• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    LUBOB
    LUBOB --- ---
    KID_MCHUTT: ty, to jsem si fakt nevsiml. koupil jsem to v hrackarne v kladne (pred +/-20 lety). & par tech konstrukci je jeste porad doma. mel jsem pocit, ze vse je jak byvalo.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    LUBOB: kdyby ty nové aspoň nebyly z bláta :(
    LUBOB
    LUBOB --- ---
    nejake merkury jsem mel jako dite. pak to kamsi zmizelo v propadlisti casu, ale po mnoha letech byl nejaky revival. v jednom obchode jsem videl zbrusu nove. nechal jsem tam pro svoje kluky asi 5 tisic (tehdy!), & par let jsme se s tim dost vyblbli.


    (zas to nekam zmizelo)

    NJAL
    NJAL --- ---
    SATOO: Vyrobky se casem obmenovaly... Proto napriklad co lide dnes znaji jako "Merkur", to ja jsem prvne poznal z jedne stare sady jako "Edison".
    KOMORAU
    KOMORAU --- ---
    PREDSEDA: Jako dítě jsem dostal tu sadu kde byl svidřík, lupénková pilka, prkýnko se svěrkou na vyřezávání tou pilkou, možná taky kladívko?, a stejná pilka co je tady na fotce, pak jakási špachtle nebo škrabka z pérovýho plechu, jejíž přítomnost jsem v sadě vůbec nechápal, furt sem přemejšlel naco to má bejt... Dochovali se s toho v dílně akorát 2 hefty, mám na nich nasazený pilníky...
    NJAL
    NJAL --- ---
    Mel jsem obe, kladivko a sidlo mam dodnes :-)
    DON
    DON --- ---
    SATOO: JO! Díky za poučení...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    DON: a byla v ní taková ta strašná vrtačka ala vývrtka, která se ovládala jako když si honíš péro
    DON
    DON --- ---
    MARASAN: Lupínková pila byla v druhé sadě. Byly dvě dohromady v takovém kufříku... Rodiče mi to pořád kradli, aby se s tím mohli pokoušet o nějaké domácí kutilství...
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    LIL_TOY: vcera jsem an to vzpominal, chybi ti sroubovak. Ja mel jeste sadu i s lupenkovou pilkou.
    LIL_TOY
    LIL_TOY --- ---
    RSZ
    RSZ --- ---
    ANNONKA: já, povídej
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    ANNONKA: ID MUCKER, má ikonku vlevo od názvu klubu.
    ANNONKA
    ANNONKA --- ---
    Kdo je "šéfem" tohoto klubu? Já bych se chtěla něco zeptat. Šeptem.
    RSZ
    RSZ --- ---
    SHIN: tak oni si tu sračku vypůjčili od ricchi e poveri - to vždy znamená ještě o něco blbější text, než by byl bez výpůjčky
    SHIN
    SHIN --- ---
    FJERTIL: nejlepší je v tom playbackovym fadeoutu ta problikávající zářivka ! :D
    jinak je to vlastně spousta krásných mladých lidí, kteří si zpívají... nevim o čem.
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    Na YT na mě teď vyskočio tohle, tak se jdu podělit s traumatem:

    Balet ČST - Nejdřív je muzika (Magnifica serata) (1983)
    https://www.youtube.com/watch?v=dUZNVffC4Lg
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    N_I: Já měl stejnýho, akorát rudýho...moje první auto.. :D Řazení pod volantem, spotřeba 15 na sto...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    CUSTOM1:
    scaldia vypadá jako belgická montáž...

    Export models (408E) had quadruple headlights. The car was sold in France as the Moskvitch 1300, as the Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300 in Finland and as the Moskvich Carat in Norway. It was powered, since 1966 by 1,357 cc (82.8 cu in) straight four petrol engine, producing 54 hp (40 kW).[3] It had a top speed of 80 mph (130 km/h), which was faster than the contemporary Volga.[3] "More worth than its price", was its slogan for export sales. It proved a good value in Britain, Finland, and Norway, for instance, and in 1968, 55 percent of production was for export.[8]

    It was also assembled by Scaldia-Volga SA in Brussels, Belgium. In Belgium the car was sold as the Scaldia 1300/1400,[1] although Scaldia also installed Perkins' 1.8-litre 4.108 engine in the Scaldia Diesel beginning in 1968. This model offered 52 hp (38 kW) SAE, but lacked the twin headlamps of the petrol-engined export 408.[9] It offered a 120 km/h (75 mph) top speed, not a dramatic change from the classic 408 engine, but offered better fuel economy. The 1.6-liter, 44 hp (32 kW) Perkins 4.99 engine was mounted between 1965 and early 1966, when it was replaced by the 1.8-liter version. This smaller engine was also mounted on the Moskvich 407.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    PREDSEDA: A jmenovalo se to Scaldia...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam