• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    BLAF
    BLAF --- ---
    MATT: Ha! Ten parni gramec je hustej :) jen skoda, ze ma regulaci otacek na elektriku :(
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    MATT: ta věc uprostřed na stojánku je co? mám už blbý voči...
    MATT
    MATT --- ---
    nejni na poradnou hornu a gramec!



    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MATT: nic si z toho nedělej, takovejch je vás tu víc :o)
    MATT
    MATT --- ---
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Btw s tím jedním kliknutím kecáš, ale to nevadí, na to jsem zvyklý.
    SVANC
    SVANC --- ---
    Nebylo nutné na nic klikat. Už ten tvůj předpoklad sám o sobě, že v soutěži o 10000 dolarů stačí správný zesilovač určit jednou, tedy analogie hodu mincí, byl - mírně řečeno - nepříliš promyšlený... "Ty ses fakt matematik" :D

    Co ten Sroll? Může být ještě slyšitelně lepší zesík?
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ja nevim, Svancu, ja za poslednich snad pet let klikl na jeden jedinej odkaz od tebe a to na ten s tim testem sluchu a zkresleni, kterej, jak se ukazalo, byl naprosto profesionalne nahranej v -50 dB, cili dalsi genialni podpurna vec pro tve teorie. Od te doby jsem uz na nic neklikl.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Takže ty sis myslel, že v Richard Clark Challenge jednou ukážeš na jeden nebo na druhý zesík a vyhraješ deset tisíc dolarů??? Něco jako když házíš mincí? Ty "matematiku"... :-DDD

    Btw parametry toho tvýho Srolla jsou vynikající, o tom žádná. A Šroll sám píše, že jeho zkreslení je neslyšitelné, o čemž vůbec nepochybuji. Z mého pohledu ten přístroj s velkou rezervou splňuje představu "dokonalého" zesilovače, který nemá žádné vady detekovatelné lidským sluchem (nepatrný šum slyšitelný s uchem na výškáči za vadu nepovažuji).
    Přesto by mě zajímal tvůj názor - lze podle tebe vyrobit ještě dokonalejší zesilovač, který bude mít slyšitelně lepší zvuk?
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Nebyly jich miliony, ale jen tisice, a z tisicu pokusu se vubec nikdo nikdy ani jednou netrefil. Ty ses fakt matematik. Vsak se modli k cemu chces, ne? Cokoli konvenuje tve vire, treba ze si hodis 5000x korunou a vzdy ti padne panna. Cokoli.

    Na zbytek ti odpovim zpusobem, kterej jsem odkoukal od tebe. Hele: SVANC: MACHALIK, MACHALIK.

    Dobry, ne? :)
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    Audio Note Jinro integrated amplifier | Stereophile.com
    http://www.stereophile.com/content/audio-note-jinro-integrated-amplifier
    "Everybody knows about Ferrari, Rolex, and Leica"....

    2013 Recommended Components Integrated Amps & Receivers | Stereophile.com
    http://www.stereophile.com/content/2013-recommended-components-integrated-amps-amp-receivers
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Vida, tak teď už je Richard Clark Challenge podvod - to je opravdu argumentační zoufalství... A se statistickou pravděpodobností jen žvaníš - těch lidí samozřejmě nebyly milióny ale "jen" tisíce a při daném počtu pokusů není těžké spočítat, že tady žádný problém s pravděpodobností není. Btw zmínka o ekvalizérech potěšila, opět jsi nezklamal ;).

    A co tenhle test - to byl taky podvod? :)

    Jinak je celkem pochopitelné, že bys nejraději jenom vykládal nesmysly o tom, co všechno dělám, nedělám a co si myslím o tom či onom, popř. rovnou argumentoval trabantím komplexem. To je totiž mnohem snazší, než se snažit vysvětlovat nevysvětlitelné. Ono je poněkud absurdní říkat, že "na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtej průser" a zároveň připouštět, že v přímém srovnání s možností okamžitého přepnutí to nejde poznat od sebe ani po několika hodinách poslechu vlastnoručně vybraných skladeb. Vysvětlovat takovéto rozpory vyžaduje značné demagogické dovednosti a aplikaci složitých myšlenkových konstrukcí, ve kterých se to všechno lépe schová. A i když obojí jsi tu postupně vypiloval téměř k dokonalosti, tak celkově to přesto nedává rozumný smysl.

    A přitom je vysvětlení tak prosté - když víš, co hraje, je velmi snadné popisovat zvuk expresivními výrazy i tam, kde bys bez této informace poznal kulový. Stejně tak je ovšem jasné, že jako člověk, který investoval statisíce do zesilovače s léčivými účinky, tohle nikdy neuznáš :).
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Jak to děláš, že jsi stále tak mimo? Ajo, už vím, ty vůbec nevíš, o čem je řeč.

    Na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtek průser. Na základě svých letitých zkušeností s audiem a vlivy jednotlivých komponentů na zvuk odhadneš, co způsobuje onu kvalitu/nekvalitu jednotlivých expozic. Pro tebe by bylo největším překvapením, že bedny zvuk moc neovlivňují, rozhodně ne co se zkreslení týče, spíš mají vliv na barvu a rozsah, ale nikoli na kvalitu projevu. To neřeš, nerozumíš, co ti říkám.
    No, a tak to je.

    Myslím si, že dobrej a špatnej zesilovač by byl poznat i ve slepým testu, a popravdě nechápu, jak je byť i jen statisticky možný, že už milion lidí došlo k nějakýmu tomu zmrdovi domů a ještě nikdo nevyhrál těch deset tyček. Kořeň musí podvádět - což dokazuje už jen to, že do řetězce dává ekvalizéry a jiný hovadiny. I kdyby to měla bejt úplná haluz, tak už to měl dávno někdo shrábnout. Tvoje smůla je, že si slepej test žádnejch dvou komponentů, nota bene dobrýho a špatnýho, nikdy neuděláš, protože žádnej majitel dobrých věcí na světě se ničím takovým nebude zabývat, jeho čas je jednoduše příliš drahej. Celá ta tvoje agitka proti veškeré elektronice mladší pětatřiceti let je postavená na představách, iluzích a zbožných přáních (a trabantím komplexu).
    Neřeš to, fakt. Nemáš bazál na to se nikam dostat.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Takže na výstavě poznáš, že jeden zesík hraje špičkově a druhý třeba jen výborně - viz post MACHALIK, který zjevně implikuje, že toto srovnání přímo na výstavě možné je.
    Jsi-li schopen říci, že jeden hraje lépe než druhý, dokázal bys je i poznat od sebe. Tvrdit opak je popřením veškeré logiky.

    Tak proč rozdíly poznatelné v podmínkách výstavy nejsou poznat během několika hodin přepínacího testu v bytě a se zesilovači zcela rozdílných tříd? To by přece mělo být mnohem snadnější.

    Můžeš to nějak srozumitelně vysvětlit? A kdyby to šlo bez používání slov jako "magie" a ohýbání logiky... :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    ROZDIL mezi zesilovaci, mily Watsone, ROZDIL kvantifikujes az po delsim porovnani.

    To, jestli neco hraje dobre nebo spatne, slysis za sekundu. Mimochodem je usmevny, jak si myslis, ze za veskerej dobrej ci spatnej vyslednej zvuk vsech aparatu na svete muzou BEDNY. To mi doted nedoslo. Jak se vyrovnavas s faktem, ze nekdy ty stejne bedny hrajou dobre a jindy jinde blbe? Mistnost, ze? :))
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Roky tady buduješ celou tu (nesmyslnou, ale to teď vzal čert) myšlenkovou konstrukci o tom, že pro posouzení zesilovačů je nutné je týdny testovat doma. A teď se ti to celé sesype jen kvůli hlášce, ze které vyplývá, že stačí navštívit stánek na výstavě.

    Vysvětlit tenhle rozpor neumíš, tak tu jen dokola opakuješ hloupé řeči o mě. Argumentace jak řemen! :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Prijdes mi jak mimino, ktery sleduje hru v sach. Vykuleny oci, ale nechape nic. Tak to neres! Proste existujou akorat dobry a spatny bedny. Tecka.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Takže léta zkušeností se uplatňují na výstavě, kde poznáš dobrý nebo horší zesilovač. Ale v několikahodinovém slepém testu ti nejsou nic platné, tam jeden od druhého nepoznáš. Jo, to dává smysl... :)
    A to s tou magií, to bylo taky dobrý :). Tohle slovo tvůj přístup k hiendu vystihuje nejlépe ze všeho.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam