SVANC: Se obávám, že se motáš na terminologickém problému. Reprobedny zabarvují/hrají. Jejich celkové, agregované zkreslení, se však jako pojem "zkreslení" neudává, protože by v něm muselo nutně hrát roli úplně všechno včetně přenosu komplet pásma vč. baůs - a díky tomu by všechny dvoupásmovky měly výchozí "zkreslení" třeba 30 %. Bavme se o různém zvuku beden, nebavme se o jejich zkreslení. Teoreticky dvoje naprosto špičkové bedny, každé za tři miliony, Avalon Sentinel a Wilson Alexandria, budou mít oboje extrémně malé "zkreslení", protože používají excelentní měniče, mají skvělé výhybky, rigidní ozvučnice a vůbec jsou spočítané a navržené co nejdokonaleji. Přesto hrají každá ÚPLNĚ JINAK. To je to, čím se bedny liší - svým zvukem. Snažit se do této jinakosti však nahákovat pojem "zkreslení", jak se ty celou dobu snažíš, je arcipičovina, a to bez ohledu na to, že individuální měniče lze na úrovni harmonického zkreslení skutečně měřit.
Vskutečnosti platí ten příklad s violoncellem. Ani jedno nemá zkreslení, i když obě hrají zcela jinak.