MAJA: Já jsem s fleškou a cédéčkama chodil, ale i to byl docela omrd. Tu jsem narazil na streamovací zařízení asi za 100 000, které neumělo souborový systém NTFS (standardní ve windows), tu jsem narazil na vystavujícího, který mi odmítl přehrát moje 2x rychlostí vypálené cédéčko s pečlivě vybranými testovacími FLACy, otestované v Exact Audio Copy na chyby, protože vypálený cédéčka prostě nepřehrává. A místo toho pustil gramodesku, kterou mi do té chvíle pozitivní dojem z jeho beden úplně zkazil :)).
PLAYER: Koná se to, jen se to jmenuje Audio Video Show a už to není v Corinthii ale někde jinde. Já mám největší zážitek asi s Avantgarde Acoustic Trio - je to vlastně za ty prachy (snad pět milionů) příšerná bedna, má to na některých frekvencích slyšitelný rezonance a hraje to +- přesně jen ve sweet spotu, když si popojdeš o dva metry vedle, tak už to zní jinak (posloucháno z dostatečné vzdálenosti v jedné z konferenčních místností). Ale má to nejlepší dynamiku, jakou jsem kdy slyšel, nic jiného se tomu nepřiblížilo.
MADCAT: Loudness war se hlavně u populární hudby děje furt protože pro poslech z levných nekvalitních zařízení je to "žádoucí". Ale děje se to o trochu míň, paradoxně hodně díky Spotify, které příliš málo dynamické nahrávky detekuje a ve výchozím nastavení je jednoduše o kus ztlumí, takže pak ztrácí tu výhodu že znějí mezi jinými písničkami hlasitěji a tím vyniknou.
FATTY: Tak zajímá mě kvalitní zvuk a jsem na nyxu. :) Jinak to nevidím tak černě. Třeba kvalita nejlevnějších aktivních studiových beden za posledních deset let ohromně vzrostla a jsou z nich podle mě možná nejdosažitelnější hifi bedny na trhu.