SVANC: Moje dlouhodobá metodika je ekvivalentem toho, že auto potřebuješ otestovat na dálnici, na okruhu, na okresce, na parkovišti, na 20 hodin kontinuelního řízení i na objetí slalomu. Přesně tak se testuje auto (čti takto testuje auto potenciální kupec) - a nikdo ti nestojí za prdelí, aby tě kontroloval, jestli nepodvádíš na šikanách a neparkuješ na místě pro kárkaře.
Naopak se auto netestuje parkováním do slotu.
Tvůj slepej test je ekvivalentem parkování do slotu s policajtem na zadním sedadle.
Můžeš proti tomu brojit, můžeš tady donekonečna casnovat tou Yamahou vs. Passem (kterej je šit bez ohledu na cenu, ale to tobě nemá cenu říkat, protože jsi v životě žádnýho Passe neslyšel), ale nic na tom nezměníš. Pro jedince kterej se snaží vybudovat hifi aparát a zjistit, co hraje nejlíp pro jeho ucho, je toto irelevantní. Stejně jako pro borca, kterej si kupuje auto, je irelevantní parkovat do slotu.
Že celá ta metodika je dementní dokazuje i fakt, že díky její aplikaci zmateš testované jedince (sluší se připomenout, že se z toho stává test lidí, nikoli vín/aut/hifi) natolik, že přestanou poznávat šampaňský od tetry apod.
Slepej test je skvělej na otestování lidí. I give you that. Je zcela k ničemu pro testování komponentů. Já se celou dobu bavím o testování komponentů.