a posleni reakce odutud
[ MEXIKANEC @ Olomouc ___ Olomoučáci všech zemí, spojte se! ]
MEXIKANEC --- --- 19.39:06 6.12.2005
OVERDRIVE: To je typicke, dotycny pan je normalni c...k, neni to prvni ani posledni krivarna co provedl.
Pri poslednim pruseru pri reklamaci me palirny se stalo toto:
Odnesl jsem nefunkcni vypalovacku k reklamaci, ktera byla uznana. Po 14 dnech jsem si pro ni prisel a pri predavani jsem si vsiml, ze se jedna o tu samou (S/N), prestoze podle protokolu byla vymenena. Na to jsem se zeptal a typek odbehl za Zidem dozadu. Po chvili se vratil s tim, ze roztrhal predavaci protokol, ze doslo k omylu a mechanika neni urcena pro me. Na to jsem vrhal baterky a uz tusil prasarnu.
Za 3 dny jsem se se mel stavit a take jsem se stavil. Do rukou mi dali mechaniku, ktera byla stejneho typu, ALE mela evidentne PRELEPENE S/N (stitek mel stejne S/N, jako mechanika co jsem reklamoval) Okamzite jsem s rudymi oci odesel dozadu za Zidem. Uz jsem tekl. Pry pro me obdrzel tuto mechaniku od vyrobce a vic ho nezajima. Doslo pry k omylu a nebyla vymenena, ale opravena. A mam podepsat prejimaci protokol, nebo protokol, ze se vzdavam reklamace. Trosku jsem vyjel a chtel jsem, abychom spolecne sundali nalepene S/N. Zacal tvrdit, ze pokud na to sahnu, tak prichazim o zaruku. Tak jsem rekl, pauza vratim se zitra a bude to mit dohru.
Spojil jsem se zastupcem vyrobce pro CR, s tim ze jsem jim incident popsal a zaslal jim S/N.
Odpoved je jasna, zadna mechanika zasilana nebyla opravena a ze toto ani nedelaji, ale v pripade vadnych mechanik, okamzite vymenuji. Docela se zajimali o prodejce.
S tim jsem zasel za tim parchantem. Oznamil jsem mu, ze jsem se zkontaktoval s vyrobcem. A ma pouze dve moznosti. Bud vratit penize nebo okamzite vymenit mechaniku. Bud to, nebo okamzite prichazi varianta COI a policie. Sahl pod pult a dal mi penize.
2 roky z5 byl podobny incident s HDD. Takze asi tak.