SVANC: Rozdíl mezi parkováním a nouzovým bržděním jistě je, ale to druhé je vlastně pěkným popisem vlivů, kterých je třeba se vyvarovat, má-li být testování brzd (čehokoli) alespoň trochu objektivní. Při takovém hodnocení se např. negativně projeví mokrost vs. suchost vozovky, rychlost tvé reakce, fakt, jestli jsi zrovna telefonoval apod. S velmi malou nadsázkou by se dalo říct, že s dostatečným počtem ujetých kilometrů by hůře vycházely brzdné účinky na dešti.
Chápu, že bys rád vytvořil dojem parkovacího testu brzd jako akce, kdy ve spěchu musíš ulovit místo na přeplněném parkovišti, ale takhle to opravdu nevypadá.
V klidu si můžeš najít místo až na periferii, někde mezi dvěma levnými auty, aby ses nebál, že je škrábneš, a s téměř neomezeným počtem pokusů postupně zaparkovat. Klidně můžeš parkovat celé hodiny, když budeš potřebovat.
Jaký asi může být reálný rozdíl v počitku z BRŽDĚNÍ, když ani po několika hodinách klidného testování nepoznáš jedno auto od druhého? Tobě ten (domnělý) rozdíl možná za pár stovek tisíc stojí, ale doporučovat tuto filosofii na fóru lidem, kteří si chtějí za nějak limitovaný objem peněz pořídit co nejlepší auto, ukazuje na naprostou ztrátu soudnosti.