• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    http://www.audiofidelity.com.au/portfolio/brinkmann/#
    Brinkmann Bardo- direct magnetic drive. Hraje velice slusne. Top class imo.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Nebuď zas hysterickej. A mým cílem je mít doma továrnu na čokoládu :o)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Netřeba doma provozovat koncertní hlasitost ani reprodukovat PA. Třeba mít kvalitní zvuk bez omezení v plné frekvenční šíři a dynamice a reálné velikosti. To poskytnou velké bedny, které navíc samozřejmě jsou konstruované do běžných prostor, nejsou to ozvučovací aparáty, jak si majitelé ptačích budek myslí. Kvalita basů přichází s velikostí měniče, ne s jeho výchylkou. S tou roste zkreslení. Jsem závislej na nezkreslených basech, to je pravda. Poslouchat, jak se dvoupásmo s objemem 30 l trápí, je hrozný, hraje to jak věž od Aiwy, ať to stojí cokoli. Nenaděláš nic.

    Grande Utopia je bedna do normálního bytu a hraje líp než malé mrdky. Cílem je mít doma nějaké ty Grande Utopie, ať už těm svým ta která značka říká jakkoli.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    DEIKSAC: Srry, nauč se číst. Reprodukovat zvuk PA reproduktoru je právě Machalíkův koncept.
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    TEDDYBEDDY: porovnavas nesmysly, PA aparat svoji velikosti plni uplne jiny zadani. Plus koncertni hlasitosti myslis zvuk velkyho PAcka? Takze pak budem doma reprodukovat zvuk reproduktoru?
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Hele amigo, kdys před lety jsem ti tady jasně napsal, že jediná možnost, jak si užít koncertní hlasitosti je jít na koncert. Pokusy přiblížit se velikostí a charakterem PA aparátům v průměrných domácích podmínkách jsou hodně, hodně kontraproduktivní.
    Analogicky, když jseš fanda do F1 zajedeš si na závody. Když si ale doma postavíš autodráhu nebudeš mi doufám tvrdit, že nejlepší je ta s autíčky ve velikosti originálních monopostů, že jo.

    Jseš prostě jen závislej na témbru/ zkreslení velkejch plácaček nebo možná tvý uši neberou basy bez toho tlaku, nevím. O velikosti basovejch repro ale objektivně hifi nejni, na to vem jed ;)

    Podle stejné logiky: Která sluchátka jsou podle tebe víc hifi? :o)

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Ano, a oproti treba ReQuestu nebo pojdme rovnou k dnesnimu Summitu _jeste niz_ :) U Loganu od Statementu probiha devoluce. Quest je horsi nez Monolith, ReQuest nez Quest, Prodigy nez RQ, Summit je absolutni sracka. Mimochodem ti neverim ani vterinu, zes kdy vlastnil B&W Matrix 800, jak jsi mi kdysi kukal do posty; kdyby to tak bylo, tak nevykladas tyhlety hovadiny autenticky pro nezkuseny majitele malejch verglu. Nejakej Lab nebo Kraut nebo kyho certa prodavac z Prahy te uvrtal do Totemu a toho pisen ted kazes, tot vse.

    Vsichni vyrobci na svem vrcholu maji ty velke bedny s velkymi basaky (krome Totemu, ktery jako mnoho dalsich znacek bez ambici patrit mezi svetovou spicku nelze brat vazne). JM Lab, B&W, Backes Muller, Wilson, Avalon, Rockport, Von Schweikert, Verity, ted znovu i Dynaudio, Genesis, JBL, Kharma, Elac... I could go on. Jiste je tady par firem, ktery skladaji ty rady malejch basacku - Triangle, Vivid (ty jsou dobry nahore), Dali, ted uz Quadral, Gryphon - a vsem to bez vyjimky hraje blbe (bavime se o topmodelech, tech dvoumetrovejch stopadesatikilovejch, od kterejch se odvozuje vsechno ostatni). Cili opak je pravdou: vsichni slusni vyrobci logicky pouzivaji velke basaky, pac to jinak nejde. Predstava kosmickeho osmipalce z ponorky s vytlakem dvanacti az patnactipalce je dobra tak pro nepoucene ctenare casopisu, kteri se dostali az tak daleko, ze vi, ze "lehky = rychly" a proto lehkej basak ma rychly basy.
    Akorat ze to jsou stredy.

    Nic, neni ti pomoci. Malobednar bez zkusenosti. Nezoufej. Netreba nikoho presvedcit. My vsichni ostatni uz jsme doma par takovejch Totemu uz meli a mame to za sebou.
    DEIKSAC
    DEIKSAC --- ---
    muzu prosit o nejaky vysvetleni, pripadne podlozeny merenim z anechoicky komory, pojmu duneni?
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Kategorii " zázrak" navrhuješ imo logicky. Patří sem cokoli s basákem nad 10" v místnosti do 30m2, z čeho do 15min. nebude bolet hlava. Páč nic takovýho ale neexistuje, tak se vyjma několika zdařilých kusů absolutního top hájendu svéprávní výrobci velkejm plácačkám vyhybají.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Ty máš ale ty předchozí Logany, čili evolučně ještě níž. Máš recht, některý ani neduní, páč jsou zatlumený tak, že maj finálně na basech díru, viz. níže.
    Ano fyzika jasně říká, že zkreslení na ploše velkejch plácaček ty menší nemaj a ve stejný cenový/ kvalitativní třídě prostě hrajou přesněji, rychleji, čitelněji- prostě líp ;)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Posledni zazrak, co jsem slysel, byly nejlepsi 2p zn. Reference 3A za asi 300k: http://www.highendforum.cz/viewtopic.php?f=33&t=3028

    Pak jsem to prestal objizdet. Casu malo.
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Ostatne kategorii Zazrak by podle me mely zavest jako novou tridu reprosoustav. I. Absolute Spitzenklasse, II. Hochklasse A, III. Hochklasse B...-- a pred tim vsim, nove, Wunderklasse. Tam by odted sly vsechny ty dvoupasma na murich nohach :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    Zapominas, ze kazdej casopis vzdy popisuje kazdy komponent v jeho tride. Tj. Totemy muzou bejt ok ve tride skopku na pivo. Proc ne. Mala bedna.
    Ja nemam Quest :) A velky basaky neduni. Duni ty maly, kde se fyzika musi nahanet kouzlama. Ja tomu rikam zazrak. Tolik majitelu skopku tvrdi, ze ma doma zazrak. Tolik jich zve kazdyho na poslech. Nikdy se nekonal :) Kazdy vsak odjizdel s hubou dokoran z Matrixu nebo Titanu. Neznate to, no, tot vse. Bublina.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: To bez diskuze můj duněnímilný příteli :)
    A dybys to sám neslyšel, tak tady ti to napsali kucí ze Streophile.

    Takhle hrají Totemy
    " Bass. Spousta basů. Ve skutečnosti, velikostí skromný Totem produkuje ohromující množství nízkých kmitočtů. Spodky jdou čistě až do 32 Hz bez znatelného zadunění.
    Ještě důležitější je, Mani-2 nedosáhla svého úžasné basu na úkor definice. Reproduktor jde hluboko, ale hluboko v čistotě ! Poslech master CD-R Stereophile Festival nové orchestrální nahrávky byl magický zážitek. Když jsem produkoval tuto nahrávku, vysoko na mém seznamu cílů bylo pokusit se zachytit základní křehkost živého zvuku, ten pocit, kdy se neodvážíte ani dýchat...
    Je to jeden z mála reproduktorů se kterým bych mohl šťastně žít...... mohu nadšeně doporučit." John Atkinson.


    a takhle tvý Logany

    " Vážnější je nedostatek objemu v horním basu, v oktávě z asi 80-160Hz. Což bylo nejvíce patrné v reprodukci kontrabasu. Obsah harmonických v dolních registrech je poměrně vysoký, ale Quest se nepodařilo plně zhmotnit tělo a hmotnost kontrabasu. Než plně znějící a dominantní, spíše tenký mikrofonní kontrabas. Znělo to, jako kdyby byl na dietě."
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Určitě :) Totemy především. Z 12 cm basáku leze absolutorní projev díky technologiím z bombardéru B-2. Vůbec to nehučí, naopak :)
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: To bude on, v Brně dělal i projekt akustiky pavilonu D na Výstavišti. Mě navrhoval akustický úpravy poslechovky a změřenej dozvuk docela dobře odpovídal simulaci v projektu.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MACHALIK: Cywe nevim. Vince Bruzzese zas vylejvá Totemy borosilikátem, kerym se lepí keramika na spejsšatly. Je to všechno podvod ale hraje to, no :o)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Velmi pravděpodobně ano. Je z Brna? Já znám jen příjmení. Dělal kámošovi 30 m2 cimru k M800, hraje to tam skvěle:

    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    TEDDYBEDDY: Chlape to je bulšit, to není možný :))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam