• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Stejně nehrají, ale ty rozdíly dokáží lidé poznat jen když ví, který zrovna hraje - za kontrolovaných podmínek testováno na tisících audiofilů :). A místo ironických poznámek spíš zkus Teddymu vysvětlit rozdíly v topologiích zesilovačů, určitě tomu rozumíš stejně dobře jako všemu ostatnímu.

      MACHALIK: Nevím, nezkoušel jsem a nemám chuť kvůli tomu demontovat výškáč.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Svancu, myslíš, že bys poznal, kdyby ti někdo přepóloval jeden výškáč a neřekl ti o tom?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Přitom žádné nejsou, na třídách nezáleží, všechno to hraje stejně.
      SVANC
      SVANC --- ---
      Ten Linn ale pracuje klasicky ve třídě AB a spínaný je jen zdroj. Vůbec ovšem nepochybuji o tom, že při mylném přesvědčení o třídě D a neslepém poslechu by borci jasně detekovali projevy typické pro zesilovač této třídy... :)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      AKA_THE_A: Máš na mysli spínané zesilovače D třídy obecně nebo tenhle konkrétní kus?
      AKA_THE_A
      AKA_THE_A --- ---
      TEDDYBEDDY: takhle nějak bych si představoval 21. století :D

      btw co to vlastně je za topologii zesíku? Nikde to v tom prospektu nevidim...
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Tenhle spínanej zesik Linn krmil na Highend Praha menší M. Logany. Soumrak lineárních zdrojů?


      Linn — Product Information
      http://www.linn.co.uk/all-products/power-amplifiers/klimax-solo
      & roztomilý poutač na systémy Exakt
      Linn — Exakt — How it works
      http://www.linn.co.uk/systems/technology/exakt/how-it-works
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      NOIK: Ty podvodníku, a já už si myslel, že se chceš kamarádit :( Co je rádio Beat?

      Mimochodem, abychom si ušetřili totéž na druhou stranu, tak já jdem taky přesvědčenej, že posloucháš sračky, ani se tě na to nemusím ptát. Proč sis tím cvičením však musel projít tady a veřejně, no asi jsi měl důvod.
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      NOIK: lol
      NOIK
      NOIK --- ---
      LA_PIOVRA: no Truffaz a Molvaer to jsou takový Oldfieldové.. ..z toho seznamu chápu akorát Led Zeppelin, pro kvalitu hudby a Pageův vypiplanej mastering ale je fakt že jsem od Machalíka čekal hořší věci:)
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      LA_PIOVRA: Taky myslim. Na mne osobne je to zbytecne krotky, ale aspon to nejsou sracky typu Dianna Krall, Rebecca Pidgeon a podobna zkurvena nuda.
      LA_PIOVRA
      LA_PIOVRA --- ---
      NOIK: vzhledem k tomu, ze vetsina "audiofilu" posloucha na svych aparatech "kopulacni jazz" (to - co spolu s Oldfieldem - hraje ve vytazich obchodnich center), tak ten vyber neni spatnej.
      ADAM
      ADAM --- ---
      UMIAKI: "hůře" ne. to není to pravé slovo.
      prostě pokud tam je nějaká chyba, tak na špatném zařízení(/sluchátkách) ta chyba nemusí být vůbec slyšet. a na dobrém zařízení(/sluchátkách) si jí všimneš.
      JAMES_DICK
      JAMES_DICK --- ---
      NOIK: a co tvejch pet desek?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      NOIK: A?
      NOIK
      NOIK --- ---
      MACHALIK: no jenom jsi mi potvrdil že na tom hraješ playlist radia Beat jak jsem tak trochu tušil:)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      NOIK: A teď nám prosím pověz ty, na čem doma hraješ?

      UMIAKI: Proč nesouhlasíš? Na čem doma hraješ a z jaké poslechové zkušenosti vychází tvůj názor?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      NOIK: Pet bude tezke vybrat. Dam deset, co me ted napadnou. A abych nebyl jako Svanc, tak dodam rovnou kapely. Odpoved na otazku! Bouchneme bohemku.

      - Pink Floyd
      - Yes
      - Jethro Tull (ted bude Anderson v Lucerne v Praze a na Vodove v Krpoli hrat cely TAAB!)
      - Genesis
      - Led Zeppelin
      - Ulver
      - Pain Of Salvation
      - Bugge Wesseltoft
      - Nils Peter Molvaer
      - Erik Truffaz

      A ted mi povez, k cemu ti to bylo.

      UMIAKI: To se da tezko posoudit, jestli hraji jeste hure. Blbe nahravky proste hraji na vsem blbe, na kazdem jinak. Kdyz budes mit ostrou nahravku a ostrou sestavu, tak to bude rezat hlavy, zadekovana sestava ucini poslech milosrdnejsim. A naopak. Ano. Protikladne vlastnosti lze castecne kompenzovat proti sobe. Co z toho vsak obecne vyplyva, to nevim.
      UMIAKI
      UMIAKI --- ---
      MACHALIK: Mám dojem, že i Adam, který není žádným zastáncem hi-endu tu někde psal, že na lepších sluchátkách (i za pouhých 4k) zní špatné nahrávky a nekvalitní ripy ještě hůře než na "obyčejných".

      A nesouhlasím ani s jednou z báchorek, co zmiňuješ ;)
      NOIK
      NOIK --- ---
      MACHALIK: já ale tohle neměl na mysli - proč sem nemůžeš napsat blbejch pět desek který rád posloucháš?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Kolik vás nakonec bude? Mohli byste podepsat petici.

      Co tak dát dohromady seznam populárních báchorek o hifi? Já začnu, jo?
      - Na dobrém aparátu se dá poslouchat jen jedno procento nahrávek na světě. Když člověk neposlouchá toto bájné procento, tak svůj aparát "nevyužije".
      - Do malé místnosti patří malé bedny. Velké hrajou moc nahlas a "nevlezou se tam".
      - Malý basák je lepší než velký, protože má "rychlejší basy". I proto jsou malé bedny, nejlépe dvoupásma, lepší než velké, protože nemají "pomalé basy".
      - Silný zesilovač není potřeba, pokud člověk neozvučuje stadion. Velký výkon se nedá využít k ničemu jinému než k provozu vesnické diskotéky.
      - Totéž platí o velkých bednách. Slušný audiofil má doma detailní dvoupásma, protože velké bedny jsou dobré tak akorát na pouť. Velké = méně detailní.
      - Při budování vlastního aparátu jsou nejdůležitějším ukazatelem slepé testy pro mě irelevantních komponentů provedené neznámými lidmi.
      - CD obsahuje "jedničky a nuly", a proto na zdroji signálu naprosto nezáleží. Libovolný discman odvede stejnou službu jako nejmodernější CD přehrávač. Kdyby to tak nebylo, tak by počítače nemohly přečíst data z CDček a svět jak ho známe by zkolaboval.
      - Se stářím klesá citlivost ucha na vysoké kmitočty a proto se po třicítce nemá smysl honit za aparátem. Stejně ten rozdíl už nikdo nepozná.
      - Zkreslení reproduktorů je v řádu procent, takže nemá sebemenšího významu se zabývat elektronickými komponenty před bednami, které mají zkreslení v řádu desetin až setin procenta.
      - 92 % nahrávek je na 92 % přehrávačů přefázovaných.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam