• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Jsi opravdu tak blbej nebo to jen předstíráš? Já neřekl, že stačí určit ten zesík jednou, já řekl, že aspoň jeden z těch tisíců (!!!) lidí se musel aspoň jednou strefit a správně identifikovat (pomocí všech svých pokusů, které za celé odpoledne měl), kterej zesík je kterej. Uděláš slepej test, vyhodnotíš excelopvou tabulku, vyjde ti, že jsi se trefil/netrefil ve 45/55 % = výsledek je neprůkaznej. Nevím, kde má Richard Clark svůj threshold, kdy prohlásí, že tentokrát je to teda už průkazdý - třeba ho má na 100 %. Pak se udělá sto přepnutí a logicky ho není možný dosáhnout. Kdyby se dělalo jen deset přepnutí - nebo jen šest za odpoledne = posloucháš dlouhý sekce, ne stokrát přepnutí jedné písničky - tak se pravděpodobnost, že (i čistě náhodou) trefíš poměr 70/30 % a bum: vyhráváš desítku. Je super nepravděpodobné, že z tisíců lidí nikdo, opakuju nikdo nikdy nepřesáhnul ten výherní threshold. Čistě statisticky, když provedeš mnoho tisíc pokusů s lidmi, tak prostě některej z nich z důvodu chyby nebo náhody vyjde jinak než ty ostatní. Ne tak tady. Z toho logicky vyplývá, že buď má Richard Clark nějaký nesmyslný výherní kritéria (100/0 %) nebo nesmyslný podmínky testu (povinných sto přepnutí za session), který ve výsledku zajistí, že to prostě nikdy nikdo nemá šanci poznat. Plus samozřejmě ekvalizéry - už jen tím se diskvalifikuje, ale to nechme. Každopádně je dobře, že děláš ty překlady.
      SVANC
      SVANC --- ---
      Nebylo nutné na nic klikat. Už ten tvůj předpoklad sám o sobě, že v soutěži o 10000 dolarů stačí správný zesilovač určit jednou, tedy analogie hodu mincí, byl - mírně řečeno - nepříliš promyšlený... "Ty ses fakt matematik" :D

      Co ten Sroll? Může být ještě slyšitelně lepší zesík?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Ja nevim, Svancu, ja za poslednich snad pet let klikl na jeden jedinej odkaz od tebe a to na ten s tim testem sluchu a zkresleni, kterej, jak se ukazalo, byl naprosto profesionalne nahranej v -50 dB, cili dalsi genialni podpurna vec pro tve teorie. Od te doby jsem uz na nic neklikl.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Takže ty sis myslel, že v Richard Clark Challenge jednou ukážeš na jeden nebo na druhý zesík a vyhraješ deset tisíc dolarů??? Něco jako když házíš mincí? Ty "matematiku"... :-DDD

      Btw parametry toho tvýho Srolla jsou vynikající, o tom žádná. A Šroll sám píše, že jeho zkreslení je neslyšitelné, o čemž vůbec nepochybuji. Z mého pohledu ten přístroj s velkou rezervou splňuje představu "dokonalého" zesilovače, který nemá žádné vady detekovatelné lidským sluchem (nepatrný šum slyšitelný s uchem na výškáči za vadu nepovažuji).
      Přesto by mě zajímal tvůj názor - lze podle tebe vyrobit ještě dokonalejší zesilovač, který bude mít slyšitelně lepší zvuk?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Nebyly jich miliony, ale jen tisice, a z tisicu pokusu se vubec nikdo nikdy ani jednou netrefil. Ty ses fakt matematik. Vsak se modli k cemu chces, ne? Cokoli konvenuje tve vire, treba ze si hodis 5000x korunou a vzdy ti padne panna. Cokoli.

      Na zbytek ti odpovim zpusobem, kterej jsem odkoukal od tebe. Hele: SVANC: MACHALIK, MACHALIK.

      Dobry, ne? :)
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Audio Note Jinro integrated amplifier | Stereophile.com
      http://www.stereophile.com/content/audio-note-jinro-integrated-amplifier
      "Everybody knows about Ferrari, Rolex, and Leica"....

      2013 Recommended Components Integrated Amps & Receivers | Stereophile.com
      http://www.stereophile.com/content/2013-recommended-components-integrated-amps-amp-receivers
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Vida, tak teď už je Richard Clark Challenge podvod - to je opravdu argumentační zoufalství... A se statistickou pravděpodobností jen žvaníš - těch lidí samozřejmě nebyly milióny ale "jen" tisíce a při daném počtu pokusů není těžké spočítat, že tady žádný problém s pravděpodobností není. Btw zmínka o ekvalizérech potěšila, opět jsi nezklamal ;).

      A co tenhle test - to byl taky podvod? :)

      Jinak je celkem pochopitelné, že bys nejraději jenom vykládal nesmysly o tom, co všechno dělám, nedělám a co si myslím o tom či onom, popř. rovnou argumentoval trabantím komplexem. To je totiž mnohem snazší, než se snažit vysvětlovat nevysvětlitelné. Ono je poněkud absurdní říkat, že "na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtej průser" a zároveň připouštět, že v přímém srovnání s možností okamžitého přepnutí to nejde poznat od sebe ani po několika hodinách poslechu vlastnoručně vybraných skladeb. Vysvětlovat takovéto rozpory vyžaduje značné demagogické dovednosti a aplikaci složitých myšlenkových konstrukcí, ve kterých se to všechno lépe schová. A i když obojí jsi tu postupně vypiloval téměř k dokonalosti, tak celkově to přesto nedává rozumný smysl.

      A přitom je vysvětlení tak prosté - když víš, co hraje, je velmi snadné popisovat zvuk expresivními výrazy i tam, kde bys bez této informace poznal kulový. Stejně tak je ovšem jasné, že jako člověk, který investoval statisíce do zesilovače s léčivými účinky, tohle nikdy neuznáš :).
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Jak to děláš, že jsi stále tak mimo? Ajo, už vím, ty vůbec nevíš, o čem je řeč.

      Na výstavě poznáš, že jeden zvuk je dobrej, druhej lepší, třetí skvělej, čtvrtek průser. Na základě svých letitých zkušeností s audiem a vlivy jednotlivých komponentů na zvuk odhadneš, co způsobuje onu kvalitu/nekvalitu jednotlivých expozic. Pro tebe by bylo největším překvapením, že bedny zvuk moc neovlivňují, rozhodně ne co se zkreslení týče, spíš mají vliv na barvu a rozsah, ale nikoli na kvalitu projevu. To neřeš, nerozumíš, co ti říkám.
      No, a tak to je.

      Myslím si, že dobrej a špatnej zesilovač by byl poznat i ve slepým testu, a popravdě nechápu, jak je byť i jen statisticky možný, že už milion lidí došlo k nějakýmu tomu zmrdovi domů a ještě nikdo nevyhrál těch deset tyček. Kořeň musí podvádět - což dokazuje už jen to, že do řetězce dává ekvalizéry a jiný hovadiny. I kdyby to měla bejt úplná haluz, tak už to měl dávno někdo shrábnout. Tvoje smůla je, že si slepej test žádnejch dvou komponentů, nota bene dobrýho a špatnýho, nikdy neuděláš, protože žádnej majitel dobrých věcí na světě se ničím takovým nebude zabývat, jeho čas je jednoduše příliš drahej. Celá ta tvoje agitka proti veškeré elektronice mladší pětatřiceti let je postavená na představách, iluzích a zbožných přáních (a trabantím komplexu).
      Neřeš to, fakt. Nemáš bazál na to se nikam dostat.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Takže na výstavě poznáš, že jeden zesík hraje špičkově a druhý třeba jen výborně - viz post MACHALIK, který zjevně implikuje, že toto srovnání přímo na výstavě možné je.
      Jsi-li schopen říci, že jeden hraje lépe než druhý, dokázal bys je i poznat od sebe. Tvrdit opak je popřením veškeré logiky.

      Tak proč rozdíly poznatelné v podmínkách výstavy nejsou poznat během několika hodin přepínacího testu v bytě a se zesilovači zcela rozdílných tříd? To by přece mělo být mnohem snadnější.

      Můžeš to nějak srozumitelně vysvětlit? A kdyby to šlo bez používání slov jako "magie" a ohýbání logiky... :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      ROZDIL mezi zesilovaci, mily Watsone, ROZDIL kvantifikujes az po delsim porovnani.

      To, jestli neco hraje dobre nebo spatne, slysis za sekundu. Mimochodem je usmevny, jak si myslis, ze za veskerej dobrej ci spatnej vyslednej zvuk vsech aparatu na svete muzou BEDNY. To mi doted nedoslo. Jak se vyrovnavas s faktem, ze nekdy ty stejne bedny hrajou dobre a jindy jinde blbe? Mistnost, ze? :))
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Roky tady buduješ celou tu (nesmyslnou, ale to teď vzal čert) myšlenkovou konstrukci o tom, že pro posouzení zesilovačů je nutné je týdny testovat doma. A teď se ti to celé sesype jen kvůli hlášce, ze které vyplývá, že stačí navštívit stánek na výstavě.

      Vysvětlit tenhle rozpor neumíš, tak tu jen dokola opakuješ hloupé řeči o mě. Argumentace jak řemen! :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Prijdes mi jak mimino, ktery sleduje hru v sach. Vykuleny oci, ale nechape nic. Tak to neres! Proste existujou akorat dobry a spatny bedny. Tecka.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Takže léta zkušeností se uplatňují na výstavě, kde poznáš dobrý nebo horší zesilovač. Ale v několikahodinovém slepém testu ti nejsou nic platné, tam jeden od druhého nepoznáš. Jo, to dává smysl... :)
      A to s tou magií, to bylo taky dobrý :). Tohle slovo tvůj přístup k hiendu vystihuje nejlépe ze všeho.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Ber to prostě tak, že když o něčem nevíš ani zbla, tak ti spousta věcí bude připadat zvláštních, nesmyslných, tajuplných a zkrátka nevysvětlitelných. Dostatečně pokročilá technologie se jeví jako magie. Netřeba truchlit, každý rozumí něčemu.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Nemá cenu ti vysvětlovat, že po mnoha letech zkušeností člověk už některý věci pozná, kupř. jestli limitem/silným článkem aparátu jsou bedny nebo zesilovač, a tudíž že je možné někam přijít a říct si, tyvole, to hraje dobře! Pro tebe se jedná o zjevný rozpor, ale on není, pouze musíš mít nasamplované takové základy jako jak se na zvuku aparátu podílí bedny, jak zesilovač, co dělá co a jaké vady můžeš přisoudit čemu. Pak poznáš, jestli něco hraje dobře nebo ne, zejména když znáš jiné části řetězce - a já znám opravdu hodně věcí. Ve tvém případě je to však všechno střílení do prázdna. Slyšíš aparát a nevíš, co se děje, maximálně si řekneš, že bedny hrajou nebo nehrajou dobře (přičemž se budeš v 80 % mýlit ve svém úsudku) a jdeš dál. Tedy hypoteticky, kdyby se ti někdy něco takovýho stalo. Jakože nestane. Když sedíš doma.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Když tedy je možné porovnávat zvuk dvou zesíků při návštěvě výstavního stánku, proč to nejde několika hodinami poslechu vlastních vybraných skladeb?

      Na výstavě poznáš, že ten lepší model hraje o chlup lépe, ale se zavřenýma očima bys to neslyšel? :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MADCAT: Tady je PDFko o tom vysokým zesu. Ten novej placatej jsem neslyšel.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Jak roztomilé... Když tě upozorním na zjevné rozpory ve tvých tvrzeních, tak se ani nesnažíš nic vysvětlovat. A není divu, v daném případě toho ani moc vysvětlovat nejde. Takže opět přichází kličkování a opět formou starých dobrých "hovorů o oponentovi" :).

      To je mimochodem další důvod, proč diskuze s tebou nemá smysl. Jako by nestačily důvody, uvedené tady.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      MADCAT: To jsou dva monobloky Hercules (1100 W/8 Ohm) a to veprostřed bude stereo konec Centaur. Zjevně srovnání top modelu vs. podmodelu = rozuměj obojí hraje stejně, takže to ukazují lidem, aby je zblbli.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: Tak já ti ho zase nechám teď, jo? :)
      Hele, nechceš se začít vyjadřovat jen k tomu, čemu rozumíš? Fakt to není na škodu. Kdyby ne, tak tady máme třeba klub o whisky; v případě, že seš abstinent, je to ideální místo, kde provětrat svůj ostrovtip a vysvětlit plénu, že domácí šlivka tvýho souseda je nesouměřitelně lepší či minimálně stejná jako všechny ty pětadvacetiletý špiritusy, co my ostatní pijem. Fakt! Jdi do toho.
      MADCAT
      MADCAT --- ---
      MACHALIK: Vypadá to jak nějaký odvlhčovače nebo čističky vzduchu :) Jinak teda ty tři krabice vpředu jsou co? Dva monobloky plus ... ? Nebo jeden stereo zesik plus ... ? Předzesilovač?
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam