• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Nebyly jich miliony, ale jen tisice, a z tisicu pokusu se vubec nikdo nikdy ani jednou netrefil. Ty ses fakt matematik. Vsak se modli k cemu chces, ne? Cokoli konvenuje tve vire, treba ze si hodis 5000x korunou a vzdy ti padne panna. Cokoli.

    Na zbytek ti odpovim zpusobem, kterej jsem odkoukal od tebe. Hele: SVANC: MACHALIK, MACHALIK.

    Dobry, ne? :)
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Audio Note Jinro integrated amplifier | Stereophile.com
    http://www.stereophile.com/content/audio-note-jinro-integrated-amplifier
    "Everybody knows about Ferrari, Rolex, and Leica"....

    2013 Recommended Components Integrated Amps & Receivers | Stereophile.com
    http://www.stereophile.com/content/2013-recommended-components-integrated-amps-amp-receivers
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Vida, tak teď už je Richard Clark Challenge podvod - to je opravdu argumentační zoufalství... A se statistickou pravděpodobností jen žvaníš - těch lidí samozřejmě nebyly milióny ale "jen" tisíce a při daném počtu pokusů není těžké spočítat, že tady žádný problém s pravděpodobností není. Btw zmínka o ekvalizérech potěšila, opět jsi nezklamal ;).

    A co tenhle test - to byl taky podvod? :)

    Jinak je celkem pochopitelné, že bys nejraději jenom vykládal nesmysly o tom, co všechno dělám, nedělám a co si myslím o tom či onom, popř. rovnou argumentoval trabantím komplexem. To je totiž mnohem snazší, než se snažit vysvětlovat nevysvětlitelné. Ono je poněkud absurdní říkat, že "na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtej průser" a zároveň připouštět, že v přímém srovnání s možností okamžitého přepnutí to nejde poznat od sebe ani po několika hodinách poslechu vlastnoručně vybraných skladeb. Vysvětlovat takovéto rozpory vyžaduje značné demagogické dovednosti a aplikaci složitých myšlenkových konstrukcí, ve kterých se to všechno lépe schová. A i když obojí jsi tu postupně vypiloval téměř k dokonalosti, tak celkově to přesto nedává rozumný smysl.

    A přitom je vysvětlení tak prosté - když víš, co hraje, je velmi snadné popisovat zvuk expresivními výrazy i tam, kde bys bez této informace poznal kulový. Stejně tak je ovšem jasné, že jako člověk, který investoval statisíce do zesilovače s léčivými účinky, tohle nikdy neuznáš :).
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Jak to děláš, že jsi stále tak mimo? Ajo, už vím, ty vůbec nevíš, o čem je řeč.

    Na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtek průser. Na základě svých letitých zkušeností s audiem a vlivy jednotlivých komponentů na zvuk odhadneš, co způsobuje onu kvalitu/nekvalitu jednotlivých expozic. Pro tebe by bylo největším překvapením, že bedny zvuk moc neovlivňují, rozhodně ne co se zkreslení týče, spíš mají vliv na barvu a rozsah, ale nikoli na kvalitu projevu. To neřeš, nerozumíš, co ti říkám.
    No, a tak to je.

    Myslím si, že dobrej a špatnej zesilovač by byl poznat i ve slepým testu, a popravdě nechápu, jak je byť i jen statisticky možný, že už milion lidí došlo k nějakýmu tomu zmrdovi domů a ještě nikdo nevyhrál těch deset tyček. Kořeň musí podvádět - což dokazuje už jen to, že do řetězce dává ekvalizéry a jiný hovadiny. I kdyby to měla bejt úplná haluz, tak už to měl dávno někdo shrábnout. Tvoje smůla je, že si slepej test žádnejch dvou komponentů, nota bene dobrýho a špatnýho, nikdy neuděláš, protože žádnej majitel dobrých věcí na světě se ničím takovým nebude zabývat, jeho čas je jednoduše příliš drahej. Celá ta tvoje agitka proti veškeré elektronice mladší pětatřiceti let je postavená na představách, iluzích a zbožných přáních (a trabantím komplexu).
    Neřeš to, fakt. Nemáš bazál na to se nikam dostat.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Takže na výstavě poznáš, že jeden zesík hraje špičkově a druhý třeba jen výborně - viz post MACHALIK, který zjevně implikuje, že toto srovnání přímo na výstavě možné je.
    Jsi-li schopen říci, že jeden hraje lépe než druhý, dokázal bys je i poznat od sebe. Tvrdit opak je popřením veškeré logiky.

    Tak proč rozdíly poznatelné v podmínkách výstavy nejsou poznat během několika hodin přepínacího testu v bytě a se zesilovači zcela rozdílných tříd? To by přece mělo být mnohem snadnější.

    Můžeš to nějak srozumitelně vysvětlit? A kdyby to šlo bez používání slov jako "magie" a ohýbání logiky... :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    ROZDIL mezi zesilovaci, mily Watsone, ROZDIL kvantifikujes az po delsim porovnani.

    To, jestli neco hraje dobre nebo spatne, slysis za sekundu. Mimochodem je usmevny, jak si myslis, ze za veskerej dobrej ci spatnej vyslednej zvuk vsech aparatu na svete muzou BEDNY. To mi doted nedoslo. Jak se vyrovnavas s faktem, ze nekdy ty stejne bedny hrajou dobre a jindy jinde blbe? Mistnost, ze? :))
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Roky tady buduješ celou tu (nesmyslnou, ale to teď vzal čert) myšlenkovou konstrukci o tom, že pro posouzení zesilovačů je nutné je týdny testovat doma. A teď se ti to celé sesype jen kvůli hlášce, ze které vyplývá, že stačí navštívit stánek na výstavě.

    Vysvětlit tenhle rozpor neumíš, tak tu jen dokola opakuješ hloupé řeči o mě. Argumentace jak řemen! :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Prijdes mi jak mimino, ktery sleduje hru v sach. Vykuleny oci, ale nechape nic. Tak to neres! Proste existujou akorat dobry a spatny bedny. Tecka.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Takže léta zkušeností se uplatňují na výstavě, kde poznáš dobrý nebo horší zesilovač. Ale v několikahodinovém slepém testu ti nejsou nic platné, tam jeden od druhého nepoznáš. Jo, to dává smysl... :)
    A to s tou magií, to bylo taky dobrý :). Tohle slovo tvůj přístup k hiendu vystihuje nejlépe ze všeho.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Ber to prostě tak, že když o něčem nevíš ani zbla, tak ti spousta věcí bude připadat zvláštních, nesmyslných, tajuplných a zkrátka nevysvětlitelných. Dostatečně pokročilá technologie se jeví jako magie. Netřeba truchlit, každý rozumí něčemu.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Nemá cenu ti vysvětlovat, že po mnoha letech zkušeností člověk už některý věci pozná, kupř. jestli limitem/silným článkem aparátu jsou bedny nebo zesilovač, a tudíž že je možné někam přijít a říct si, tyvole, to hraje dobře! Pro tebe se jedná o zjevný rozpor, ale on není, pouze musíš mít nasamplované takové základy jako jak se na zvuku aparátu podílí bedny, jak zesilovač, co dělá co a jaké vady můžeš přisoudit čemu. Pak poznáš, jestli něco hraje dobře nebo ne, zejména když znáš jiné části řetězce - a já znám opravdu hodně věcí. Ve tvém případě je to však všechno střílení do prázdna. Slyšíš aparát a nevíš, co se děje, maximálně si řekneš, že bedny hrajou nebo nehrajou dobře (přičemž se budeš v 80 % mýlit ve svém úsudku) a jdeš dál. Tedy hypoteticky, kdyby se ti někdy něco takovýho stalo. Jakože nestane. Když sedíš doma.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Když tedy je možné porovnávat zvuk dvou zesíků při návštěvě výstavního stánku, proč to nejde několika hodinami poslechu vlastních vybraných skladeb?

    Na výstavě poznáš, že ten lepší model hraje o chlup lépe, ale se zavřenýma očima bys to neslyšel? :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    MADCAT: Tady je PDFko o tom vysokým zesu. Ten novej placatej jsem neslyšel.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Jak roztomilé... Když tě upozorním na zjevné rozpory ve tvých tvrzeních, tak se ani nesnažíš nic vysvětlovat. A není divu, v daném případě toho ani moc vysvětlovat nejde. Takže opět přichází kličkování a opět formou starých dobrých "hovorů o oponentovi" :).

    To je mimochodem další důvod, proč diskuze s tebou nemá smysl. Jako by nestačily důvody, uvedené tady.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    MADCAT: To jsou dva monobloky Hercules (1100 W/8 Ohm) a to veprostřed bude stereo konec Centaur. Zjevně srovnání top modelu vs. podmodelu = rozuměj obojí hraje stejně, takže to ukazují lidem, aby je zblbli.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Tak já ti ho zase nechám teď, jo? :)
    Hele, nechceš se začít vyjadřovat jen k tomu, čemu rozumíš? Fakt to není na škodu. Kdyby ne, tak tady máme třeba klub o whisky; v případě, že seš abstinent, je to ideální místo, kde provětrat svůj ostrovtip a vysvětlit plénu, že domácí šlivka tvýho souseda je nesouměřitelně lepší či minimálně stejná jako všechny ty pětadvacetiletý špiritusy, co my ostatní pijem. Fakt! Jdi do toho.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    MACHALIK: Vypadá to jak nějaký odvlhčovače nebo čističky vzduchu :) Jinak teda ty tři krabice vpředu jsou co? Dva monobloky plus ... ? Nebo jeden stereo zesik plus ... ? Předzesilovač?
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Blábolíš. Když jde o slepé testy, tak pro posouzení zesilovače podle tebe nestačí ani hodiny soustředěného poslechu a tvrdíš, že je nutné jej mít týdny doma. A teď se tváříš, že klidně můžeš posuzovat zesilovač na základě návštěvy výstavního stánku.

    Btw pokud jsi mi chtěl nechat poslední slovo (MACHALIK), tak jsi propásl výbornou příležitost mlčet (MACHALIK).
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    POLMO: Jsou to monstra!



    SVANC: Ale jdi ty. Tvým hláškám chybí elementární znalosti a zkušenosti s čímkoli, o čem už pět? sedm? let diskutuješ.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Ale jdi ty... :). Tvým hláškám chybí elementární konzistentnost, v tom je problém.
    POLMO
    POLMO --- ---
    MACHALIK: ono je to dost velke, sa to nezda...

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Svět hifi pro tebe bude zkrátka navždy krajinou plnou tajemství, záhad, dvojsmyslů a nepochopení :)
    SVANC
    SVANC --- ---
    Přesně tak. Aby bylo možné poznat kvalitu zesilovače, nestačí prý ani hodiny poslechu s vlastními vybranými nahrávkami. Je přece nutné mít jej doma nejméně dva týdny, raději měsíc. Jinak to je, jako když měříš vyleštěnost materiálu skládacím metrem - nebo to snad už neplatí? :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Svanc čte: "bedny hrály dobře" :))
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Toto se mně strašně líbí, slyšel jsem to v Mnichově a byl jsem nadšenej.



    Říkají si Constellation Audio.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Mains Products | Atlas Cables
    http://www.atlascables.com/mains-products.html
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Haha, další bulhar: z veřejných reiew k nejmenovanému vyhlášenému phonoampu:
    " Tento poměrně zlepšil zvuk. Celkové skóre 1:1 v porovnání s levnými modely pro kutily. Na slepé zkoušce s mým DIY by nikdo z posluchačů nepoznal rozdíl. Jediný rozdíl je, že náklady na DIY kolem $ 35" ... branko michaljev
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Jak jsem napsal, uz je to nuda, tak ti to posledni slovo necham :)
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Mě jako projev klaunství spíš připadá věta "Všechno, co jsem kdy napsal, je stejně tak průkazné jako to, co jsi napsal ty." Chce to hodně samolibosti, aby se člověk domníval, že jeho vlastní tvrzení, podložené pouhým subjektivním pocitem, má stejnou váhu jako odkazy na dobře dokumentované experimenty, provedené za kontrolovaných podmínek.
    Typickým příkladem je tvrzení o tom, že slepý test dopadne vždy stejně a že není dostatečně citlivý. Přestože jsem tu pro opačný názor uvedl více argumentů, které by jako validní byly brány v libovolném oboru, ty stále dokola opakuješ to samé a tváříš se, že tato "pravda" má stejnou váhu. Jediné, oč se přitom opíráš, jsou nesmyslné příměry o ženských a autech, naposledy ten o vodě. I ten má stejnou logickou vadu, jako ty předchozí: "...parametry vody taky nepoznáš pouhým napitím, někdy je třeba nutné tu vodu pít delší dobu - a taky se s ní mýt, mýt s ní nádobí, sklo a jiné věci. Ale tady se přece bavíme jen o zvuku, v případě vody o chuti. A pro její zjištění vůbec nemusíš mýt sebe, nádobí nebo cokoli jiného - stačí se napít, stejně jako zesilovač stačí slyšet.

    Opakovaně mi přitom předhazuješ, že stanovím pravidla debaty tak, aby jiný názor než můj neměl šanci. Ale tohle je naopak přesně to, co děláš ty sám: Subjektivní dojem má ve tvé realitě stejnou váhu, jako vědeckou metodou dokázaný fakt. Dokonce i větší váhu, než změřené parametry, protože měřením prý nelze odhalit vše, co lze detekovat sluchem. Co na tom, že moderní měřicí přístroje dokáží jednotlivé parametry měřit s přesností o několik řádů vyšší, než je možné poznat poslechem. O jaký záhadný a neměřitelný parametr by se přitom mělo jednat, už samozřejmě neřekneš. Nanejvýš se dozvíme cosi o komplexní problematice a že vše není tak jednoduché. Ale ono to není ani zas tak složité. Ve skutečnosti je celý hudební signál časovým průběhem jedné jediné veličiny v pásmu pár desítek kHz. Představa, že se současnou technikou není možné porovnat rozdíl takového signálu mezi vstupem a výstupem přístroje, je komická. Přesto i toto odmítáš, protože pak by nebylo možné argumentovat jen subjektivně.
    Taková jsou tedy tvoje pravidla pro debatu o technických zařízeních - dojmy mají větší váhu než kontrolované experimenty a měření.

    Nezbývá než souhlasit, že nemá smysl v ní dál pokračovat.

    DOCKINEZ: Vícekrát tu bylo řečeno, že celá debata se týká pouze jediného aspektu aparatury - zvuku. Nikdo nezpochybňuje, že jsou i jiná hlediska, podle kterých má smysl se rozhodovat, co si člověk koupí :).
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Já zas i jako fanda MCI vyměnil dizajnový lampový skvost MC 275 za dvě černý trubky MF, který stojej pod jarmarou, páč na hezkej look to prostě nehraje. Chápu ale, že když je někdo švorc tak nakupuje i audio hlavně vočima. Ale snažit se takovu nehoráznost zevšeobecňovat?
    PS. Mně se líbí Krell, že tam ty modrý ledky v tojúhelníku rozsvicujou podle toho jak naskakuje " žhavení" a vůbec vypadaj jak zaměřovač vod predátora :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam