• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    MADCAT: Tady je PDFko o tom vysokým zesu. Ten novej placatej jsem neslyšel.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Jak roztomilé... Když tě upozorním na zjevné rozpory ve tvých tvrzeních, tak se ani nesnažíš nic vysvětlovat. A není divu, v daném případě toho ani moc vysvětlovat nejde. Takže opět přichází kličkování a opět formou starých dobrých "hovorů o oponentovi" :).

    To je mimochodem další důvod, proč diskuze s tebou nemá smysl. Jako by nestačily důvody, uvedené tady.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    MADCAT: To jsou dva monobloky Hercules (1100 W/8 Ohm) a to veprostřed bude stereo konec Centaur. Zjevně srovnání top modelu vs. podmodelu = rozuměj obojí hraje stejně, takže to ukazují lidem, aby je zblbli.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Tak já ti ho zase nechám teď, jo? :)
    Hele, nechceš se začít vyjadřovat jen k tomu, čemu rozumíš? Fakt to není na škodu. Kdyby ne, tak tady máme třeba klub o whisky; v případě, že seš abstinent, je to ideální místo, kde provětrat svůj ostrovtip a vysvětlit plénu, že domácí šlivka tvýho souseda je nesouměřitelně lepší či minimálně stejná jako všechny ty pětadvacetiletý špiritusy, co my ostatní pijem. Fakt! Jdi do toho.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    MACHALIK: Vypadá to jak nějaký odvlhčovače nebo čističky vzduchu :) Jinak teda ty tři krabice vpředu jsou co? Dva monobloky plus ... ? Nebo jeden stereo zesik plus ... ? Předzesilovač?
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Blábolíš. Když jde o slepé testy, tak pro posouzení zesilovače podle tebe nestačí ani hodiny soustředěného poslechu a tvrdíš, že je nutné jej mít týdny doma. A teď se tváříš, že klidně můžeš posuzovat zesilovač na základě návštěvy výstavního stánku.

    Btw pokud jsi mi chtěl nechat poslední slovo (MACHALIK), tak jsi propásl výbornou příležitost mlčet (MACHALIK).
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    POLMO: Jsou to monstra!



    SVANC: Ale jdi ty. Tvým hláškám chybí elementární znalosti a zkušenosti s čímkoli, o čem už pět? sedm? let diskutuješ.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Ale jdi ty... :). Tvým hláškám chybí elementární konzistentnost, v tom je problém.
    POLMO
    POLMO --- ---
    MACHALIK: ono je to dost velke, sa to nezda...

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Svět hifi pro tebe bude zkrátka navždy krajinou plnou tajemství, záhad, dvojsmyslů a nepochopení :)
    SVANC
    SVANC --- ---
    Přesně tak. Aby bylo možné poznat kvalitu zesilovače, nestačí prý ani hodiny poslechu s vlastními vybranými nahrávkami. Je přece nutné mít jej doma nejméně dva týdny, raději měsíc. Jinak to je, jako když měříš vyleštěnost materiálu skládacím metrem - nebo to snad už neplatí? :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Svanc čte: "bedny hrály dobře" :))
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Toto se mně strašně líbí, slyšel jsem to v Mnichově a byl jsem nadšenej.



    Říkají si Constellation Audio.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Mains Products | Atlas Cables
    http://www.atlascables.com/mains-products.html
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Haha, další bulhar: z veřejných reiew k nejmenovanému vyhlášenému phonoampu:
    " Tento poměrně zlepšil zvuk. Celkové skóre 1:1 v porovnání s levnými modely pro kutily. Na slepé zkoušce s mým DIY by nikdo z posluchačů nepoznal rozdíl. Jediný rozdíl je, že náklady na DIY kolem $ 35" ... branko michaljev
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Jak jsem napsal, uz je to nuda, tak ti to posledni slovo necham :)
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Mě jako projev klaunství spíš připadá věta "Všechno, co jsem kdy napsal, je stejně tak průkazné jako to, co jsi napsal ty." Chce to hodně samolibosti, aby se člověk domníval, že jeho vlastní tvrzení, podložené pouhým subjektivním pocitem, má stejnou váhu jako odkazy na dobře dokumentované experimenty, provedené za kontrolovaných podmínek.
    Typickým příkladem je tvrzení o tom, že slepý test dopadne vždy stejně a že není dostatečně citlivý. Přestože jsem tu pro opačný názor uvedl více argumentů, které by jako validní byly brány v libovolném oboru, ty stále dokola opakuješ to samé a tváříš se, že tato "pravda" má stejnou váhu. Jediné, oč se přitom opíráš, jsou nesmyslné příměry o ženských a autech, naposledy ten o vodě. I ten má stejnou logickou vadu, jako ty předchozí: "...parametry vody taky nepoznáš pouhým napitím, někdy je třeba nutné tu vodu pít delší dobu - a taky se s ní mýt, mýt s ní nádobí, sklo a jiné věci. Ale tady se přece bavíme jen o zvuku, v případě vody o chuti. A pro její zjištění vůbec nemusíš mýt sebe, nádobí nebo cokoli jiného - stačí se napít, stejně jako zesilovač stačí slyšet.

    Opakovaně mi přitom předhazuješ, že stanovím pravidla debaty tak, aby jiný názor než můj neměl šanci. Ale tohle je naopak přesně to, co děláš ty sám: Subjektivní dojem má ve tvé realitě stejnou váhu, jako vědeckou metodou dokázaný fakt. Dokonce i větší váhu, než změřené parametry, protože měřením prý nelze odhalit vše, co lze detekovat sluchem. Co na tom, že moderní měřicí přístroje dokáží jednotlivé parametry měřit s přesností o několik řádů vyšší, než je možné poznat poslechem. O jaký záhadný a neměřitelný parametr by se přitom mělo jednat, už samozřejmě neřekneš. Nanejvýš se dozvíme cosi o komplexní problematice a že vše není tak jednoduché. Ale ono to není ani zas tak složité. Ve skutečnosti je celý hudební signál časovým průběhem jedné jediné veličiny v pásmu pár desítek kHz. Představa, že se současnou technikou není možné porovnat rozdíl takového signálu mezi vstupem a výstupem přístroje, je komická. Přesto i toto odmítáš, protože pak by nebylo možné argumentovat jen subjektivně.
    Taková jsou tedy tvoje pravidla pro debatu o technických zařízeních - dojmy mají větší váhu než kontrolované experimenty a měření.

    Nezbývá než souhlasit, že nemá smysl v ní dál pokračovat.

    DOCKINEZ: Vícekrát tu bylo řečeno, že celá debata se týká pouze jediného aspektu aparatury - zvuku. Nikdo nezpochybňuje, že jsou i jiná hlediska, podle kterých má smysl se rozhodovat, co si člověk koupí :).
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Já zas i jako fanda MCI vyměnil dizajnový lampový skvost MC 275 za dvě černý trubky MF, který stojej pod jarmarou, páč na hezkej look to prostě nehraje. Chápu ale, že když je někdo švorc tak nakupuje i audio hlavně vočima. Ale snažit se takovu nehoráznost zevšeobecňovat?
    PS. Mně se líbí Krell, že tam ty modrý ledky v tojúhelníku rozsvicujou podle toho jak naskakuje " žhavení" a vůbec vypadaj jak zaměřovač vod predátora :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    DOCKINEZ: Podstatný je ale především, že ty zesáky nejen rozdílně vypadaj, ale i (velmi) rozdílně hrajou, takže opatrně s tím vzhledem, nebo se teď strhne kavalkáda rádobysouhlasnejch názorů, že přece jóóó, pokud ti de vo vzhled, tak jóóó.

    U zesáku většinou nejde o vzhled. Jde o zvuk. A každej ho má jinej. Jen se to nezjistí Svancovým slepým testem, stejně jako výkon motoru se nezjistí parkovacím testem.
    DOCKINEZ
    DOCKINEZ --- ---
    btw nikdo se nepozastavuje nad tim, ze napr. u hadru hraje krom funkcnosti krucialni roli i vzhled. Proc ja blbec kupuju kozeny bundy Tommy Hilfiger a Pierre Cordin, kdyz by to mohla spravit kozenkova nahrazka od Vietnamcu za zlomek ceny? Nemel bych nahodou podstoupit slepej test? Treba bych tu hilfigerovku naslepo nepoznal a bylo by mi laskave vysvetleno, ze pristu mam nakoupit rozumneji.

    Ze je to absurdni priklad? To mi s tim Hi-Fi nekdy prijde taky. Vsak clovek nebude jenom poslouchat, ale bude se na ty kramy i dlouhy roky koukat. Tak proc bych se mel rozhodovat jen podle sluchu?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam