ROMANICAK: Ono je to tak jako vždycky zejména o nahrávce. Na otázku - co je lepší - zda do digitálního formátu 16bit/44.1 kHZ zakodovany signál (který je nějak předtím zpracován - znáte ty zkratky AAD, ADD, DDD že?)
A nebo Analog (těžko říct jestli to netočili také digitálně, že? A až potom z toho dělali Master z něhož lisovali desky (a kolik těch desek bylo - neboť se samozřejmě matrice lisováním opotřebovává).
Na tuto otázku nechť si odpoví každý sám.
Analog by tedy měl být přesnou analogií zvukového vlnění a tedy - rozhodně digitál bude mít méně informací.
Zajímavá je fotka třeba ze studia Stockfisch records, když si vzpomenu, až přijdu v pondělí do studia, nafotím ji a dám ji sem (Mám ji v HIFÍku na obrázku..) To je nahrávací studio umožňující DMM - Direct Metal Mastering. Tedy přímou výrobu Masteru pro lisivání LP z výstupu masteringového stolu. Zajímavé info o tomto procesu a srovnání dvou záznamů z klasického KP a DMM-LP je na přívalu u Stockfisch Records LP výběru Vol. (Mám ve studiu tři kusy k prodeji). Pak jde jen o to, aby ty detaily z desky dobře vytěžila kvalitní přenoska, která nebude zrovna laserová.