• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    ANNONKA
    ANNONKA --- ---
    Ten sčot - dodnes jsem nepochopila jak to dělají....
    N_I
    N_I --- ---
    ot, 91 a moskva, ale zeleninu si tak pamatuju často, okolo přelomu ten styl účesu

    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    DANYSEK: To už je vlastně pak taková Théseova tramvaj, že?
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    DANYSEK: okřídlená výměna motoru a následná výměna karoserie? :D
    ANNONKA
    ANNONKA --- ---
    N_I: je to na křižovatce, jejíž jedna cesta vede do tunelu pod tratí? Ta, na které fotograf stojí..
    DANYSEK
    DANYSEK --- ---
    JENIIK: tak jisteze, ze se starim to obcas nema nic spolecneho... kdyz u mnohych provozovanych T3 je "stari" definovano jen vyrobnim cislem, kdy ale vsechno okolo - vcetne treba i kastle - je fakticky novostavba, co se jen vydava za rekonstrukci - pac se diky tomu vyhnes nejakym pozadavkum, ktere normy dnes kladou na skutecne nova vozidla.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    RSZ: to, že váš dopravní podnik nemá zájem na údržbě je sice smutné, ale se stářím tramvaje to nemá nic společného.
    N_I
    N_I --- ---
    GIANT
    GIANT --- ---
    PLOSTENKA: nejnovejsi kram porad lepsi nez ta porsche sracka. kdyz vis do kterejch dveri jit, tak jses v pohode. u porsche nemas sanci vcetne tramvajaka.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    RSZ: ja stravil v t3 cely mladi dojizdenim, vc. vs studia, takze 20 let jsem se coural po brne timhle. podvozky hrozny, topilo to celej rok, jen v zime v tom byla klada. ale melo to dobry posuvny velky okna, narozdil od dnesnich stroju. teda pokud nezatuhly v drazkach, pak ne :-)
    LIQUID_SOUND
    LIQUID_SOUND --- ---
    RSZ: To byl strašidelnej zážitek už někdy před třiceti lety. Příšerný.
    RSZ
    RSZ --- ---
    JENIIK: tak se prosímtě tou rachotici t3 z Jablonce do Liberce svez, je to zážitek pro milovníky veteránů, ale ne MHD v 21.stoleti. Drnci to, klepe se to, je to hlučné.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    87HIGHFLYER: smysluplný příměr z toho dělá fakt, že to není komerční sračka na vyhození, ale relativně rozumnými lidmy používaný stroj, který se nezahazuje, protože je módní něco jinýho.

    Z tohohle pohledu řešit věk původního designu je kravina, protože to bychom mohli říct, že železnice je nahovno, protože je stará 200 let.

    Tak jsem to myslel.

    Mě trošku vadí, jak se tu melou nepoučený hovna, tak jako starý muž křičím na mraky, není třeba mi to říkat ;-)
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    JENIIK: promin, to je proste blablol. To ze se dve veci dlouho vyrabeji z nich nedela smysluplnej primer. Vyroba, vyvoj, uziti, naklady a legislativa kolem tramvaje a proudovyho vojenskyho letounu nema spolecnyho absolutne nic.

    Jen pro jistotu - ja jsem rozhodne pro modernizace a pouzivani T3 tramvaji, do budoucna at je klidne puvodni jen vnejsi design a jezdi dalsich 50 let.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    87HIGHFLYER: V čem stupidní? V tom, že F-16 se pořád vyrábí a modernizuje, což je to samé jako s t-3 s tím rozdílem, že základní konstrukční prvky tramvaje mají několikanásobně vyšší životnost, takže poslední vyrobený kus t-3 je z roku 97?

    Nebo to snad srovnáváte s autama, který taky s minimální údržbou vydrží sloužit 20 let?

    To je zase debata jako z mateřskéí školy.

    Zkuste přinést argumenty, když už jsme (včetně mě) dost mimo téma...
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    HUGH_BOYLAN: sorry, ale to je naprosto stupidni srovnani.
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    HUGH_BOYLAN: a kolik z nich je starsi 35-i let?
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Bratislavskí stokári (1948)
    https://www.youtube.com/watch?v=WQHR4wjdE0g
    DPMAN
    DPMAN --- ---
    RSZ: sorry, napsal jsem to blbě. Mluvil jsem o pražských.
    HUGH_BOYLAN
    HUGH_BOYLAN --- ---
    RSZ: F-16 je stará 51 let a pořád lítá. A dobře.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam