• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: na tom neni co chapat - naklikas, az to dobehne do konce, zapises, pricte se to ke score CR (nebo jine zeme, podle ip) a na konci souteze se urci vitez. To je cely (a rikal jsem, ze je to uplne pitoma hra :) )
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      jsem to nejak nepochopil. parkrat jsme klikl a pak sel zapnout autoklik... a uz nehraju :o)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: mno, jeste me napadlo, ze pro tvoje ucely by mohla poslouzit obdoba uplne pitome, ale narame chytlave klikaci hry http://www.clickclickclick.com/

      Ale jinak si opravdu nedokazu predstavit, ze nekdo jednou denne klikne, podiva se co mu napadalo za kostky a prijde zitra hodit jeste jednou.
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: U slovniho fotbalu mi to dava smysl, ale u kostek moc ne :|. Samozrejme, mozny je vsechno :).
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      pokud je vhodna hra tak tam chodi. ja tam nasazoval jeste jinou hru ale tu pro slozitost hralo asi jen 5 lidi ale ti tam byli furt... takze jak jsme psal hry funguji jen je treba zvolit spravnou...
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      KOC256: To mi nepripada jako uplne nejstatnejsi napad... pokud ti jde ciste o to, aby se tam bylo jednou denne na co podivat, muzes udelat nesmysl typu "vtip dne", davat jim body za prihlaseni a podob. Kostkama s denni periodou ale nikoho nedojmes
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TENCOKACISTROMY:
      1/ je to intranet pro detskou organizaci
      2/ mam tam jiz hru slovni fotbal a hodne decek tam chodi prave jen tak juknout a prihodit dalsi slovo

      Takze vyzkousene je ze to s hrami funguje. jen je treba najit vhodnou hru do tohoto prostredi. neco jako na FB chodit cistit akvarka (nebo co tam je ucelem znam to jen z doslechu)
      TENCOKACISTROMY
      TENCOKACISTROMY --- ---
      KOC256: A to je tam chces donutit tema kostkama :-O?
      KOC256
      KOC256 --- ---
      CYBERWOLF:
      je to interni web. nechci tam ziskavat nove duse... jde jen o to "donutit" lidi jinak nez povinosti aby se tam jednou denne jukla :)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      Ja se v kostkach zas tak moc nevyznam, ale hraje se nejaky urcity pocet kol, behem kterych je potreba nahnat co nejvic bodu, ne? Kdyz jich bude, rekneme, 10 na den (tj. jedna partie), tak to muzu nahazet (proti pocitaci) a dosahnout nejakeho vysledku. Ten se nasledne zapise do zebricku. Je to behem minuty, zahraju si a nemam pocit, ze musim na neco cekat.

      Rekl bych, ze tohle neni druh hry, ktery by byl nekdo ochotny hrat pravidelne, spis si prilezitostne (z nudy) chvili zahazi. Proto mi neprijde jako stasne udelat jeden hod na den, nasledovany celodennim cekani na dalsi (drtiva vetsina lidi se zitra nevrati)
      KOC256
      KOC256 --- ---
      KOC256 --- --- 21:17:00 8.8.2010
      CYBERWOLF:
      tak zebricek je treba aby bylo v cem soutezit... a zase je treba nejak srovnavat ty co hodi jednou a ty co budou hazet cely den...

      a hra kterou popisuji se hraje normalne na kola takze nemohu nechat nekoho nahazet 20 kol dopredu... :)


      CYBERWOLF --- --- 20:13:09 8.8.2010
      Je potreba, aby na kostky byly protihraci? Stejne to je pres nahodu, tak to muze byt klidne vyhodnocovane rovnou a muzes treba jenom sestavovat ty zebricky


      KOC256 --- --- 9:13:50 8.8.2010
      pred casem jsem tu resil jakou rychlowebovou hru napsat...

      ted jsem se rozhodl ze zkusim napsat klasicke kostky (1- 100, 5 - 50, šx1 - 1000, ...) - asi znate...

      Jen premyslim jak resit hrajici a kola hry na webu kde je pristup sporadicky... aby to na jednu stranu nebyla nuda a na druhou aby se mohl zapojit rozumny pocet lidi...

      Zatim co me napadlo napriklad udelat 1kolo denne a kazdy den jakoby deni poradi. Jakoze nebude to nejaky velky magnet na to aby tam byl porad nekdo online ale alespon neco no :o)
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      CYBERWOLF: já se nepodcenuju jen konstatuji fakta.... :-)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      BOTRYTIS: se nesmis tak podcenovat ;)
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      CYBERWOLF: nepředceňuji, jen se držím reality... nejsem prostě tak dobrej... :-)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      BOTRYTIS: zas to s temi potrebnymi znalostmi neprecenuj ;)
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      takovýhle problémy jsou i s obyčejným webem... boužel mé znalosti nejsou na takové úrovni abych mohl realizovat své nápady na hru... a asi ani nikdy nebudou... :-)
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      No, to mi povidejte.

      Se svoji "celovecerni" hrou jsem dospel do stadia, kdy letos v podstate nijak nepokracuju dal, jen predelavam stare veci, aby byly lepsi, jednodussi a kod pokud mozno prehlednejsi a rychlejsi. A myslim, ze se mi to celkem dari, jen je docela ubijejici, kdyz se dokoncene veci zas vraci na todo list :( Utesuju se ale tim, ze dalsi vyvoj pujde daleko lepe, nez kdybych tuhle udrzbu nedelal
      BOTRYTIS
      BOTRYTIS --- ---
      TRANCEWARP: vždy jde jedna věc udělat několika způsoby, jde o to která varianta je lepší, určit to je ovšem hodně těžký... :-)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      nejvetsi sranda je, kolikrat predelava clovek tu samou vec... ted predelavam grafiku k manazerum alianci a vtahu atd, spousta obrazovek a tak 20% kodu je tam zbytecne, pac to de udelat elegantnejs...

      achjo ;)
      TRANCEWARP
      TRANCEWARP --- ---
      KOC256: jj, jen jednou ti dojdou prachy a investor uz moc tlaci, tak teda vydas to, co zrovna uz mas ;))) me ted jen reseni grafickyho skinu zabralo 3 tydny prace ;)) i jen nadefinovat ostanim praci je skoro nadlidskej ukol...

      sakra, uz se tesim, az to sem budeme moct postnout, cca za 2 mesice to vidime na alfa verzi, tak pak by to mohlo byt realny vas zatahnout do testovani ;))


      CYBERWOLF: no tak ja se tesim, drzim palce ;) pokud 100h staci na hru, tak to musi bejt primo genitalni koncept ;))
      KOC256
      KOC256 --- ---
      TRANCEWARP:
      tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

      taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam