VOYAGER: v prispevku na ktery jsem reagoval je par nesmyslu, ale celkove rozumim sdeleni. u tohohle prispevku ti nerozumim vubec.
na nejaky sotousacky fetise zvedavej nejsem, tak se spokojme s tim, ze politici-vsichni na nas neco hrajou.
VOYAGER: nevim co je obr34 a 33, no napriklad v clanku se sice zminil nejakej podradnej sesuv pri vystavbe, ale vubec technet nezminil propad pri stavbe andelu. to se vysypal komin o neskutecny kubature od drahy az k povrchu. to jen k uplnosti informaci na netu.
kdyz clovek sleduje nejakou odbornou literaturu a primarni prameny, tak se dozvi treba fakt, ze kubatura vytezenych hornin byla nahrazena prakticky srovnatelnym mnozstvim betonu. tolik ke geologickym pomerum na trase.
pokud chces nejak relevantne patrat po jednotlivejch odbockach, tak ti doporucuju jit do geofondu a pujcit si geologicky pruzkumny zpravy, kde je projekt samotnej nejak specifikovanej. archiv hl m prahy by mohl udelat taky nejakou resersi ze svejch zasob. kazdopadne ac jsou spekulace plany, mam pro ne pochopeni. co mi pripada debilni je tvoje tvoje dezinterpretace par faktu v nejakej az svetonazor, kterej neni jen zavadejici, ale malo bystrymu ctenari dokonce skodlivy. me z tvych formulaci napriklad boli hlava..