produkci a re- produkci ty dýžeji jeden. A co vlastně hraješ ty?
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Jo bakelitový sedmipalce, nejlíp přímo z Jamajky to je doslova etalon zvukový kvality.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    LOPIK: No a jak si říkáš Dj x? Znám s s pár dj z ragga a dh. scény co hrajou černý placky a vždycky je to slyšet. Pokud to ty neslyšíš, dívej se na lidi, co je zvedá ze židlí nebo di radši míchat za bar a neřeš to ;)
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    Přijď třeba 12.11. do Wakaty, myslím že si kluci budou hrát i něco z digitálu, mužeš si porovnávat. V polních podmínkách hrajou desky většinou opravdu spíš hůř než líp, nemluvě o masteru kdy na desku ten wall of sound /který je dneska v klubech bohužel víc vyžadovanej než branej jako zápor/ vylisuješ hodně těžko.

    Nevím proč zrovna já tohle píšu, když bych je měl asi taky nějak vynášet do nebes, ale nebudem si předstírat, že já fištrón to mám lepší když popadnu těch svých dvacet kilo draze koupených desek, který si akorát ničím zbrklou manipulací, bojoju se špatně funkční technikou a pak ještě co chvíli řeším co ještě pustit jde a co je už fakt strašný než támhle typ co vytáhne USB klíč z kapsy a pouští nějaký mp3 co včera stáhnul a ještě mu to hraje "víc nahlas".
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    LOPIK: Ještě jsi nám neřekl, kde Dj-uješ a na jakejch gramofonech dáváš tu svou vynilovou šou nebo zas bude měsíc ticho než to vyprchá? :o)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam