• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAME-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky

    Pravidla klubu

    • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
    • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
      1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
      2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
      3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
      4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
      5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
    • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
    ODKAZY:
    KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
    Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
    rozbalit záhlaví
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    DYNK:
    MRTVY_KENNY: bohzel na heurece nenajdete vsechny obchody, docela velke shopy typu alfacomp apod, jsem tam vubec nenasel. Takze to taky optimalni neni.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    DYNK: hlavne tam je filtr na parametry vlevo, takze se clovek nemusi probirat vsema lednicema prave
    DYNK
    DYNK --- ---
    VANJA: stejnej postup jako BEEBOY + je dobry jeste zbozi vyhledat na heureka.cz, tam mas u temer kazdyho obchodu recenze od lidi, kteri tam uz nakoupili
    BEEBOY
    BEEBOY --- ---
    Já tyhle nákupy řeším tak, že
    1) nejdřívě vyberu nějaký eshop, kde mají velkou nabídku, co nejkompletnější popisy zboží... ideálně ještě průvodce výběrem nebo parametriské hledání... no dobře - zkráceně - kouknu se na mall.cz a tam si z nabídky vyberu přesně to zboží, které odpovídá mé představě; zapamatuju si jeho název a přesné typové číslo
    2) pak jdu třeba na zbozi.cz a tam zadám ten přesný typ ledničky a seřadím si to podle ceny... to je vše :)
    VANJA
    VANJA --- ---
    čest,
    chci si koupit lednici. poradíte nejaký levný a solidní internetový obchod z prahy?
    nechci se prodirat tema stohama nabídek, co mi vyjedou kdyz zadám do vyhledávače "chladnička".:)
    dik!
    BECKO
    BECKO --- ---
    VYWERN: Jo, ale já to nemám soukromý, ale na firmu. Takže bych k tomu měla zbytečný papírování a fakt mám teď tolik práce, že se na poštu nedostanu. Bohužel tam nemám ani koho poslat .)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    BECKO: to tak nesmis brat, reaguje se na vsechno, co nejak nesedi. ze si stezujes, ze s tebou mluvil jak s blbcem, nikdo obhajovat nebude, zejo :)
    VYWERN
    VYWERN --- ---
    BECKO: podstata je cela reference, ne jen jeji cast. Tak se neni cemu divit, ze lidi na to reaguji. Jinak ten pracovnik by si zaslouzil slusny pojeb, podobnou zkusenost mela ted znama s batohem. Vysledek byl, ze ho pak dostala o 400 levnejsi, alespon neco.
    Jinak souhlas s Kajjakem, taky bych to vratil. Vic by me stvalo davat penize takove firme. Ono zabalit balik a poslat ho postou zas tak komplik neni, i kdyz chapu, ze cloveka ta situace dost znechuti ;)
    BECKO
    BECKO --- ---
    KAJJAK: Bohužel je to tak, nemám čas vyřizovat vracení zboží - když nakupuju tak naivně očekávám, že vše proběhne hladce. Moje reference se týkala hlavně přístupu onoho pracovníka a jeho chování ke mně jako zákazníkovi. Jak je tu ale dobrým zvykem reaguje se na všechno kromě podstaty. Achjo.
    KAJJAK
    KAJJAK --- ---
    BECKO:

    "Jelikož jsem neměla čas, chuť ani energii zase něco posílat a čekat než mi pošlou peníze zpátky, telefon jsem si nechala." tim delas medvedi sluzbu vsem nasledujicim zakaznikum te firmy... Ten typek co jsi s nim mluvila si je toho take vedom :-)
    BECKO
    BECKO --- ---
    ADAM: No hele "jenom".. taky když si objednám červený tričko a přijde mi bílý tak budu trochu nasraná.. je tam rozdíl ještě v uspořádání tlačítek a základna je taky trochu odlišná. Jde mi ale hlavně o přístup kdy se mnou pán mluvil stylem "No hele jako slečno to máte prostě smůlu no.. Tak je tam jiná fotka no.. Co mám jako dělat, víte kolik máme zboží? Tak máte holt to co vám přišlo." A podobný žvásty.
    ADAM
    ADAM --- ---
    rozdíl asi jenom v barvě ne?
    BECKO
    BECKO --- ---
    http://www.1nakup.cz

    Šlo o kup bezdrátové pevné linky. Fotka telefonu na e-shopu http://www.1nakup.cz/obrazky/24666/bezdratovy-telefon-21825-gap-dect-ge-thomson-original.jpg
    a to co přišlo http://img135.imageshack.us/img135/6024/dsc01709kj2.jpg

    Když jsem tam volala, tak se se mnou chlápek bavil jak s naprostou krávou s prominutím. Potom psal omluvnej e-mail že jim dodavatel poslal špatný fotky k produktům. To už měl ale setsakra vroubek a o zákazníka míň.

    Jelikož jsem neměla čas, chuť ani energii zase něco posílat a čekat než mi pošlou peníze zpátky, telefon jsem si nechala. Nakupovat na tomhle shopu však už nikdy nebudu.

    Vtipnej byl e-mail kterej mi pak přišel s dotazníkem ohledně spokojenosti .)
    ADAM
    ADAM --- ---
    klasika. když zboží nemáš skladem, tak to jinak nejde, než objednat a čekat...

    všude napíšou 4 dny, ale to je jen pro velmi nepravděpodobný naprosto ideální scénář...
    (a teď to zákazníkům vysvětluj, že si raděj mají objednat tam, kde zboží opravdu mají..., že)
    CITRONAK
    CITRONAK --- ---
    www.elektro-partner.cz

    Před objednávkou jsem se ptal na termín dodání - prý cca 4 dny. Ten den kdy přišla odpověď jsem si zboží objednal. Druhý den volali, že se zboží zpozdí tak na týden a já je požádal, ať se za týden ozvou, jak to bude.
    Neozvali, ok, tak jsem jim napsal e-mail a pak i raději volal, žádná konkrétní odpověď, kdy budou mít zboží - za všechno prý může dodavatel a oni s tím nic neudělají.
    Dnes mi napsali, že zboží bude až za další 2 týdny a to jenom možná.

    Ze 4 dnů -> na min. 3 týdny.

    Objednávku jsem zrušil
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    no to je vlastne druha vec, ze v ramci zaruky by to ani nikdo jiny delat snad nemel
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    Já nevím, pokud si koupím notes a paměť k tomu, tak rovnou předpokládám, že to shop složí už jen proto, aby se jim tam nevrátil nějaký mamlas s reklamací...

    Pokud tohle nedělají, tak je to prostě jen a jen sklad dílů a takových jsou všude mrtě.
    DYNK
    DYNK --- ---
    www.obchodni-dum.cz
    + hodne vstricna telefonni operatorka
    + komfortni doprava s dorucenim az do bytu
    + dvouhodinový interval pro doruceni
    + rychly, jasny, jednani na urovni
    - odvoz vyslouzily pracky za 300Kc.. najdou se obchody, kde je to za tretinu
    ANDREWS
    ANDREWS --- ---
    male negac pro www.snowboards.cz - ceny super, vse skladem - ale na objednavku zareagovali po tydnu s tim ze nic nemaji at si zkusim vybrat neco jineho, problem je ze neaktualizujou web a tak zase zadna jistota. Omlouvaj se tim ze maj napor vetsi nez o vanocich a lidi malo....
    KULA
    KULA --- ---
    MRTVY_KENNY: Ja bych si ten sroubovak i pujcil kdyby mi nerekl: leda vam ho mozna pujcim. S velkym durazem na to mozna. je jeste jakoze nevi.Proste se choval jak picus.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    no visjak, ty neco chces, on ti rekne, ze je to placene, a max ti pujci sroubovak, ty reknes, at si trhnou, ze si to pujcis jinde, ze firem je plna prdel. ja myslim, ze 1:1
    ale ja tam nebyl, takze vim hovno, mozna to bylo jinak. :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam