• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    OSIP:
    ono se nejak nesmi nikdy vse zverejnovat pokud se jedna o vojenske objekty v urcitem stupni utajeni
    ani ja si to nedovolim a uz vubec ne tady ale vsechny objekty jsou propojeny a kdyz tomu nerikame tajne metro je tam vetsinou zeleznice ci ji staci polozit a zbourat pricku ...to plati i pro klarov ...

    Tajné metro v Praze: Nové záběry
    Tajné metro v Praze: Nové záběry
    https://www.youtube.com/watch?v=5jdi16JRpco
    OSIP
    OSIP --- ---
    LOPIK: Klarov nema s vystavbou metra, jak ho zname dnes, skoro nic spolecneho, jedna se o starsi, tajny projekt ministerstva vnitra z 50. let, kdy se pocitalo vybudovat podzemni dopravni system, ktery by umoznovat krome dopravy cestujicích, vyuziti v pripade 3. svetove valky - ukryti obyvatelstva a zeleznicni spojeni vojenskych transportu (konecne stanice by byly napojeny na zeleznicni sit), na konci 50. let byl projekt zastaven. Nasledujici vystavba metra o 10 let pozdeji byla planovana v jinych trasach a hloubkach, takze Klarov nebyl jako stanice vyuzit, bylo tam jedno z technologickych center, ktere melo zajistovat v mmoradnych situacich dodavku energie a vody.
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    VOYAGER: Pankrac - vzdyt to tam pisou.. Klarov je prekvapive na Klarove, ale tam nevedou koleje, proto to v planku neni, stejne jako X dalsich der v zemi po Praze, co jsou nejakym zpusobem propojeny s metrem (a to je zrovna u toho Klarova taky dost mozna vic legenda)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER:
    VOYAGER: ani tady ti nejak nerozumim
    KEB
    KEB --- ---
    N_I: měl jsem 1 a 2 a tohle z nich postavit nešlo. Tohle musí být nová mutace
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG: ...ja o huse a petrzeli nic nepsal jenom o Husakovi a par veci kolem pro pametniky :)
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    .. trosku jinak ale to je o trochu vic starsi doba ohledne toho nazoru protoze to je opravdu dulezite jedna se o pana Tondu Marka 1785-1877vyznamneho buditele (blizkeho pana Pepika Jungmanna) Národního Obrozence a vlastence proze jemu vdecime ze mame Názor ,Předmět, Obsah, Domněnka, Věda a Rozsah
    hrob ma na Slavine na Vysehrade
    to jemu musime podekovat predevsim a podelit se o to
    .. to by byl hrich jestli ne..
    :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: tys to nepochopil, ze prohlizeni obrazku mi nedava pro nejakou investigaci absolutne zadnej smysl. tak to zkus pochopit. me to dokonce nezajima ani dost na to, abych zvedl zadek a sel si to vyhledat v textech sam, prestoze na nich de facto sedim.
    jako ze by praha nejak nutne potrebovala navazat soucasnej projekt na nejakou stolu z I etapy, to si muze myslet jen laik.

    mnohem vyznamnejsi na prazskym metru je tzv. prazsky typ stanice, kde se trojlod stanice podarilo vyztuzit bez ochrannych piliru horniny. to je prinos ceskyho stavitelstvi tehdejsi dobe a byla to inovace i proti overenymu sovetskymu typu trojlodi. vyvinuto de facto za vystavby IIB.
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    .. to bylo o tom videu v predeslem odkazu rozhodne ne o vas ... je treba si to pustit jinak se nedivim ze nerozumite vubec..

    ...musite na to kliknout jinak je to jen jejich nahled pak 33 a 34 fotku- obrazek :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: v prispevku na ktery jsem reagoval je par nesmyslu, ale celkove rozumim sdeleni. u tohohle prispevku ti nerozumim vubec.
    na nejaky sotousacky fetise zvedavej nejsem, tak se spokojme s tim, ze politici-vsichni na nas neco hrajou.

    VOYAGER: nevim co je obr34 a 33, no napriklad v clanku se sice zminil nejakej podradnej sesuv pri vystavbe, ale vubec technet nezminil propad pri stavbe andelu. to se vysypal komin o neskutecny kubature od drahy az k povrchu. to jen k uplnosti informaci na netu.
    kdyz clovek sleduje nejakou odbornou literaturu a primarni prameny, tak se dozvi treba fakt, ze kubatura vytezenych hornin byla nahrazena prakticky srovnatelnym mnozstvim betonu. tolik ke geologickym pomerum na trase.

    pokud chces nejak relevantne patrat po jednotlivejch odbockach, tak ti doporucuju jit do geofondu a pujcit si geologicky pruzkumny zpravy, kde je projekt samotnej nejak specifikovanej. archiv hl m prahy by mohl udelat taky nejakou resersi ze svejch zasob. kazdopadne ac jsou spekulace plany, mam pro ne pochopeni. co mi pripada debilni je tvoje tvoje dezinterpretace par faktu v nejakej az svetonazor, kterej neni jen zavadejici, ale malo bystrymu ctenari dokonce skodlivy. me z tvych formulaci napriklad boli hlava..
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    LOPIK: možná leda Klárov je tak napůl související no...
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    Metro s Husákem odjelo z Kačerova, zahájilo 40letou éru — ČT24 — Česká televize
    https://ct24.ceskatelevize.cz/archiv/1035494-metro-s-husakem-odjelo-z-kacerova-zahajilo-40letou-eru
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    NOIK: Pro pamětníky! To to letí aneb stárnem, bože stárnem :-)
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    PALEONTOLOG:
    VOYAGER:
    ..njn.. koukam ze tam je take o R1 (neni to klasicke metro jasne muzeme videt ze ma sberac na strese ktera byla z laminatu snad..horlava jak..)
    napsane ze to bylo z politickych duvodu ale neni to pravda !
    a kdo to rika je pan Fejk jak rikaji dnesni mladi
    to jsou naopak dnesni predevsim politicke duvody proc se to tvrdi!
    ....
    mj.
    tehdejsi nase situace:
    1. 9. 1959
    Do provozu zařazeny nové autobusy Škoda 706 RTO. tez vyrabel licencne v PL - JELECZ
    (mam s nim osobni zkusenosti je to skoro tank na dvou traverzach nesmite s nim moc rychle proste se v nem min. nebojite ani polí ani zdí.. kdyby neco)
    21. 11. 1962
    Do pravidelného provozu s cestujícími poprvé nasazeny tramvaje T3, kterými byla následně uskutečněna zásadní výměna a unifikace vozového parku tramvají.
    Říjen 1965
    Poprvé nasazeny autobusy ŠM11 zcela nové konstrukce, které navázaly na vývoj městských autobusů přerušený v první polovině 50. let. Celkem jich bylo do Prahy dodáno 2241 v letech 1965 až 1981, což je dosavadní rekord v počtu vozidel jedné typové řady a to sly nejen do Prahy ..

    16. 10. 1972
    Ukončen provoz poslední trolejbusové linky č. 51 (Stadion Strahov – Orionka). Tímto aktem dokončeno rušení trolejbusové sítě v Praze a její náhrada autobusy.

    a az 1986 o provozu s cestujícími zařazeny velkokapacitní tříčlánkové obousměrné tramvaje KT8D5 představující první nový typ od zavedení T3 v roce 1962. (tatra Smichov)
    ....

    tenkrat to bylo nerealne uz jen kvuli tomu i kdyby mely vsechno testovani za 1
    tak 1. faze Zlicina byla dostavena az v 89 roce a prvni nízkopodlažní tramvaje RT6N1 z ni vyjela 1997 = teoreticky a i celkem prakticky a logicky 1. vyjezd seriove R1 pokud by se tam nedelala tato RT6N1 ale R1 nebo ne???
    muze za to kdo snad?
    čech ne?
    rus?
    putin?
    a co na to Jan Jleskac?
    ví že jezek19 uz neni v kleci?

    Historie městské hromadné dopravy v Praze | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
    Historie městské hromadné dopravy v Praze | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
    https://www.dpp.cz/zabava-a-zazitky/historie-dpp/historie-mestske-hromadne-dopravy-v-praze
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    NOIK: politici-vsichni hrajou habaduru, prece
    NOIK
    NOIK --- ---
    PALEONTOLOG: já teda popravdě ani moc nerozumím co se tady pán snaží tak urputně sdělit
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: myslim, ze tomu rozumis jak husa petrzeli. dulezity je, ze mas nazor. to je prima, nezapomen ho sdilet na internetu
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam