• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    KOC256: to byla ironie
    KOC256
    KOC256 --- ---
    KAJJAK: Dyt prodavaji tenisky pro decka, ne pouzdra na pistole :-). To prestrelili…
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    klasicka gangsta mluva, nepochopeni "kultury shopu" :-D v queensu je 27% belochu a asi i ti jsou "vychovani ulici"
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Po tomhle mailu už bych tam nenakoupila. Nemám ráda nátlak. Už to Slevomatí "Žalovat se nemá, ale hlásit se to musí." když prudí, že končí platnost kreditů, mě lehce nadzvedává, tohle je jiný level.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ALEXIS: Ja uvazoval ze si neco koupim a vyskocil na me klasicky. Zadejte mail dojde sleva. Odhlasit jsem to chtel tak jako tak. Ale toto mi prislo hodne pres caru.
    ALEXIS
    ALEXIS --- ---
    KOC256: Jo. Na to bych zareagovala kliknutím na "odhlásit odběr".
    KOC256
    KOC256 --- ---
    TOOMIX: Zacinam to videt stejne…
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    KOC256: tam bych nikdy nic nekoupil
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jsem sám komu ten tón přijde vyděračský a přes čáru?

    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: ještě v řešení, spíš se už jen rozhoduje, jak moc tragicky budou. long story: bohužel jsem proklepla jen aktuální název e-hopu a nesla deeper do původních názvu a s.r.o. tam už se jim nepodařilo mít 100 %, zaplacený recenze. až to bude komplet, dám report
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ZOOEY: jak to dopadlo?
    MONROE
    MONROE --- ---
    Beliani

    Vana rezervovana na pulku ledna a borec mi ji v osobaku (?!) veze dva tydny zpet.
    Po telefonu neprijemny, ze ke me nemuze videt, tak ho slusne pozadam o ulozeni do skladu na jistou dobu. Zacne frkat, ze bych mu mela proplatit cestu (?!).

    Volam na linku, s cislem objednavky rikam novou skutecnost, ptam se, proc to nebylo tak, jak jsme se domluvili. Nevi, odmita zjistit.

    Za par dnu mi dosly tri maily, ze si mam uskladneni zaplatit.
    Ok.
    Jenze na to, ze nevim udaje mlci.
    Volam.
    Rikali, ze teda ASI stejny fakturacni udaje a variabilni symbol jako predtim.
    Slibil, ze mi okamzite posle mail, platba MUSI byt uhrazena do dvou dnu.
    Mail nikde.
    Volam.
    Mluvim s tretim clovekem, diktuje mi to po telefonu.

    Nevim jestli doporucit, ale spis ne.
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: diky moc! tak je to v reseni, jsem zvedava jak se pochlapej)
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    zalezi zda plne dodrzuji literu zakona, o cemz pochybuji pri jednani, ktere si popsala... nicmene v pripade reklamace by meli by hradit dopravu tam i zpet, coz v nasem pripade je treba 100kc na prvni poslani k tobe nez si vadu zjistila, dalsich 100kc od tebe zpatky na posouzeni reklamace a dalsich 100 kc od nich znovu k tobe...
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    KAJJAK: dekuju moc za pohled z druhe strany. u stovkovych polozek mi ale prijdou stovkove kompenzace skoro az moc... muzes to cca vyjadrit procenty?

    tady by to byly preci jen desitky procent, kdyby to byly stovky kc. i kdyz jsem si vedoma marzi atd., nechci to hnat do krajnosti. je to mensi eshop a jde mi o princip a reakci na jejich dosavadni postoje a neochotu chovat se nejak prozakaznicky. (nicmene taky mam zkusenost z druhe strany a predstavu, jak se ma zakaznicka zkusenost resit, a tohle se s tim taky nepotkava)...
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    ZOOEY: vetsinou to odvodime od dopravy tam a zpet, kolik bychom ulitli jen na doprave + nejaka manipulace... je to vzdy urcite nekolik stokorun
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    LUCIASHECK: díky za info! Neni to nijak ohrožující, ale skoro vtipný to je: blbě našitý zapínání suchýho zipu, který je místo paralelně na sebe našit křížem (tudíž reálně místo třeba 10cm2 plochy, kterou zip může držet látku u sebe, poskytne ca desetinu té plochy, ca 1cm2 - prostě dysfunkční bulšit). Nicméně jsem na to koukala a naštěstí je to přešitelný, takže to asi tak vyřeším. Prodejci bych každopádně doporučila neposílat zákazníkum polodementní smajlíky s tím, že "tak to mají i ostatní výrobky téže značky co máme" (napřed tvrdili, že nemají kus na výměnu, i když v eshopu jim jeden pořád visí, stejně jako jiné bar. varianty, které nenabídli atd.).

    A samo, nejen zdravej rozum, ale veškeré dostupné návody na DIY šití doma, + konkurenční výrobek jiné značky co mám pro srovnání, to má samozřejmě našité dobře - tedy plné využití plochy, zipy nenašité křížem. Imho ta argumentace z jejich strany je ještě jiný level demence)) Zni to celé tak, že bych jim to měla vrátit, ale odmítají uznat nárok na poštovné "všechny to tak mají, není to na reklamaci, tečka" a tenhle boj asi vyhodnotím, že mi za to nebude stát, nahodím Elnu a bude. Ale nechci slevu zadarmo :)
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    ZOOEY: Imho zalezi na zavaznosti zavady. Pokud jsou to vicemene “kosmeticke” veci, tak byva obvykle 10-15. Vyrazne vadnejsi kusy si asi moc nedokazu predstavit prodavat.
    ZOOEY
    ZOOEY --- ---
    Ahoj omlouvám se za spam, ale má to souvislost - jak se prosím procentuálně pohybuje běžná (obecně přijatelná a férová) praxe při uplatnění "přiměřené slevy na nový výrobek", který se po opravě/úpravě vadné části dá používat? Respektive, když závada nebrání úplně jeho používání, ale je nutné do úpravy i něco investovat. Pro měřítko: náklady na pořízení jsou v řádech vyšších stokorun. Je to třeba 15 %, nebo víc? Je mi jasné, že hranici defacto určí prodejce, ale pro přehled. Díky moc! (Případnou zkušenost s dalším průběhem i konkrétním shopem posléze ráda doplním.)
    YOT
    YOT --- ---
    DESTROYER: To dělám už třetí den, ale oni jako corporate mají armádu asertivců... Osobně to budu řešit čoikou, kam jsem napsal stížnost s tím, že se alza snaží záměrně podvést. Pokud mě čoika odkáže na soud tak bude soud. Od teď už tak jak píše ALEXIS.
    DESTROYER
    DESTROYER --- ---
    ALEXIS: Aha ok, ono co tam nedelam, jsem si tam koupil maximalne par drobnosti ktere jinde nejsou, presne jak pises. Tak to dopada, kdyz vedeni ojebe a dotlaci k odchodu vetsinu schopnych a zkusenych zamestnancu na vsech urovnich.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam