• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO
    MATT
    MATT --- ---
    TEDDYBEDDY: já myslel, že číst se učí už na základce..



    The reference system comprised a dCS Purcell upsampler and Delius DAC, feeding a Music First Audio system controller and Chord Electronics SPM1200C power amp, and Bowers & Wilkins 802D loudspeakers. Cabling was predominantly Nordost, with an Isotek Titan mains conditioner.

    The link between the NAS units and the traditional hi-fi comprised two Naim units, a UnitiServe and an NDX. The UnitiServe was primarily used as a CD ripping tool and a network media server. The Naim NDX is a network music streamer with onboard DACs, bypassed here to use the dCS two-box DAC.

    The various storage drives were sited in another room, connected to a Cisco Linksys E4200 wireless gigabit router in the listening room via 25m of Belkin Cat 6 Ethernet cable. Another gigabit switch in the remote room (a Netgear ProSafe GS108), enabled several NAS units to be online at the same time, each connected to the router/switch with high-quality Cat 5e patch cable.



    TEDDYBEDDY: já vlastně ani ve vodárnách nedělám, jen pro ně.. fňuk..
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    MATT: A? Co v těch vodárnách vlastně děláš- instalatéra? Jednodušší článek pro instalatéry jsem už nenašel. Buď si to čti furt dokola, dokud nepochopíš nebo si doplň vzdělání.
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    TOMATSU: Já přeci neříkám v kompu. V tom testu je připojili natvrdo k referenčnímu upsampleru, DAcu, potažmo řetězci s BW Diamondama nakonci a slyšeli to co slyšeli. Bez jakýhokoli synchra imo pochopitelně.

    MATT
    MATT --- ---
    TEDDYBEDDY: přečti si aspoň půlk věty na jednáctém řádku... Jitter nevadí, pokud se data zpracovávají digitálně


    TOMATSU
    TOMATSU --- ---
    TEDDYBEDDY: Hele, ted zcela vazne. Fakt veris, ze kdyz budu mit v kompu X HDD ruzneho typu a vyrobce, ze stejnej hudebni soubor na nich ulozenej ve vysledku bude znit na vystupu jinak ?
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    BLAF: Moh ses zeptat už dávno a nebejt za kokota.
    FONTAN: Proč by nefungovalo nic? Jedno nevylučuje druhý.

    Hele hoši voe, fakt je to tak těžký pro vás pc instalatéry pochopit, že kvalitní audio D/A převodníky potřebujou krom kompletních, bezchybnejch dat eště jejich extrapřesný dávkování v čase? Jinak to bude kvalitním hifi aparátu slyšet. Sou to jen 2 parametry. Nechci vám způsobit žádný intelektuální/ emocionální trauma :o)
    PCTuning • Zobrazit téma - Jak nejlépe dostat digitální zvuk z PC do receiveru/DAC
    http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=19&t=205122
    FONTAN
    FONTAN --- ---
    TEDDYBEDDY: hele ja si myslim, ze zrovna v tomhle hovne neni treba slapat dal. ten test je zcela jasne haluz a opravdu je to tak, ze disky (pokud nejsou vadne, ale to by ti, jak jsem psal, nefungovalo nic, co je na nem) proste davaji data naprosto spravne a rozhodne i v dostatecnem objemu. (kolik maji tvoje nejlepsi flacy?)
    [wiki: As of 2010, a typical 7,200-rpm desktop HDD has a sustained "disk-to-buffer" data transfer rate up to 1030 Mbits/sec. tj tocici disk to laduje tempem pres 100 MB za sekundu]
    + TEDDYBEDDY - ehm.... myslim, ze mozna neco vis o hifi, ale o technologiich v pc vis evidentne uplny prd a skupina odborne znejicich terminu z tebe odpornika neudela (nechci se tim ohanet, ale vsimni si, ze v tomhle nazoru na efekt disku na reprodukci jsi tu uplne ale uplne sam )
    BLAF
    BLAF --- ---
    Koherence bez ULTRA- LOW JITTER MASTER CLOCK stoji za kokot, pisu si.
    MATT
    MATT --- ---
    MACHALIK: a slyšel si, že při deprivaci zraku se ostatní smysly naopak zbystřují?
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    TOMATSU: Bit za sekundu. V našem případě třeba s přesnou koherencí za pikosekundu.
    Našel si co způsobuje ten problém s jitterem, žejo?;)
    TOMATSU
    TOMATSU --- ---
    COZE ? HDD ze nemaji pro hi-end aparat dostatecny - kvalitni bitrate ? Nene, ze ne ? :))
    TEDDYBEDDY
    TEDDYBEDDY --- ---
    VOZKA: Vo hardiscích v hifi je třeba vědět jen to, že samy o sobě nejsou schopný dodat do hiend aparátu tak kvalitní bitrate aby se nedaly od sebe rozeznat podle zkreslení za převodníkem. Esi máš vyšší nároky, kup si prostě gramofon na splátky.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    MACHALIK: :) říkal jsem si jestli nějaká taková odpověď přijde. Zřejmě sis toho nevšiml, ale já nejsem z těch kteří se s tebou do zblbnutí hádají, jestli mi teda nechceš vysvětlovat jak funguje harddisk, potom jsem k službám. O zesilovačích (ani jiných krabicích) z 80. let jsem nikdy neřekl ani hovno.

    "veškerá ambice je hovnit se na fórech jako toto"
    Moje ambice právě NENÍ hovnit se na fórech, proto o tom nevím. Vzhledem k tomu že příští +- dva roky nebudu mít budget na nákup něčeho nového úplně nevidím důvod proč bych měl lurkovat na x samostatných fórech, právě kromě toho že mi unikne akce jako tahle. Za tip na video dík.
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Tahle otázka nedává smysl? Spíš se ti na ní těžko odpovídá, když místo vysvětlení napíšeš jen snůšku nesmyslů a nakonec odvádíš řeč jinam... A že slepý test pro někoho jako ty stresující je, o tom nepochybuji. Zjistit v praxi, že mnohá silná prohlášení byly jen kecy, to jednoho fakt dokáže vystresovat... Před pár dny jsi tu napsal, že dobře změřený zesilovač hraje oproti jinému jako autorádio. Fakt nepoznáš autorádio od hi-fi aparatury, aniž bys věděl, co hraje? :)

    A jak to, že se tedy ty stresující slepé testy používají všude a naopak neslepé testování se považuje za bezcenné? Při testování kodeků stres nevadí? Čím je testování komponent tak speciální, že musíš vědět, co hraje? :D
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: A zajímá tě i to hifi?

    Tahle otázka nedává smysl, protože pro orientaci v prostoru a obecně běžný život člověk potřebuje i (především) oči, takže realizovat cokoli smysluplného s vyloučením zraku je stresující a prakticky nemožné, a to včetně testu hifi komponentů. Netřeba však znát značky komponentů, klidně lze porovnávat kabice od rajčat A a B, jak už jsem ostatně mnohokrát ti psal, ale tam se někde ztratíš vždycky na mapě a vracíš se opět na startovní pole.
    Každopádně slepá přepínačka, jak ji preferuješ ty, je zcela k ničemu a nevypovídající, což však neznamená, že posluchač musí mít k dispozici tučné zlaté panely a statisícové cenovky, aby dokázal vyhodnotit rozdíly ve zvuku. Ostatně při posledním testu byly přístroje v provizorních krabicích a ceny nebyly známy, jen, že stály podobně. A přítomné dámy neznaly ceny vůbec (a nezajímaly je).

    Otázka je, proč se od roku 2010 motáme na definici nějaké slepě testovací metodiky. Už ti tato dopomohla ke zlepšení zvuku tvého aparátu? Jaké to zlepšení bylo, smím-li se ptát, co jsi změnil, vylepšil a jak se to projevilo na zvuku? Protože pouze zvuk jde. Nikoli o definici metodiky. Rozuměj: jakékoli příspěvky, které nevedou ke zlepšení zvuku aparátu, jsou prakticky off topic.
    SVANC
    SVANC --- ---
    FUCKIR: Možná to tu nesleduješ od začátku - vlastně nejde jen o uši, ale o to, zda je při testování potřeba na přístroje vidět, či nikoli. Tzn. ve slepém testu samozřejmě vnímáš basy i tělem, jenom nevíš, jestli hraje to či ono. Z celkového kontextu je to jasné :)
    FUCKIR
    FUCKIR --- ---
    proto, že akusticiké vlny nejdou jen přes uši neasi
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Od té doby, co debatuju s tebou, mě začala zajímat i ta psychologie :).

    A co tvoje odpověď - jak je možné, aby rozdíly ve ZVUKU mezi přístroji byly pro reálný požitek z HUDBY opravdu významné a přitom nebyly poznat jen UŠIMA? :)
    MACHALIK
    MACHALIK --- ---
    SVANC: Dotaz: zajímá tě hifi nebo psychologie?
    SVANC
    SVANC --- ---
    MACHALIK: Už jsi přešel na ryzí trolování? TY píšeš MĚ, že já se chci bavit o KOM, zatímco ty se chceš bavit o ČEM? To jako vážně? :-D
    Vždyť jsi to právě ty, kdo každou debatu, kde ti chybí argumenty, okamžitě převede na řeč o mém vybavení, malých zkušenostech a o tom, jak naopak ty máš naposloucháno atd...
    Co kdybys místo keců o mě, které nejsou ničím jiným než uhýbáním od nepříjemných otázek, raději konečně odpověděl k věci, tedy na to, jak je možné, aby rozdíly ve ZVUKU mezi přístroji byly pro reálný požitek z HUDBY opravdu významné a přitom nebyly poznat jen UŠIMA?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam