TEDDYBEDDY: Borec je znal od majitele sítě kasin Bonver. Téhož dne ještě z Brna od jinýho borca bral Xavian XN 125. Ptal jsem ho, jestli je takovej fanda Xavianu. Prej "ani ne". Tak nevím, až tak úplně jsem se v tom nevyznal. Ještě mu budu psát, že kámoš má na prodej XN 270 Evo, přímo osobní Barlettovy kusy, tak su zvědavej, jestli ho to bude zajímat.
Měl jsem je na Šrollovi s drátama Šroll. Taky mám Oehlbach Referenz (starší verzi z těch dvou), ale Šroll je jinde. Říkal, že takhle dobře je ještě nikdy neslyšel. Kreslit klidně mohly, ta nízká dělička pouští ten výškáč celkem hluboko (a basáky vysoko), to s cívkama nesouvisí, každopádně měly extra výraznou vlastní zvukovou signaturu.
Prostor... já nevím. Jako asi dobrý, ve své třídě, nebo co já vim... já to neposoudím. Su zvyklej na něco jinýho. Bylo to strašně titěrný, směšně malinký. A řvalo to. Nebavilo mě to poslouchat, nechtělo se mi v tom nimrat. Logany maj prostor jinde, ale o tom se nemusíme bavit. Teď na nich mám jakousi závadu, tak jsem nucenej poslouchat Montany jako hlavní bedny a je to, až na velikost, celkem v pohodě. Mají v pořádku barvy, což Xaviany neměly, ty měly takovej žlutej nátěr na všem. Podle mě by to nešlo zatlouct ani gramcem a flaškama. Máme-li srovnávat dvoje stejně vysoký, těžký a drahý bedny, třípásmový sloupky za ~150 tisíc, tak Xavian XN 360 by byla absurdní volba, když existuje třeba Quadral Montan. Podle mě. Čili ani ve své třídě to nebylo dobrý.
Mi se Xavian nikdy nelíbil. Znám 270ky velmi dobře, to je za mě supermrdka, a ten nátěr tam byl podobnej, akorát ty byly mnohem víc zadušený, taková zvuková mrtvola. Podle mě má Barletta velmi specifickou představu o zvuku a tu buď akceptuješ nebo ne. Virtuosa bude zas něco podobnýho, zázraky se nedějou.