• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jelikoz se blizi volny vikend, mam v planu nalit dalsich par hodin do sve "stohodinove" hry a premyslim o jedne veci:

    Hra by mela obsahovat jakysi socialni aspekt a to zatahovani postav kamaradu do druziny pro sve dobrodruzstvi. Postava zatazena do dobrodruzstvi by za to mela byt nejak odmenena a puvodne jsem myslel, ze by to byly zkusenosti navic, jenze tim vyvstava problem, ze po nekolika dobrodruzstvich budou postavy dost nabusene. Zde me napadaji tato reseni:

    1) obtiznost menit dynamicky podle urovni postav - to uz se nekolikrat objevilo a pokud vim, nikdy to nedopadlo moc dobre - na urovni postavy a jejim vyvoji totiz pak prakticky nezalezi.
    2) koncipovat dobrodruzstvi pro urcity rozsah urovni - tim padem muze clovek nektere dobrodruzstvi prerust a uz se k nemu s touhle postavou nedostane.
    3) resetovat uroven - tim by se vyresil i problem s resenim 2). Jenze zacinat zas od nuly, to muze byt ponekud...frustrujici.
    4) mezi dobrodruzstvimi neprenaset aktualni stav postavy, ale pouze zaklad. Dobrodruzstvi se tak vzdy zacne s pozadovanou urovni, na kterou si hrac na zacatku postavu naleveluje. Tim padem je treba vymyslet jiny zpusob odmenovani za ucast v cizich dobrodruzstvich nez bonusove zkusenosti.

    Tady se nabizi nekolik moznosti, ktere se mohou i prekryvat:
    a) pocitat nejake bodiky, za ktere si muze hrac pro danou postavu koupit nejakou vyhodu ve svych dobrodruzstvich.
    b) postava si muze nechat nejakou vec z inventare, kterou mela v cizim (i vlastnim) dobrodruzstvi a pouzit ji priste.
    c) hrac dostava body, za ktere muze nakupovat nejake vyhody (dalsi postavy, premium featury...)

    Jak to vidite vy? Ktera moznost je lepsi? Nebo byste to udelali uplne jinak? :)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Tak jsem si to napsal. Mam komplet frontend s JS a zitra uz jen doprgam prenos a zpracovani do DB + generovani rebricku...

    Uvidime co na to decka :o)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: na tom neni co chapat - naklikas, az to dobehne do konce, zapises, pricte se to ke score CR (nebo jine zeme, podle ip) a na konci souteze se urci vitez. To je cely (a rikal jsem, ze je to uplne pitoma hra :) )
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    jsem to nejak nepochopil. parkrat jsme klikl a pak sel zapnout autoklik... a uz nehraju :o)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: mno, jeste me napadlo, ze pro tvoje ucely by mohla poslouzit obdoba uplne pitome, ale narame chytlave klikaci hry http://www.clickclickclick.com/

    Ale jinak si opravdu nedokazu predstavit, ze nekdo jednou denne klikne, podiva se co mu napadalo za kostky a prijde zitra hodit jeste jednou.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: U slovniho fotbalu mi to dava smysl, ale u kostek moc ne :|. Samozrejme, mozny je vsechno :).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    pokud je vhodna hra tak tam chodi. ja tam nasazoval jeste jinou hru ale tu pro slozitost hralo asi jen 5 lidi ale ti tam byli furt... takze jak jsme psal hry funguji jen je treba zvolit spravnou...
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    KOC256: To mi nepripada jako uplne nejstatnejsi napad... pokud ti jde ciste o to, aby se tam bylo jednou denne na co podivat, muzes udelat nesmysl typu "vtip dne", davat jim body za prihlaseni a podob. Kostkama s denni periodou ale nikoho nedojmes
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TENCOKACISTROMY:
    1/ je to intranet pro detskou organizaci
    2/ mam tam jiz hru slovni fotbal a hodne decek tam chodi prave jen tak juknout a prihodit dalsi slovo

    Takze vyzkousene je ze to s hrami funguje. jen je treba najit vhodnou hru do tohoto prostredi. neco jako na FB chodit cistit akvarka (nebo co tam je ucelem znam to jen z doslechu)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: A to je tam chces donutit tema kostkama :-O?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    CYBERWOLF:
    je to interni web. nechci tam ziskavat nove duse... jde jen o to "donutit" lidi jinak nez povinosti aby se tam jednou denne jukla :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Ja se v kostkach zas tak moc nevyznam, ale hraje se nejaky urcity pocet kol, behem kterych je potreba nahnat co nejvic bodu, ne? Kdyz jich bude, rekneme, 10 na den (tj. jedna partie), tak to muzu nahazet (proti pocitaci) a dosahnout nejakeho vysledku. Ten se nasledne zapise do zebricku. Je to behem minuty, zahraju si a nemam pocit, ze musim na neco cekat.

    Rekl bych, ze tohle neni druh hry, ktery by byl nekdo ochotny hrat pravidelne, spis si prilezitostne (z nudy) chvili zahazi. Proto mi neprijde jako stasne udelat jeden hod na den, nasledovany celodennim cekani na dalsi (drtiva vetsina lidi se zitra nevrati)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KOC256 --- --- 21:17:00 8.8.2010
    CYBERWOLF:
    tak zebricek je treba aby bylo v cem soutezit... a zase je treba nejak srovnavat ty co hodi jednou a ty co budou hazet cely den...

    a hra kterou popisuji se hraje normalne na kola takze nemohu nechat nekoho nahazet 20 kol dopredu... :)


    CYBERWOLF --- --- 20:13:09 8.8.2010
    Je potreba, aby na kostky byly protihraci? Stejne to je pres nahodu, tak to muze byt klidne vyhodnocovane rovnou a muzes treba jenom sestavovat ty zebricky


    KOC256 --- --- 9:13:50 8.8.2010
    pred casem jsem tu resil jakou rychlowebovou hru napsat...

    ted jsem se rozhodl ze zkusim napsat klasicke kostky (1- 100, 5 - 50, šx1 - 1000, ...) - asi znate...

    Jen premyslim jak resit hrajici a kola hry na webu kde je pristup sporadicky... aby to na jednu stranu nebyla nuda a na druhou aby se mohl zapojit rozumny pocet lidi...

    Zatim co me napadlo napriklad udelat 1kolo denne a kazdy den jakoby deni poradi. Jakoze nebude to nejaky velky magnet na to aby tam byl porad nekdo online ale alespon neco no :o)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: já se nepodcenuju jen konstatuji fakta.... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: se nesmis tak podcenovat ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    CYBERWOLF: nepředceňuji, jen se držím reality... nejsem prostě tak dobrej... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    BOTRYTIS: zas to s temi potrebnymi znalostmi neprecenuj ;)
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    takovýhle problémy jsou i s obyčejným webem... boužel mé znalosti nejsou na takové úrovni abych mohl realizovat své nápady na hru... a asi ani nikdy nebudou... :-)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    No, to mi povidejte.

    Se svoji "celovecerni" hrou jsem dospel do stadia, kdy letos v podstate nijak nepokracuju dal, jen predelavam stare veci, aby byly lepsi, jednodussi a kod pokud mozno prehlednejsi a rychlejsi. A myslim, ze se mi to celkem dari, jen je docela ubijejici, kdyz se dokoncene veci zas vraci na todo list :( Utesuju se ale tim, ze dalsi vyvoj pujde daleko lepe, nez kdybych tuhle udrzbu nedelal
    BOTRYTIS
    BOTRYTIS --- ---
    TRANCEWARP: vždy jde jedna věc udělat několika způsoby, jde o to která varianta je lepší, určit to je ovšem hodně těžký... :-)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    nejvetsi sranda je, kolikrat predelava clovek tu samou vec... ted predelavam grafiku k manazerum alianci a vtahu atd, spousta obrazovek a tak 20% kodu je tam zbytecne, pac to de udelat elegantnejs...

    achjo ;)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    KOC256: jj, jen jednou ti dojdou prachy a investor uz moc tlaci, tak teda vydas to, co zrovna uz mas ;))) me ted jen reseni grafickyho skinu zabralo 3 tydny prace ;)) i jen nadefinovat ostanim praci je skoro nadlidskej ukol...

    sakra, uz se tesim, az to sem budeme moct postnout, cca za 2 mesice to vidime na alfa verzi, tak pak by to mohlo byt realny vas zatahnout do testovani ;))


    CYBERWOLF: no tak ja se tesim, drzim palce ;) pokud 100h staci na hru, tak to musi bejt primo genitalni koncept ;))
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TRANCEWARP:
    tak ale pokud tech 5 kroku vedle neudela tak nikdy nebude mit ten "dokonaly" sesty...

    taky mam aplikacku ktera prosla nekolika verzema a kazda nova byla 100% dokonala proti predesle a dneska bych to uz napsal zase jinak :)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: ja to nepisu honem honem, aby to bylo co nejdrive hotove - jen je to zkratka tak jednoduchy koncept, ze to muze byt realne rychle hotove (tedy kdybych na to treba za posledni skoro tri tydny alespon sahnul a tak...)

    Pevne verim, ze to dam uz na prvni pokus :)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: jako gud lak ;) ja uz mam konkretni zkusenost, ze to, co napises za takhle kratkej cas je nepouzitelny... a pak, az to posesty prepises vod zacatku, potom, co uz to mas fakt dobre promysleny, tak tehda teprve to k necemu je ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    TRANCEWARP: Ano, bude to textovka, vcetne plne prekopatelne herni mechaniky :) V tech 100 hodinach jsem mluvil o systemu (enginu?), nikoliv o obsahu - a stale si myslim, ze to pujde (jen tak nejak nevim , kdy se k tomu zas dostanu - zivot je pes)
    TRANCEWARP
    TRANCEWARP --- ---
    CYBERWOLF: hele a to bude naka textovka ta tvoje hra nebo co? za 100 hodin mozna napises nakej obecnej parser cehokoliv, ale ke hre to, pri vsi ucte, bude mit hodne daleko... ;) za100h napises tak nakou litaci arkadicku nebo nakej hlavolam, ale ne rpg ;)
    YAWGMOTH
    YAWGMOTH --- ---
    TENCOKACISTROMY: on Pletka v tomhle směru neni zrovna nejproduktivnější programátor, i na tom darkelfovi kterému se věnuje již nějakých 10 let jsou pořád chyby, případně zbytečné uživatelsky dost nepřívětivé prvky :) Ale zas když už si něco vezme do hlavy tak u toho vydrží, takže třeba to dotáhne do hratelné podoby.

    jinak zvuky jdou kdekoliv rychle vypnout .. mě se docela líbily, ale tak člověk si to jednou pokliká a stačilo no :)
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    KOC256: V obecnem pojeti bych s tebou mohl souhlasit, ale neni to pripad Pana Hradu. Grafika je lehce nadprumerna, se zvuky at tahne do haje - koho zajimaj na webovce zvuky? Treba sefa platicich hracu? Nedodelana napoveda a How-To, uvodni Tutorial, kterej s nejvetsi pravdepodobnosti neudelas spravne a prijdes o vsechny (3) jednotky, z toho jeden je hrdina.
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    CYBERWOLF: Pana Hradu hraju, pro zajimavost, abych pochytil co nejvic toho jak je udelanej a mam z toho tyto pocity:
    (+) docela pekne tam je vyresena bariera proti "farmeni" ostanimi hraci
    (0) trochu jinej nez tradicni styl strategie, ale urcite by se to dalo najit na jinejch jiz existujicich hrach
    (-) je to nuda
    (-) prestoze to je beta, tak mam pocit ze to je nedodelany az moc a to hlavne z herniho hlediska
    (-) ovladani a GUI (nemyslim obrazky, ale rozlozeni a ergonomie) je na urovni podprumerny webovy aplikace - pro hru nedostacujici
    (-) minimalni/nulova podpora komunity - najit "forum" pod tlacitkem "posta" kde se neda ani vyhledavat (mozna jsem to jen nenasel, ale v tom pripade je to spatne tak jako tak)



    Jestli za to nekdo dal dva miliony, tak na nej chci kontakt :P
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam