• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    TOOMIX: ty kupuješ každé tři roky pračku!
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    TOOMIX: o cca 4 roky později - nová pračka se sušičkou.

    1) v sobotu objednáno, zaplaceno s jejich dopravou (699Kč) na úterý mezi 14-19, řidič bude volat cca hodinu předem
    2) v úterý v 15:40 volá řidič, že za 3/4 hodiny dorazí
    3) za 40 minut volá řidič, že jsou u baráku
    4) vynesli 2 patra, vybalili, dali do koupelny, zapojili, podepsal jsem papíry, naložili starou pračku, odvezli a hotovo
    5) ve čtvrtek volali z infolinky s dotazem, jestli všechno proběhlo jak mělo, tak jsem je pochválil
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    mám tu ultrapozitivní referenci na

    Adaptéry nabíječky pro notebooky
    https://notebook-adaptery.cz/

    Ohromně bleskurychlé jednání. A to nejen při objednávce. Váže se k tomu krátká anekdota:
    Pes mi rozkousal napájení k ntb.
    Toho dne cca 16.40 jsem si tedy objednal nový napájecí adaptér k ntb.
    Okamžitě mi přišla sms o přijetí objednávky.
    Za další 3 (slovy TŘI!) minuty oznámení, že zboží je expedováno (!)
    Druhý den v poledne jsem ho měl.
    ---
    Story pokračuje tím, že adaptér nabíjel, ale po zapnutí ntb nabíjet přestal.
    Zkoušel jsem laborovat, ale nějak se mi nepodařilo to vyřešit ani na druhý den.
    Vyplním na webu (neděle večer) formulář o reklamaci.
    Ještě si s adaptérem a nastavením ntb chvilku hraju a najednou všechno funguje.
    Druhý den mi přišel nový adaptér aniž by v shopu čekali, až jim pošlu původní.
    ---
    Píšu jim, že si nechám oba a ať mi pošlou vyúčtování i za ten druhý zdroj.
    Vyúčtování přišlo bez nutnosti platit poštovné.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256: to byla ironie
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK: Dyt prodavaji tenisky pro decka, ne pouzdra na pistole :-). To prestrelili…
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    klasicka gangsta mluva, nepochopeni "kultury shopu" :-D v queensu je 27% belochu a asi i ti jsou "vychovani ulici"
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Po tomhle mailu už bych tam nenakoupila. Nemám ráda nátlak. Už to Slevomatí "Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí." když prudí, že končí platnost kreditů, mě lehce nadzvedává, tohle je jiný level.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ALEXIS: Ja uvazoval ze si neco koupim a vyskocil na me klasicky. Zadejte mail dojde sleva. Odhlasit jsem to chtel tak jako tak. Ale toto mi prislo hodne pres caru.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Jo. Na to bych zareagovala kliknutím na "odhlásit odběr".
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX: Zacinam to videt stejne…
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: tam bych nikdy nic nekoupil
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jsem sám komu ten tón přijde vyděračský a přes čáru?

    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: ještě v řešení, spíš se už jen rozhoduje, jak moc tragicky budou. long story: bohužel jsem proklepla jen aktuální název e-hopu a nesla deeper do původních názvu a s.r.o. tam už se jim nepodařilo mít 100 %, zaplacený recenze. až to bude komplet, dám report
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ZOOEY: jak to dopadlo?
    MONROE
    MONROE --- ---
    Beliani

    Vana rezervovana na pulku ledna a borec mi ji v osobaku (?!) veze dva tydny zpet.
    Po telefonu neprijemny, ze ke me nemuze videt, tak ho slusne pozadam o ulozeni do skladu na jistou dobu. Zacne frkat, ze bych mu mela proplatit cestu (?!).

    Volam na linku, s cislem objednavky rikam novou skutecnost, ptam se, proc to nebylo tak, jak jsme se domluvili. Nevi, odmita zjistit.

    Za par dnu mi dosly tri maily, ze si mam uskladneni zaplatit.
    Ok.
    Jenze na to, ze nevim udaje mlci.
    Volam.
    Rikali, ze teda ASI stejny fakturacni udaje a variabilni symbol jako predtim.
    Slibil, ze mi okamzite posle mail, platba MUSI byt uhrazena do dvou dnu.
    Mail nikde.
    Volam.
    Mluvim s tretim clovekem, diktuje mi to po telefonu.

    Nevim jestli doporucit, ale spis ne.
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: diky moc! tak je to v reseni, jsem zvedava jak se pochlapej)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    zalezi zda plne dodrzuji literu zakona, o cemz pochybuji pri jednani, ktere si popsala... nicmene v pripade reklamace by meli by hradit dopravu tam i zpet, coz v nasem pripade je treba 100kc na prvni poslani k tobe nez si vadu zjistila, dalsich 100kc od tebe zpatky na posouzeni reklamace a dalsich 100 kc od nich znovu k tobe...
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: dekuju moc za pohled z druhe strany. u stovkovych polozek mi ale prijdou stovkove kompenzace skoro az moc... muzes to cca vyjadrit procenty?

    tady by to byly preci jen desitky procent, kdyby to byly stovky kc. i kdyz jsem si vedoma marzi atd., nechci to hnat do krajnosti. je to mensi eshop a jde mi o princip a reakci na jejich dosavadni postoje a neochotu chovat se nejak prozakaznicky. (nicmene taky mam zkusenost z druhe strany a predstavu, jak se ma zakaznicka zkusenost resit, a tohle se s tim taky nepotkava)...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ZOOEY: vetsinou to odvodime od dopravy tam a zpet, kolik bychom ulitli jen na doprave + nejaka manipulace... je to vzdy urcite nekolik stokorun
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    LUCIASHECK: díky za info! Neni to nijak ohrožující, ale skoro vtipný to je: blbě našitý zapínání suchýho zipu, který je místo paralelně na sebe našit křížem (tudíž reálně místo třeba 10cm2 plochy, kterou zip může držet látku u sebe, poskytne ca desetinu té plochy, ca 1cm2 - prostě dysfunkční bulšit). Nicméně jsem na to koukala a naštěstí je to přešitelný, takže to asi tak vyřeším. Prodejci bych každopádně doporučila neposílat zákazníkum polodementní smajlíky s tím, že "tak to mají i ostatní výrobky téže značky co máme" (napřed tvrdili, že nemají kus na výměnu, i když v eshopu jim jeden pořád visí, stejně jako jiné bar. varianty, které nenabídli atd.).

    A samo, nejen zdravej rozum, ale veškeré dostupné návody na DIY šití doma, + konkurenční výrobek jiné značky co mám pro srovnání, to má samozřejmě našité dobře - tedy plné využití plochy, zipy nenašité křížem. Imho ta argumentace z jejich strany je ještě jiný level demence)) Zni to celé tak, že bych jim to měla vrátit, ale odmítají uznat nárok na poštovné "všechny to tak mají, není to na reklamaci, tečka" a tenhle boj asi vyhodnotím, že mi za to nebude stát, nahodím Elnu a bude. Ale nechci slevu zadarmo :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam